Din begravning, 1 låt, vilken?
som rubriken säger, vilken låt skulle du ha på din egen begravning? endast 1 låt får du välja. finns säkert nån sånhär tråd redan men kul att veta. min skulle vara Aretha Franklin - "Tiny Sparrow" och INTE live-versionen som finns på youtube. lets go people...
Oasis - Live Forever!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svårt att beräkna hur lång tid den låten ska gå osv, men om det nu passar så vore det najs med delar av Lejonhjärta (Snook och Organism 12), där det är från början av refräng, via Organism 12s vers, till nästa refräng (och genom hela den reffen). Annars ett medley med lite mysiga låtar jag har på lager...
Celine Dion - My Heart Will Go On
Still in the bridge
Mattias Alkberg BD - Släng Mina Rester I En Grop
http://www.toptensomething.blogg.se
Jag klarar inte av att tänka på sådant, fast gör det ändå. Det står mellan två låtarDepeche Mode-"Deaths Door" ellerSparks-"Never Turn Your Back on Mother Earth"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Prendel - Spökhistorien=P
va fan, Pink - P!nk- get this party startedI'm comin' up So you better you better Get this party started Get this party started On a Saturday night Everybody's waitin' For me to arrive
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Otis redding sittin by the dock off the bay
måste bara lol:a lite åt celine dion - my heart will go on , som nån sa där uppe :) min låt hade antingen varit REM - loosing my religion , ELLER , The muses rapt - spiritual healing
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Doors - The End.
Sam Cooke: Change Is Gonna Come
Tom Waits: Alice
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
dj tiesto-ten seconds before sunrise
highway to hell för fan!
skriv kort, helst inte alls
eddie meduza-punkjävlar
Awaiting Beheadment and Mutilation
Frank Sinatra - My way
Högt liv
Sigur Rós - Popplagi?
•pave paradise•
Sigur Rós är väldigt mkt begravningsmusik.
Beror på vilken skiva man menar, hur man ser låtarna eller begravningar överhuvudtaget faktiskt. Känner du till låten jag har valt?
•pave paradise•
bob marley - turn your lights down low
Bone Thugs med Crossroads
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
antony & the johnsons - hope there's someone
Take a Chill-Pill <br>
Nick Drake - Saturday Sun
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
highwaymen med highwayman, waylon, cash, kris o nelson that is eller blood brothers med bruce
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
åkersberga rockar tyngsta hittills med highwaymen dont fear the reaper med Blue Öyster Cult och american pie med don mclean är heta också
The Blood of Cu Chulainn Utan tvekan, världens vackraste låt, soundtrack till världens bästa film.
Dj Tiësto - Forever today
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Enya-Boadicea? tror de hade kunnat bli fint med aukustiken som finns i kyrkor.
Jag vill att folk skall vara glada på min begravning, så det blir "All you need is love" med Beatles.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Alphaville - Forever Young
Bob Marley - Natural Mystic
BLESS REGGAE MUSIC
Cornelis Vreeswijk - Fredrik Åkares Morgonpsalm
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Bob Marley - Redemption Song
Västkust Rockerz
Queen - Don't stop me now Har sagt till alla att det är låten jag skall ha. "it". Finns ingen bättre!
Barbers Adagio for strings
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio- den e fin
Har förhoppningsvis många år kvar att fundera kring det.. Farsan däremot hade nog velat ha Lennon - Imagine.
right on.
puffy- missing u. fast typ klippa ut puffys verser å bara ha reffen å bridgen å beaten... dä niiice
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Borknagar - ColossusThe pendulum upholds the carnal deceit Eternal, endless, indefinite The paradox, render and the merge is complete Nothing but the process is infinite Nothing but the process is infinite Eternal, endless, indefinite
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Bonnie 'Prince' Billy - You Will Miss Me When I Burn
Ebba Grön - Beväpna er
Crüel town, it's a Crüel town...
Cutting Crew - I Just Died In Your Arms TonightOh I, I just died in your arms tonight It must have been something you said I just died in your arms tonight I should have walked away
Jag är starkat i världen
ne ärligt talat otis redding sittin on the dock off the bay eller ngn bob dylan eller bob marley låt
Exe: Varfrör inte bara Juicy Fruit då?
Skulle nog köra Random Bastards - Dirtay, jag ska ju ändå inte vara med på skiten, så roligt att jävlas med släkten.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
soul survivor haha aa det skulle kunna vara något!