kanske jag e... vem vet haha oandra sidan varför vänta på att man ska få tillbaka medans man kan roa sig :) livet e en fest och alla e bjudna :D
palle sa det
haha :P aah, de har du fan rätt i asså. damn, där sprack min teori! jag är sjukt röksugen nu men ingen i klassen vill bjussa mig på en cigg. jävla hatare asså. dom kommer inte få någon kärlek från mig asså!
Trodde du ja!
hahaha vad hände sofia du hade så mycket kärlek ju :D sj har man redan rökt =P man kanske borde jobba lite innan chefen kommer.... nä!
palle sa det
mm, jag hade de men de försvann! är röksugen och hungrig juh.. ingen trevlig kombination, sen är jag rastlös och utråkad också och då bli de ännu jobbigare. nej stanna och snacka med mig fan. du är mitt ända hopp!
Trodde du ja!
ja min chef kommer om ca 1 timme så om det inte kommer några kunder så kan jag sitta och snacka med dig.. det e lungt haha men tror att vi inte kan pajja denna fina kärleks tråden så vi måste nog gå tillbaka till topicet eller vad man ska säga
palle sa det
chris, ledsen men du kommer få sparken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu har jag fått en cigg!! :D i'm happy again and i'm gonna spread my love to all my children. god bless min chilenska vän Alan ^^ LOVE IS IN THE AIR!
Trodde du ja!
maisaa det e luuuungt jag e smidig vettu ;) och sofia då behövs ju inte jag längre hehe
palle sa det
ChrisPaul jofan, du är min musa ^^
Trodde du ja!
jo palle brukar behövas lite då och då haha men om du e i skolan har inte du skol arbete att fixa o trixxa med?
palle sa det
chrispaul hehe, jojo, men de de fixar sig surru! ska dra. peace and love to you all!
Trodde du ja!
kärlek var ordet :)
palle sa det
ja! kärlekstrådar is the shit =) älska kärleken! så najs när man får en annan person glad, när man känner att man sprider kärlek och sprider glädjen. jävligt skön känsla <3 kärlek
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Men ett jävla tjat om kärlek hela tiden! Jag spyr på dom som svarar kärlek på allt!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
ähh fanns lite snack om karma innan... tror jag fick min dos för dagen.. blev på cyklad av en tjej och hon pajjade mina byxor... men bara för jag e inne här ska jag skriva att jag har kärlek åt henne.. fasten skulle hällre vilja ha lite cash i plånboken så jag kunde ersätta mina byxor :D
palle sa det
chrispaul hahaha, that's the spirit. jag visste att du kunde! ;P trist med byxorna dock! :(
Trodde du ja!
Jag vet den rätta kärleken! Popcorn!!!! och inte vilken popcorn som helst... Utan den med Smörsmak såklart :D
sofia1 hon cyklade in i mig bakifrån! fastnade med min fot och skit men jag trillade inte hahah bruden skadade sig rejält dock... det gjorde så jag mådde inte så dålig över byxorna... haha jag kommer lätt hamna i helvetet men tills dess all luuuv
palle sa det
chrispaul hahaha, skadaglädje är den sanna glädjen! :D och sen kärlek förstås.....!
Trodde du ja!
vadå finns det nån annan sorts glädje?
palle sa det
jo men visst! ;D
Trodde du ja!
jamen vilken då då??? berätta :)
palle sa det
ja-a du palle-pånken... vet inte om jag har kunskapen eller visheten och berätta de för dig. kanske kommer på de när min huvudvärk har släppt. jag återkommer helt enkelt!
Trodde du ja!
hmm jag som trodde jag skulle lära mig nått bah :(
palle sa det
EPF läs inte då om det känns jobbigt för dig. :) nej hustler tror inte någon har gjort det! är det de endast då man kan bara posetiv menar du? när du käka xtc? isåfall så måste du ha det svårt! :( lite kärlek till dig även fast du verkar resonera lite skumt ;)
Bara kärlek!!
alltså med lite öl så sprider jag mer kärlek än amor ;D
palle sa det
Lyricist
2006-04-04 01:08
make love not war my friends<3 nu ska jag sova...
