mjölkchoklad + fet jävla röd mjölk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
demento true that
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
aquasky F0 chokladprodukter + gräddig mjölk = THE SHIIIIT
Follow the dao, right about....NOW!
torsten flink + cola
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Rakblad+Kent Öppna artärer+badkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mephisto + Looptroop 12 AUG. Cigg + mephisto Öl + mephisto Öl + Cigg
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Oskar + Louise
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
musik+jag utan musik skulle jag förmodligen dött
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
MJÖLK o Pannkakor! MJÖLK o nybakta kanelbullar!
emelie + daniel.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Fylla+Ungdomsspeciall med mos på Järnvägs grillen i Alingsås!
gres och rizzla
Ni glömde weed å vatten.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Öl och fanta. Sjukt gott. Nudlar och Oboy. Godast.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
mmm amar jag kan laga mat åt dig!
kaffe + trötthet ouzo + fanta vildabär
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
russin + sötmandlar
"No question I would speed, for cracks and weed<br> The combination made my eyes bleed"<br>http://beta.canalinternet.com/clips/
Sommar + Musk + Park + Sol = mums
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
emelie + daniel mmmmh
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
vargavinter + duntäcke Åh, det är så härligt att komma in från den isande kylan och bara lägga sig under sitt varma sköna täcke (extra plus för kvinnligt sällskap) regn + plåttak Att vakna en morgon och höra smattret mot taket. Så underbart. träningsverk + massage Stel som en pinne i hela kroppen och nätta händer som arbetar igenom var muskel. Mmmm... leverpastej + smörgåsgurka Redan nämnt, men en gudomlig "match"
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
mjukglass + popcorn.. gör såhär: ta en mjukglass och en bägare med pop corn. och så stoppar du glassen i popcornen. mmmm så underbart. nuj ska jag på o göra en..:D
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
Te + snus Kaffe + ostmacka Cannabis + reggae Fett, det blev en snygg diagonal..
pepparkaka + mjölk är ju hur härligt som helst!
Haters gon' hate...
mopeder och turkar
Du har fel. Jag har rätt.
BMW 325 + Pizzabagare
Haters gon' hate...
jag o magnus
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Chips - Salsasås
My heart lives in my vagina.
alkohol & odräglighet
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Fimp+ shynee
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
nej jag skojade. Fimp+ oprah Fimp+ Martha Stewart Fimp + choooklaaaad
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Brodin + Mjölk + Havrefras! Föressten så fick jag 2 värdecheckar av havrefras i fredags ;) fan va lömsk jag är
work some magic
Rom å cola! The perfekt match!
citron+salt tzatziki+quorn.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
mango+citron+chilisalt vaniljglass+banan+ljus sirap smält ost+sambaolek(på rostat bröd) fil+flingor kärlek+luis miguella_gabri ela+resa
jag + sanaa lathan
skriv kort, helst inte alls
natt+winamp
Nu när jag läste mitt förra inlägg så förstår jag varför jag börjar få en liten kagge..
No cake for the impurity!
får nog ta o prova på hmd s förslag.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
öl + snus vit + svart mätt + snus mätt + öl vit + snus Sent nu!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
festivalöl + russin
!! :)
bajs+korv
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech