jag skulle nog bara göra så om jag tyckte killen var ett riktigt bottennapp i morgonljuset.
Sän F21 Fina ord hehe
Allt e frid o fröjd i dom svenska hemmen....
värsta är ju om man måste gnaga av sig armen ;)
Omg, godnatt sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
La_Latina huh?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Sän: Det enda negativa jag kan komma på med den varianten är att man endast kan använda sig av det knepet två gånger under ens livstid.. :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke P19 ...fast med armarna försvinner väl risken att råka ut för det fler ggr sen?
Misery_chick: Ja alltså, du lär ju inte råka ut för att någon somnar på din arm iallafall.. :) just därför jag påpekade det där med två gånger under ens livstid..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
sen får du i värsta fall gnaga av ditt ben eller snubbens armar.
oh, ja fy fan det händer mig alltid asså.. nej just det, det händer aldrig..
http://www.homage.nu/
jag har det fan tvärtom, måste använda tårgas och nunchakas för att få ut dem
12.
Misery : varför supa och sexa med nån som på morgonen kan var skabbig och ful. då har man a drinking problem . det gör mig mörkrädd. därav godnatt sverige ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom är där, du kan bara inte se dem.
jag drar alltid hem dagen efter, ialla fall i början. Om jag vill ha det på det viset med killen. Dvs vi knullar, sover och sen drar han eller jag dagen efter. Jag gör det ialla fall tills jag har blivit bekväm med killen och för att inte misstolka hans signaler. Det kanske har redan sagts men men...
hon kasnke tänkte sååå
hon kanske hade diabetes, och måste fika på morgonen men det är så pinsamt att be om..
det betyder alltid att personen har ångest för att den andre inte alls var så snygg som man trodde kvällen innan! jag lovar!
vadå? jag dyster?
HAHA! det betyder att killen var skitsämst, alternativt jätteful. eller att hon hade pojkvän fast kanske rent av alltihopa! hursomhelst vill hon inte ha något med killen att göra.
baeng
La_Latina ja fråga inte mig, jag sysslar inte med one night stands.
Eller så bor båda hemma och vill slippa jobbiga förklaringar till resten av familjen...
Jag vet bäst. Stolt medlem av Jag gick inte upp i morse, men åt deg crew!
hahhhhahahahahahahahahahahaha hahhaahahahahahahhhaha TVÄTTID !!!
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
katt_ hahaha hahahaha tvättid!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
fan perfekt om bruden sticker av sig själv så slipper man säga åt henne..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
ja fyfan vad jobbigt det är att ligga i morgondiset med en begynnande bakfylla och man är så jävla bubblig i magen och båda bara kollar bort typ o vill slippa, men idiotbruden är för bakfull för att orka gå hem :(
att hon var full och glad, vaknade bredvid en bakfull gris som låg och spydde henne på brösten och pratade om hur många bilar han kört sönder genom åren:) Tror jag, jag vet inte med det är ett jobbigt läge:/ Första gången inatt?
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
du kan inte nöja dig med att du fick ha sex med en tjej ? du måste verkligen ha allt va..?
Hon kanske hörde Frondas - Gå härifrån på radion
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Det finns inget skönare.. är juh förjävla jobbigt o vakna upp breve nån man kände o knulla på fyllan..
om det e en one night stand... avrför bry sig?
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
det finns ju verkligen inget värre än killar som hänger kvar på morgonen, vad är det du inte förstår med att hon drog?? Det är ju själva poängen med one night stands, man slipper hänga! Folk som stannar kvar hela dagen efter och typ vill äta pizza är ju utvecklingsstörda!
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Producent
2006-06-29 13:59
det betyder att du va kass i sängen.....dom som e kass i sängen vill man bara dumpa så fort man vaknar medans dom som e bra stannar man kvar lite extra för att man kanske ska få lite mer....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
De är ju perfekt om tjejen drar iväg... Lr iofs så är morronsex fett najs :)
Highfive anyone, anyone?
Annars så kanske hon inte våga visa sig på morronen.. För vissa brudar ser fan helt fucked up ut på morronen.. Utan smnik lr nåt, dom ser ut som vita lik, INte alla.. Men några!
Highfive anyone, anyone?
helt klart att man har angest och taggar sa fort som mojligt
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Jag gjorde det en gång. Shit vad katastrof. Jag drog vidare till After när mina kompisar inte orkade festa vidare, hamnade i ett bord med några killar, bla en sliskig brat a la "pappa betalar" som började ragga stenhårt på mig, lade handen på mitt lår och hade sig. En annan kille vid bordet såg det och frågade om vi skulle dra. Vi hade tidigare pratat om efterfest så jag trodde det var det det handlade om. Vi tog en springtaxi till ngnstans utanför Liljeholmen och hamnar hemma hos honom. Vi lägger oss och han börjar hålla på men jag säger att jag är för trött, när vi somnat så vaknar jag av att han spyr. Nästa morgon så vaknar jag vid nio, smyger upp tar mina kläder och tassar ut till badrummet, fräschar upp mig och börjar gå mot ytterdörren, då hans pappa kommer ut ur vardagsrummet och frågar stolt "Ska jag väcka Jonas?". Säger att det behöver han verkligen inte göra "Jag har jättebråttom." Rusar ut ut trapphuset, letar rätt på en buss, tar mig till Liljeholmen, åler hem och bestämmer mig för att aldrig aldrig aldrig göra om det där igen.
om det ar ett one night stand sa drar ja, ja vill helt enkelt inte vakna upp med denna person, ja vill inte gosa eller halla pa pa morgonen, den natten inge mer.. antingen ar ja hem släpad eller så släpar ja hem för en natt inte joxa på morgonen också
vad fan betyder egentligen detta? Du har fått ett knull utan att riskera att få flickvän. Det är bara att tacka och ta emot.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Fraodi , snarare han som inte fick fitta.
Det är därför man alltid kör stenhårt bondage på engångsliggen. Eller så är man snygg helt enkelt. Då slipper man att skämmas på morgonen.
Hangaround
2006-06-29 19:15
Det är ju bara skönt, man ska tacka dem, då slipper man skcika iväg dem själv.
hehe ball å inte ballt när det händer. Hehe en gång så var tjejen borta när jag vaknade. kämpigaste var la att jag inte kom ihåg hennes namn. hehe men hon ringde på kvällen sen å tackade å så, kämpigaste var att jag inte fick reda på hennes namn så jag sket i å ringa upp igen, pinsamt å dejta en tjej man inte kan namnet på :P
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe Din jeffla nuub :D Du får ju få henne att säga namnet utan att fråga :) Typ hur blir ditt namn baklänges? Så säger hon de.. :P Såå vänder du tillbaks de.. Kanske för kämpigt ?
Highfive anyone, anyone?
Niito P17 ganska uppenbart att jag inte kan hennes namn om jag ber henne säga det baklängese. efter som om jag hadde kunnat det själv så e det bara å säga det baklänges
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Tekone Va fan :D Något måste du leta fram :) Denna funkar.. Hur svarar du i telefon hemma? Jenny Muhamed här.. Pang såå vettu :P Fast hon kasnke inte va något o ha :D?
Highfive anyone, anyone?
det kanske bara var en dröm?
och vem fan är du?
Haha vilken skön diskussion.
låter som vinst för alla?
----------------------
trevligt att se att KILLAR faktiskt bryr sej om sånt här.
AayFukYuuuu :@