Kärlek e bra överskattat. Men det är inget större fel på den så länge det går bra
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
fett om man kunde skicka kärlek med vanliga brev :D
palle sa det
Idag är det fan så mkt kärlek!!! fick 2 brev från folksam, i ett stod det att jag får överfallsersättning på 10.000kr och i andra stod det att jag får 2.000kr insatt på mitt konto inom några dagar för sakerna som blev stulna + ett brev som jag ska lämna hos SIBA för att få en ny telefon. Och så är jag med pojkvännen!! Jag vet att pengar inte alltid är kärlek, men för en arbetslös stackare som mej så är det Kärlek! aaaaaaaah. Kärlek.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
well if money is luv send some here :D
palle sa det
som vanligt är jag kär i mig själv. jag sviker aldrig mig själv, eller kanske.. man jag dumpar mig aldrig! det är kärlek att ha dom bästa vännerna i världen. det är kärlek att se henne vara glad. det är kärlek att äta mysiga middagar. pengar är kärlek. studenten är kärlek. kärlek till SK faktiskt. mitt nya favoritställe. lite kärlek till snus också. kärlek till mariefred/hästnäs på somrarna. kärlek till sthlm. it's all love!
kärleeeek! är hemma hos tjejen nu. vart med varandra i 2 veckor nu och det lär bli iaf 2 veckor till =) weeeeeeeeee thats löv
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Gruppkram .. Kom nu allaisammans så träffas vi i medis kl 9 och ger alla en stor och härlig kram .. Alla är välkommna . kärlek kärlek kärlek .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jaaa stor gruppkram i medis.... hade vart fett ;P styr till nästa vecka då
d-beck P18 veest
An-Te Chill, vännen. Skojade lite. Men det är bra att du för positiv energi - för dig själv såsom kanske några i din närhet och försöker på whoa.
What I said, yo!
PhilAhz0phee :)
Bara kärlek!!
Vafan. Jag känenr mig alldeles för glad och kärleksfull just nu. Det måste jag göra ngt åt.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
kärlek kärlek kärlek........mmmmm
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
peace love and understanding!!!!! MAKE LOVE NOT WAR!!!!!!
shimmy shimmy yo
BARA EN JÄVLA MASSA KÄRLEK!! DE E DÅ LIVET E HÄRLIGT!!!
Tensta Rinkeby stilen!!!
kärlek är för töntar som inte vågar slåss!
hippie piece of shit.
"John lennon, peace love and fun, the only thing he got to know was the one from the barrel of a gun" vet ej vem som spelat in den textraden. Säkert anal cunt eller nåt annat moget band. Jävla hippies!!"!!!! Nejnejnej! Jag älskar också! FDyfan vad jag är mystisk och kluven! Jaär hlet seriöst schizo!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
jag är kärlek du -ess- sådär kan du ju inte säga..klart folk vågar men får jag välja så älskar jag istället och det leder till ett idag trasigt bakhuvud, men det var det värt.en lördag fylld av kärlek..och öl förstås
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
spred kärlek live på Orminge karnevalen igår. blev presenterade som orminges kärlek! :P bara kärlek till hela O-Stan!! får kärlek, när ja ser mitt folk må bra!!
Bara kärlek!!
Måste uppa denna tråden faktiskt. Det finns för lite kärlek i världen, så varför inte sprida lite här! : ) Kärlek just nu är : daniel nya familjen här i tyresö, d-beck och an-te. capoeiran familjen i vänersborg alla vännerna. snö! Kärlek till alla idag! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Och jag älskar PoPPo min älskling! Du är underbar! Älskar dig! Din Beeeea
IT WAS LOVE THAT MADE US! AND ONLY LOVE CAN SAVE US!