I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slut med gratis vatten på Mc.Donalds!

Övrigt - Blandat

2006-05-09 06:44
hade jag jobbat på mcdonalds hade jag bitchslappat dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-09 07:48
Här i Örebro kostar vatten 2:-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-09 08:01
kleton

Fy fan va onödigt. Som alla säger va fan ska kassörskan ha det för? Hon gör sitt jobb. Hon informerar dig om att vattnet kostar är det hennes beslut? Du kan tycka det är sjukt men:

"Pay up or shut up"

ring till donken och berätta hur kränkt du känner dig för att de tog betalt för vattnet. Att du inte hade råd med 3 kronoer extra. Sen att du beter dig som ett as och vill först ha en ny hamburgare och sen reklamera. Fan vilken jävla hora du är. Hade du fjöntat sådär framför mig hade jag lackat och sagt vilken jävla fjant du är. Skärp dig för helvete innan du skäller på kassörskor...geek
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-05-09 08:10
Jag måste fan också uppa tråden och säga att du är den största tönten jag hört talas om... Ta ut dina små aggressioner på nån annan än ground level employees. Hade det vart jag som skulle med tåget skulle jag stängt ner dig, jävla besserwisser.
Sittin sideways...

2006-05-09 09:30
Canadicken P21 & Puserb P23

Kunde inte sagt bättre själv...

Förövrigt skulle jag aldrig klarat jobba i sådan miljö som på Mc. Donalds.. Man ser jämt idioter klaga och man varken har lust lyssna eller arguemntera mot dom..

2006-05-09 09:51
ja va på mcdonalds för 1 vecka sedan, det var gratis med vatten!

2006-05-09 09:53
Vem fan dricker vatten till en cheeseburgare ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-05-09 10:02
Fan sluta bete dig som en horunge, det är inte kassörskans fel att ostburgarna smakar skit.
Visst du har rätt till dina pengar tillbaka du ´fick de, men jag kan även lova att den bruden fick fett med skit...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-05-09 10:07
Tycker att det är dåligt att de vanliga hamburgarna kostar något.
Tänk er att man är extremt hungrig, också har man inga pengar med sig.... Gratis vatten och gratis hamburgare; allt annat är ren snålhet av dem!!!!

;)

(eller affärsverksamhet)
Skåne!

2006-05-09 10:52
Haha nu får han lida för denna tråd en gång till =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-05-09 10:55
Allt beror på Vem som står vid kassan ..
Men om du köper något så borde du få vatten gratis..

Om du bara vill ha vatten. Så är VATTNET gratis men det är mugen som kostar 3kr.. så försöker dom säga om du frågar varför?.

2006-05-09 13:23
20 spänn vafan who cares ?

2006-05-09 13:44
Luffare
bla bla bla

2006-05-09 13:49
Haha, klassisk tråd :)

2006-05-09 13:50
Dagens ilandsproblem!
Var lite kreativ för fan!

2006-05-09 13:55
hahaha det här var det roligaste jag läst på mycket länge!

krossa mcdonalds för att de hellst anställer småbarn som ännu inte är psykiskt härdade för att kunna betala så låg lön som möjligt så att de blir ledsna och självmordsbenägna om någon klagar på en salt hamburgare

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-05-09 14:26
har alldrig behövt betala för vatten på mcdonalds :S

2006-05-09 14:35
Asså shit fett dum du e asså. Vägra bara hämta vatten på toan eller nåt om du inte har råd med 3 spänn! Sluta bitcha till folk som bara gör ditt jobb. Skylla på att hamburgaren är för salt och vill ha en ny? Tro inte att osten i cheesburgaren var riktig ost... Hela personalen spotta fan i den

2006-05-09 14:36
- 1 Asså och ''Sitt jobb, inte Ditt'' ... sry :)

2006-05-09 16:16
haha är den här uppe igen. fyfan vilken torsk du är kleton....

Kärringen bredvid mig suckar och säger "Ursäkta, jag måste med tåget!"

