Vad lyssnar ni på när ni är riktigt förbannade?
Vad lyssnar ni på när ni är riktigt förbannade?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
valfritt bra dödsband är att föredra
Awaiting Beheadment and Mutilation
death metalband allså
Japp dödsmetall i massa mängder med fruktansvärt hög volym och bas, det är perfa!
Något riktigt cheezy så man blir lugn... Archi Whitewater´s "Cross Country" kanske...
Det suggestiva ljudet som riktigt drar i en i låten From Skin to Liquid med Cannibal Corpse rekommenderas. Lite lägre BPM, instrumental, nedtunad och jävligt tungt. Tension breaker.
gadget eller splitter. svenskt och argt ska det vara
http://www.kommandot.se/wp/
Rå Drum 'N Base kan också fungera
angerfist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Metallica! om det är hiphop så e det nog eminem - kim!
Graffare
2008-03-13 19:00
Stenhård battlerap eller skrikig amerikansk underground hiphop
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
en pitchat dancehall-rythm, slipper man störa sig på nåns röst och man kan skrika själv till instrumentalen haha
Ozzy Osbourne - I Dont wanna stop (Live versionen) "You're either in or in the way, don't make me I don't wanna stop"
va?
Jedi mind tricks funkar för mig
Rocka kamelen en gång
Toastare
2008-03-13 19:17
Ingenting, var längesen jag smällde igen dörren till mitt rum och skruvade på stereon. OM jag är förbannad är det ofta en annan person som gör mig förbannad..och då lyssnar jag på min egen röst när jag skriker på den personen. eller går jag ut och går.
Jag skyller allt på Emma!
Amy Diamond
Rage Against The Machine och Geto Boys!
Vi är ökända N.P.G.
Johnny Logan & friends :)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Slapshot och Blood for Blood brukar funka bra.
"Pst/Q - Varning till Judas" funkar bra om jag är arg på någon. Annars är det blandat.
I tego arcana dei!
Just idag blev det soundtracket från Hairspray. Annars blir det valfritt med Dope eller Orgy
My heart lives in my vagina.
black chiney, poison dart, mighty crown, thundahvibe mixtapes fungerar bra annars
okey tack för svar.. visa fungerade bättre än andra..
Pantera - Vulgar display of power
Vanligtvis blir det Hate Forest och Astrofaes, fast det resulterar egentligen i att jag blir ännu argare. Drudkh och Kroda har en mer lugnande effekt.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
igår var jag så förbannad att jag gick och la mig vid 18:30. sov fram tills någon timme sen. var ingen mening med att vara vaken när jag blev osams med alla jag var i kontakt med.
dubbel trubbel - dom skriker hjälp
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Empire Falls fungerar alltid
Shooo bree
Naglfar - Spoken Words of Venom ligger högt i topp
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
allt med Pantera funkar, eller raised fist.
Shit Happens!
yes, Pantera - great southern trendkill eller fucking hostile.. annars har ju väl: Walls of jericho (nyare skivorna, "Devils amongst us") Hatebreed Raised Fist Otep Dry kill logic Primer 55 Stuck Mojo Tankard
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
jag fattar verkligen inte grejen med pantera :| aja, senast jag var arg lyssnade jag på meshuggah, och det var första gången jag förstod deras musik! annars brukar det inte spela någon roll vad det är för musik, enda kravet är att volymen ska vara hög som fan
Fequatiopmelqvaddas Vilken grej med pantera? jävla bra band.. bara att lyssna på "the great southern trendkill" så förstår man.. xD trashigt och skönt..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Underoath, Adept, Herbrightskies osv. Hardcore typ ....
kataklysm
Pascal
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
tror det blir mycket progressive house när jag inte är på humör. en ledande pianoslinga följt av en tjejs ljuva stämmor över hårda minimala trummor.
Rammstein
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
immortal technique
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
jag lyssnar inte när jag är arg.
ORD TILL DIN MOR<br>
Angela Ammons
oh no he didn´t!
Allt med Vinnie P och Celph titled?
oftast när jag e riktigt förbannad så lyssnar jag på min flickvän
i remember when originality was the key!!
Judas Priest - Painkiller Accapt - Balls To The Wall
-Alla Mynt Har Två Sidor-
Antingen punkrock eller något glatt och.. uppmuntrande för att göra mig glad igen. Beroende på om jag har lust att bli uppmuntrad eller inte.. ^^ Är dock inte arg så ofta.
tidig merzbow, kk null, masonna osv. stökiga grejer