cigg+kaffe är underbart!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nejnej, snö+sommar
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
kabbe och armven ostron och champagne chips och dipp hasch och hiphop
krossad_anka+whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
emelie+d-beck öl+cigg EBSNOK +*..emelie..*+AcIzzeI+ÅderpåleOne+cliche +d-beck+hobbs+Knoccout+Venue+Zila.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
nutella med ost och choklad med mjölk ägg med kaviar men mest: nutella med ost ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blå + Regerings skifte
wot.
Producent
2005-12-06 01:37
cliche + whoa :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag och madde. hon vet dock inte om det ännu :(
Be the change you want to see in the world.
sit+rövhål= perfekt match
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Är jag den enda som älskar nutella med ost?!
sit ha! njaa.. lite väl. Men det är alla andra som inte har upptäckt det goda ännu testa så ska du se ;)
olivolja + vitlök banan + curry persilja + kanel matematik + te räkor + majonäs ägg + kaviar pepparkakor + mjölk active nouveau hallon + citron rostbiff + remoulad rostad lök + remoulad
oboy+sprite. try it, mums: >
sit Räcker det med bildbevis eller ska du ha det på film? :P
sit Bor du i malmö så gör jag det live.. Men då MÅSTE du prove efteråt... Åhh.. du kommer få en njutning som du aldrig glömmer.
sit jag har inte tillgång till cam.. den e i paj och jag är för snål för att köpa en ny :P. Men guuud.. bara teeesta. hör bara hur gott det lååååter.. En skiva ost.. och be den med den goda chokladen nutella.. rulla sedan ihop ostskivan.. och stoppa den i munnen. NJUT! p.s. drick gärna mjölk till :)
sit Sov gott sötsak ;)
pepparkaka + gammeldags vaniljglass
a.n.n.a
fotboll+sommar fotboll+aggresion fotboll+låga biljettpriser spray+tåg
Potatis-smör :)
Signatur får rum här
jaaaa doppa mackorna i te är så bäst! :D bakfylla+folle+beställa hem pizza d-beck+touchdowns ebsnok+whoa
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
citron+salt jen+Row
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
fylla+mat öl+cigg kaffe+cigg
HeterAis
Bush+Saddam kul å se dom i ett rum tillsammans
öl+cigg kaffe+snus
Fuck me, I am weak
roppar + brännvin peppad pitbull + fullsatt tunnelbanevagn Ment to be!
vanner + fika mys + musik
ol + sommar fest + musik
min födelsedag och min o min pojkväns treårsdag. passar perfekt. båda får present =) det är för övrigt idag :)
Princess_S F20 Grattis! :)
Fuck me, I am weak
idi0t: tack =) va snällt =)
milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies milk ´n cookies
håller helt med filip! =)
DING DONG
Graffare
2005-12-06 14:23
pannkakor+sylt internet+whoa
They called me Mr. Glass
Glass å pommes frites :D
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Producent
2005-12-06 14:34
kuk+fitta
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Holm+Lollo Bullar+Mjölk Mc Flurry+Kolasås
Alla för en.
Pepparkaka och julmust! Malteaser och Coca cola.. fyfan vad goda dom dar ar.. Jag och killen pa Sludge & letters ^^ (fast han har stor nasa och ar bog :( )
What we do in life echos in eternity.
lättsaltade potatischips + marabou mjölkchoklad. Man tar typ lite chips sådär och stoppar in, och samtidigt stoppar man in en bit marabouchoklad och så tuggar man det tillsammans... mmmMUMS!
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
trilly Nej usch. Man skola icke blanda chips och choklad. Aldrig!
breaky_grl du går miste om något, jag lovar dig.. det är sååå gott, chokladsmaken och det salta och chipssmaken... ååh.. det vattnas i munnen bara jag tänker på det =)
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
Nej usch.. jag tycker det ar jatte ackligt. Usch.. chips ar chips. Choklad ar heligt. Naja.. alla ar vi olika :)
Cola + Snus Öl + Chips Vodka + Redbull
Oranjenboom(stavning?) folkisar + Pringles Cheese
lök
d-beck+öl d-beck+först till fem yääääh
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Nyduschad Crill-Oh + Nybäddad säng Bacardi Limón + Sprite (classic) Gamla mixtapes + Gammal bandspelare Tonfisk + Majs + Citron Sex + Candy
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Hangaround
2005-12-06 15:51
Family guy + folle lost + chips o cola jag + sängen jag + Dansk fadöl du + homosexuella