I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Tough Alliance - A New Chance

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-05-28 09:58
^^ dom ska spela på accelerator i sthlm
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2007-05-28 10:04
Yes, Accelerator bekräftade för några dagar sedan. Ska bli kul. :)

Har någon som beställt vinylen från SY fått den ännu?
jagvillocksåhaenblog.com

2007-05-28 12:42
Dom är klara för Peace & Love också.. !
Anima Sola

2007-05-28 21:07
Midas: Inte jag iallafall, beställde förra veckan. Det förut stod det "order now and hopefully have it delivered by the 23rd of may" men nu står det "out now" så den borde ju komma snart.
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2007-05-28 21:25
Okej okej. Trodde att någon snott lappen för att hämta ut skivan. Min jävla brevlåda faller ihop titt som tätt eller så är det grannungarna som bänder upp den för att se om det kan hitta något kul.

Jag vill ju lyssna på vinylen!
jagvillocksåhaenblog.com

2007-05-28 23:54
Jag med! Jag har inte ens tankat det än, snart kommer jag bli helt mätt på allt snack o recensioner o tröttna på den innan jag ens hör den:P
jewelheist.tumblr.com

2007-05-29 19:05
Kom idag! Känns färskt när det fortfarander är lite rester och sånt, små vita spån som fortfarande sitter kvar lite runt om på skivan. :)

Fresh säger jag.
jagvillocksåhaenblog.com

2007-05-29 20:29
Midas fick en lapp också, dock addreserad till min mor, hmmm... Kommer inte hinna hämta ut den förrän fredag det känns ju lite frustrerande.
jewelheist.tumblr.com

2007-06-01 01:33
Vilka låtar gillar folket bäst då? Själv får jag säga First Class Riot, Neo Violence och A New Chance
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2007-06-01 06:54

Neo Violence är Låten, och så är det bara. Musik existerar bara för att Neo Violence skulle göras.

I övrigt gillar jag Something Special och First Class Riot bäst, men Miami är väldigt bra också.

Kort sagt, skivan växte väldigt mycket väldigt, väldigt fort.

2007-06-01 12:34
Hämtade vinylen på posten nu, ska lyssna igenom den strax
jewelheist.tumblr.com