-Jag ska också med tåget!, sa jag med ett leende!

jävla fjanteri, ska damen missa tåget hem för att du ska bete dig om en 3-åring o klaga på din stackars 10kronorsburgare. patetiska flickebarn.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta
Groupie

2006-05-09 16:24
Damn, jag satt fan och letade som ett as efter denna tråden igår typ

2006-05-09 16:47
asså... det är ju kleton det är fel på i det här sammanhanget, inte donken. anger management ffs
du är kär i mig.

2006-05-09 16:48
Laga din egen jävla mat om du inte är nöjd med andras säger jag bara.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2006-05-09 16:56
att kasta sten på reclaim ger mer än din 20kronors gnäll vända
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-05-09 16:58
PMS?

2006-05-09 16:59
vattnet e gratis i karlstad?

2006-05-09 17:17
_BanditQueen_

Mcdonalds är ett ett av världens största varumärke. Jag tycker att dom borde kunna bjuda på vatten.

Det handlar bara om girighet när dom tar betalt för den tjänsten.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-05-09 17:19
Köp en big mac istället för 2 cheeseburgare?

men sen så var det ju också modigt av dig...

2006-05-09 17:49
Det stavas McDonalds
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2006-05-09 20:14
jag har för mig att det är förbjudet att ta betalt för vatten.
derimot får man ta betalt för muggen. dte är sant.
men för att det är filltrerat?!?!?!
- eh nej. vattnet är så rent så dom behöver inget filter för det. det rä bara bull.
dessutom har sthlms reningsverk fått pris för sitt goda vatten .
ring McDo och klaga. fett dåligt!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2006-05-09 20:24
LagerUffe F0

huh?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-05-09 20:32
anledning enligt min karaktärs lärare till att donken personalen är så otrevlig är för att dom typ inte ska binda nån "relation" med kunden så dom varken kan gillas, lr tycka illa om, för att kunderna ska komma tillbaka/kunna komma tillbaka o bli betjänad av någon annan och inte vara tvungen att köpa av just hon för att hon var så "trevlig senast och hennes 10 min långa berättelse om sin fattiga barn var så gripand".. dock verkar det inte funka så bra för dom flesta !

Skäll gärna på mig, hänger itne med så mkt på lektionerna men nått sånt var det iaf.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-05-09 20:53
kleton
`: klocktrent!
BAHA!

2006-05-09 21:00
Kleton måste ju ha reggat om sig på nytt!
Vem av er fakkers är det?

När han jämförde sig med Rosa Parks...hahahha jag finner inga ord.

Fräsig kille!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-05-09 21:19
hihi om det var mcd i centralstationen var det den jag jobbade på... men jag slutade i juni. undra vilka det var som var där..

Fanns en tjej där som kunde le i 10 h. fattar inte hur hon orka. själv så fanns det ingen energi kvar efter nån timma.

om jag stöter på en sån klämkäck typ i nån kassa brukar jag å andra sidan tänka vilken jobbig människa. Orka vara tillgjord. bättre att vara som man e :D småputt och jävligt trött.
Liqorice = Lakris minus u & t
Producent

2006-05-09 21:28
Handlar man på Mc Donalds så för man va man förtjänar. =P
DubbelMakkan

2006-05-09 23:06
tycker med dom javlarna saltar dem för mkt!!! borda cutta dem nästa gång

2006-05-09 23:12
Donken äger!
Bitchin

2006-05-10 00:10
var tvungen att byta ut en mctasty eller vafan den heter 3 gånger för ett tag sen. brödet i botten hade degat ihop av värmen och 3/4 av brödet satt i kartongen. 4e gången suckade jag, tröttnade, bad dom ge mig en qp o en glass elr vad nu mellanskillnaden kan vara istället.

för övrigt upptäckte jag också d där med vattnet häromdan. höjden av snålhet. om jag har med mig egen mugg till donken som dom kan fylla på, blir läsken då 2.50:- billigare? I dont think so.
Lugn!

2006-05-10 00:12
fick för övrigt pröjsa en femma för vattnet. tss.
Lugn!

2014-01-01 23:11
Uppar "fick hissyfit på donken-jämför sig med Rosa Parks" tråden för den är så jävla rolig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?