Last Fm
Hur många på whoa använder sig utav Last Fm ? Själv försvann min förra men fixat en ny, tycker det är jätte bra. Man kan se vad man lyssnar på mest och så där, I like it. Här är min last fm. http://www.last.fm/user/Tikkanen/
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En sak dock som jag tycker är jobbigt är att mest spelade artister är fan inte det jag lyssnar på mest, utan det som blir i shuffle i winamp. Den artist man har mest låtar med hamnar alltid längst upp :(
Hehe, och nu råkade jag resetta alla jävla låtar :( Hade 25695 spelade:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2006-07-10 20:08
Yes! In Concert — For the love of music
ja det är jävligt bra faktiskt men jobbigt när man delar dator med andra personer.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Skivsamlare
2006-07-11 09:03
skillz :) alla kan väl skutta in i whoa.nu-gruppen.
bojjan. skönt med en whoa grupp haha, hokkar upp med er nu =)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
nu är jag också med i whoa-gruppen
Skivsamlare
2006-07-11 15:47
Tikkan, tumme upp! Och till dig med psykel.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Skivsamlare
2006-07-11 20:03
Joina gruppen whoa.nu, annars får ni med virre att göra
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
skillz Om du sätter in dom artisterna som du gillar flera gånger i playlisten så hörs dom oftare och hamnar högre upp på listan ;P bara ett förslag!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
arj-som-fan: Jag vet, men det orkar jag inte. Skulle ta flera timmar att lägga in på det viset. Kör bara hela playlisten en gång :) Men har man inte lika mycket musik som jag så är det rätt bra.
Lod: Du måste joina whoa.nu.
Lod: whoa.nu-gruppen på last.fm
http://www.last.fm/user/Nuldo
"... People now log on to message boards and write thesis statements about the music. If you like it, you like it. If not, cool. Let it be what it is. It's just Hip-Hop." / Phonté
"... People now log on to message boards and write thesis statements about the music. If you like it, you like it. If not, cool. Let it be what it is. It's just Hip-Hop." / Phonté
cpt: Du måste joina whoa.nu-gruppen.
ja vill oxå skaffa dedär.. men ja vet ju inte hur man gör :/
cpbarn_nr1 förlåt då jävla cp! men du hjälper mig aldrig med nått JU!!
cpbarn: Äh, se det mer som..gemenskap.
Och om du avskyr gemenskap kan du ju åtminstonde göra det för min skull ;)
cpbarn_nr1 asså ja fattar ingenting :S gör till mig då! HAHAHA gör dedär för hans skull nu då haha
cpbarn: Förlåt, men jag har inget hår :(
Haha det har jag inte. :( Vem som än sagt det ljuger. :D:D
Icke. Aldrig. Jag la upp en bild på..en kompis :)
Inte kan man skriva ut namn på internet. Tänk om du är pedofil? Klas-Göran Ingvarsson heter han iaf.
vad avgör vad som hamnar på gruppens egna mest spelade-lista? typ bara 10 låtar med eller nåt ju
Nu börjar detta bli läskigt. Du börjar kalla mig olika saker. Vad ska komma härnäst? Ett efternamn också eller? Men okej, godis är gott, jag följer med :)
hahahahahaha cpbarn aka sabina sluta göra han rädd.
skillz hon är inte farlig. hon vill bara bli "vän" med dig :P
eLin: Jag tror dig inte, jag tror hon är jätte, jättefarlig. Hon skrämmer mig faktiskt, och det är det inte många som lyckats med kan jag informera frun om.
eLin: Du måste gå med i whoa.nu-gruppen. besserwisse1: Du måste gå med i whoa.nu-gruppen.
jag är med^^ men ja vet inte vad man gör men skit samma =D=D