fan va många har tråkiga tats.. verkligen detta scenario i gadd-sallongen... "hej, kan ja få titta i en tribal-pärm?" - ja, här "oj, denna va fin, är den poppis just nu?" - vet inte "den tar jag iaf, på överarmen! palla ha samam tatueringar som resten av världen!!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Buksvåger åh, fy fan! :( ryser när jag tänker på det..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
ekerö: Håller med faktiskt.. Ruggigt tråkigt med alla tribals och stjärnor som bara är där utan sammanhang eller mening.. En annan grej med en stjärna invävd i en design som betyder något isåfall t ex.. fattar överhuvudtaget inte hur man kan välja ut en tatuering från en pärm med flash asså.. custom shit is the only shit that works for me..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har inga vanliga tattoos :D jag har självdesignade
•pave paradise•
man är ju mer egen och rebellisk om man inte är gaddad, än om man har en jävla tribal, ELLER SÅNNA JÄVLA 3 FÖR 10 KINATECKEN som betyder typ "respekt" o sån jävla smörja! ska man gadda sig, ska det fan betyda något, inet bara " ja valde denna hos tattueraren, han sa att han gjort 4 likadana idag," custom eller inget.
Joel413 P21 Vore lite sjysst och göra cirklarna i pannan & nedanför läpparna i form av ying & yang symboler, det passar ju delvis till ditt tema men de kan kännas för uttjatat... ruskigt snygg skiss på geishan annars...
DejaVu: Ah skulle kunna vara en idé.. Sitter och har ångest här för om något yin och yang grejs skulle kunna vara något asså.. Man kan ju göra något eget av det kanske dock.. Är det ingen som tycker att dödskallen är coolast :( Blev fett nöjd med den också.. Blir nog texten Memento Mori i en banderoll under i någon riktigt nice kaligrafisk stil.. funderar på att skriva memento mori i en och sen memento ...... (latins ord för livet) i i en men vet inte.. memento mori är ju liksom ett klart concept och kanske är det underförstått att om man minns döden så minns man också livet.. Vad sägs? Sedan funderar jag lite på att fylla det som blir över av armen med lager av levande och döda löv med mörkare skugga på de undre döda lövlagrena för att ge ett fett djup i armen.. Även blommor med bin på baksidan av armen är en idé som har korsat mitt huvud.. Har till på tisdag på mig så kom med förslag på annat och vad ni tycker.. Vill få det här att bli något extra.. peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla i min familj under 50 har tatueringar, jag måste som tatuera mig om jag inte ska bli mobbad och utanför :) har dock inte bestämt mig för vad det blir för gaddning...vill absolut inte göra nåt förhastat. så det blir förmodligen nåt som är relaterat till mina värderingar, var man kommer ifrån eller liknande. någorlunda bestående saker alltså. förresten...tänk så underbart roligt det kommer se ut om typ 20 år när det kutar omkring en massa tribaltatuerade svenssons med sina ungar på stranden :)
Joel bra att du valde heidi hay. fint om du har en banderoll o så... gör som vind under... påminner om vind. när bladen flyger åt sidan o så. jag e skum jag vet :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Joel413 P21 'jag säger bara rebtattoo
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
eu den var fan bara äcklig
Producent
2005-07-29 19:37
har 3st men inga bilder...så jag förklarar iställe =) har ett kors på armen, sen har jag skrivit "Laurus" på underarmen på vänstra sidan, har en drake på handen......
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Någon som vet om dom tatuerar på handlederna fortf?
Music is my boyfriend!
Bboy_KeeN P19 får man se ungefär hur den kommer att se ut?
Joel413, nn form av lotusblomma kanske? såg inte om du hade med några såna.. dom symboliserar väl livet har jag för mig.. annars är blossomtrees annars ruskigt koola!
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
Bboy_KeeN P19 verkligen skitsnyggt, du får lägga upp en bild när du har fått den gjort.
Overthink P23 jag tycker att så länge du tatuerar ngt du står för, känner dig bekväm i eller känner dig "snygg" i så ska du köra på.
orgasm .. ja de gör dom... ja gjorde min nu i veckan ! =)
samma F19 Oh härligt, gjorde det ont?
Music is my boyfriend!
orgasm-... eeeh.. ja en del... men ja e nålrädd oxå plus att den e väldigt liten =) ska du göra en ??
jennie_is_back: Hur tänker du då? Orientaliska vindar typ? vet att du om någon vet vad jag meanr.. menar du det så är det verkligen en idé.. Kan bli ritigt snyggt som bakgrund där nere och passa som sagt med löven.. Overthink: anledningen att jag vill ha det är väl att det är den absolut mest grundläggande och mest funderade över frågan inom männskligheten någonsin och att den betyder oerhört mycket för alla.. Plus att jag ser alla min gaddar som en påminnelselapp om hur jag ska leva mitt liv på något vis.. Och en gadd som handlar om döden påminner mig om att leva varje dag som den sista och utnytja min tid och att minnas att jag inte är här för evigt.. Det är även en påminnelse om hur bra vi lever.. Motiv som detta var extremt vanligt under medeltiden och tanken är vanlig i fattiga länder där man lever med döden, vi lever i ett samhälle där döden är främmande och måste enligt mig påminnas om att den finns där och är en naturlig del av livet.. Det är helt enkelt grundläggande, ebnkelt, svårt och viktigt enligt mig, perfekt gaddmotiv.. En viktig och grundläggande fråga helt enkelt... Vad gäller symbolik så är jag ganska öppen för all symbolik dock kommer jag att förändra den för att passa mina egna ändamål.. Religion går nog mer eller mindre bort då jag är oreligös..
