cpbarn: För att du är Sabina!
hahaha Precis. för att DU ÄR Sabina :) annars är vi inte vänner!
Du heter Whatever men ditt smeknamn är Cpbarn? Det blir bra!
men vafan sabina sluta annars räknar ja upp hela din familj :( Va ärlig ist. !
ärlighet är farligt. Ibland kan man dö om man talar om sanningen, tro mig, jag har varit med om det.
ok. men iaf hej på er. och skillz kolla min gb får du se vad sabina skrev. hon tyckte du va kul iaf:P
Ja, se där. Nu är jag kär :(
cpbarn_nr1 naaw kärlek är fint de :) men förlåt endå ja ska inte lägga mig i dehär mer :(
cpbarn: Njae, det sägs att katter har 9 liv, så jag är väl en sån. eLin: Se där, du gjorde henne en tjänst, och hon tänker förstöra dina saker, du måste göra något åt saken :(
Ja, jag är väl en så kallad blandning. Hälften katt, hälften kille och hälften kär i dig.
skillz naaw va gulligt, du vet.. sabina tyckte ju att du va "små kul" som de heter :P hahaha öhm.. sabina? du ska ju se looptroop med mig? så gnäll nu inte på dom!
HAHAHA hörrni. kanske ska lämna tråden å ta dedär nån annan stans? hahahaha
Och förresten finns det inget i gb'n att svara på :S
HAHA fyfan radera hela tråden!! GÖR EN NY nån vettig människa
hoppas ni 3, skillz, elin å cpbarn åker på ip-ban ni kan ta era fjortischatter på msn eller kanske lunarstorm, iställer för att sabba trådar admin, agera!
nej
whoa_ F61 tack johan gulligt av dig.
whåa: haha yohan lilla ponken.. <3
nu dog tråden -_______- hahahahahhaha
2Dope wörd åter till min fråga: vad avgör vad som hamnar på gruppens egna mest spelade-lista? typ bara 10 låtar med eller nåt ju?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
www.last.fm är min.. la till igår.. så har inte lyssnat så mycke än
men tycker det är lite dåligt att vissa låtar inte kommer upp om det inte är rätt taggar på dom
haha. jag som kom in här för att se hur många som upptäckt denna fantastiska sak, men utan att man inser det har man plötsligt hamnat i den ärligaste skildringen av ung kärlek sedan En Kärlekshistoria. utveckla samtalet i en annan tråd
men, iaf,
www.last.fm är jag, nån som har tips för vad som är fel då man inte får anslutning till det centrala systemet. Många, inkl. jag på min sommardator, som inte får igång låtregistreringen
www.last.fm för dem som ondgör sig över att "Neobica", som är medlem här på whoa, står med på listan kan jag endast försvara mig med ett stort LOL!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
du har aldrig hört honom alltså ^^ ska fan slänga upp låten på youtube eller nåt
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.