Overthink: Psykodynamiska symbloer med sexualitet o.s.v låter intressant.. berätta gärna mer om det eller länka..
Joel trodde inte att du skulle förstå mig, men jo d e så jag menar... d skulle bli riktigt nice. sen kan man iof göra som ett motiv (typ vattenstämpel) i bakgrunden på dessa vindar om man vill ha dit något mer. har du skissat mer?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jag skulle nog vilja tattuera mig, men fan jag kommer aldrig hitta nått som jag kan stå för i ur och skur liksom. Ibland känner man sig på ett visst sätt och då kanske det inte passar med VÄSTERBROPLAN i old english över hela ryggen haha feel me? Hur resonerar ni som har tatueringar? jag kör när jag vill ha något jag vet betyder nåt. även om d tex inte parras in hela tiden så betyder d nåt för mig. skiter typ i om jag gaddar "fuck you" på handleden o ska på en fin fest o tatueringen syns. den kanske inte passar in så bra då, men då skiter jag i. tycker man själv om d så ska man ju inte bry sig... et inte hur jag ska förklara, men du kanske förstår?
BERGER f18 du är medveten om att det är element logotypen du har tatuerat?
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
det jennie is back säger stämmer grymt bra men jag ser det också som ett ärr.. Ett märke på kroppen som får representera hela den epoken i mitt liv.. När jag än tittar på den i framtiden kommer den att på något vis representera den tiden i mitt liv och dra upp minnen från den tiden.. Så man ska också se det som ett ärr eller ett vykort från den tiden och på det viset blir man aldrig missnöjd helt och hållet.. jennie-is-back: klart jag fattade.. är både insnöad på gaddning och en enligt mig själv åtminstone hyffsat talented och kreativ tecknare.. klart man hajjar.. tycker det är en grym idé.. man kan ju även som du säger lägga in något mer i så kan det bli ännu bättre.. Har inte kunnat fortsätta på skissen.. Varit ute och firat en polaren som fyllde år och en hel del gick ner genom strupen.. ska fortsätta imorgon..
mennol, är du kristen, eller diverse troende?
Joel instämmer :) aha ok då vet jag. hm... vindar med något i bakgrunden på dom hade varit nice. kör vindar lite ovanför huvudet oxå. så att d inte blir för kalt o så.
jennie-is-back: ska fömodligen ha ett från som blir en växt, som knoppar, blommar, dör och väcker en ny växt på insidan av armen.. mmm vindar av något slag blir det nog iallafall..
ekerö, det där är ett hieroglyf tecken som betyder liv, det är nyckeln till livet, inte religöst...
Jel låter bra :) bara du blir nöjd så :)
joel*
Ack, ack, ack.. Dessa tatueringstrådar. Men så kommer Joel och höjer standarden :) Gillar geishan/döskallen som fan.. Döskallen blev sjukt snygg med löven som växer ur håligheterna.. Blir lite nyfiken på det som är skissat nedanför huvudet.. Är det nån mans ruin-grej på gång där? Grym idé hursomhelst med skelett-marionettdocka med spelkort! (och knogjärn i hatten.. stort plus. hehe :D) Men det måste ju finnas fler med lite roligare motiv? Som Joel, och snorty(eller vem det nu var?) med Betty Page!?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Bboy_KeeN P19 Riktigt snyggt!
monthana Fuck Rasta_Sam. Jag är typ i samma sits. Jag har alltid velat tauera mig, har alltid ritat på mig själv. Klart som fan man ska kolla runt och tänka, man ska fortsätta tills man ser den bilden " DEN SKA JAG HA" Det är ju bilden som ska välja oss, inte vi som ska välja bilden.' så tycker ja. btw, bor du kvar i trå, skit länge sen jag såg dig.
Bboy_KeeN magen e inte d minst smärtsamma stället direkt. :) d blev skitsnyggt :) verkligen :)
JAG ÄR BÖG! LOOOOOOL
ablöö?
bboy_keen feeett snyggt!
Fucks your life up crew Tjabo!
CiL P60 : dum fråga eftresom du antagligen vet svaret.
www.marysoul.com
hlgrsn: Ah tackar! Jo nån slags mans ruin grej var på g där men jag avvaktar med det och gör bara de övre delarna till att börja med.. Både av ekonomiska skäl och för att jag vill skissa och fundera lite till på vad jag vill ha på underarmen.. På torsdag är det dags!!
ok, en del av mina...
Revbenen vänster sida
ribs Vänster tisse
boobie insidan på vänster överarm
kids Höger överarm, ihopbyggnad av massa olika
shit Tyvärr är de flesta bilderna lite suddiga och så...men det får gå
...och en fråga till vissa. Varför måste en tatuering symbolisera någonting personligt? En snygg tatuering är en snygg tatuering och inget man behöver skämmas för...
CrackPipe: Ah grymma gaddningar..
CrackPipe: Det är väl inte direkt så att det måste symbolisera något (även fast jag personligen gillar sånt som gör det på min egen kropp) men det ska ju gärna vara personligt på något plan..
joel givetvis, men jag värdesätter mer en snygg och opersonlig tatuering än en personlig och ful tatuering. Oftast så brukar de personliga tatueringarna vara de som är fula...
CrackPipe: Allt som inte är utvalt direkt ur en flashpärm är personligt på något plan i min view så jag håller inte alls med om att personliga gaddningar brukar vara fula.. Tycker frihandsgaddeningar av riktigt duktiga gaddare oftast är de snyggaste..
CrackPipe: Eller inte exakt allt som inte valts ur en flashpärm iförsig men hoppas du hajjar vad jag menar..