Dead Kennedys - Man With The Dogs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jay-jay johanson - so tell the girls that I am back in town
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Paula Abdul Straight Up Barndomsminnen!
www.bryanlustig.com
Supersuckers - Then I'm Gone
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
live - what are we fighting for (on speed)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
The Shop Assistants Safety Net
www.bryanlustig.com
distress of ignorance - envy
http://www.kommandot.se/wp/
gorillaz - feel good inc.
•pave paradise•
E - The Only Thing I Care About Broken Toy Shop är en tokigt bra skiva för övrigt.
Look with your own eyes - See with your own mind
Nick Drake - Things behind the sun från Pink Moon (1972), som förövrigt är en väldigt bra skiva.
Still in the bridge
Gang of Four Damaged Goods
www.bryanlustig.com
np: Tears For Fears - Head Over Heels
kichi
Bloodhound Gang - Ralph Wiggum
•pave paradise•
Dark Funeral - Diabolis Interium
500 Ft of Pipe - Open The Pod Bay Door HAL
Cat Power - The Greatest
Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death Slayer - Angel of Death
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
nu: birthday party-zoo music girl strax: the Adverts-new boys
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Ninja High School Shake it off
www.bryanlustig.com
Do Make Say Think - 107 Reasons Why
12.
Led Zeppelin - Stairway to heaven
jag har ingen aning om vad jag pratar om
FreezyLocc & Shazaam - 06 - Smokebreak (FreezyLocc trixar) - 07. Eld feat. Vigge - 08. CrackRap (Shazaam) - 09. Adrenaline Rush feat Check-Raise & Dat Dude 10. Den jag är feat Commander S - 11. Shoutouts
Malysz - Knivdansen
Rehab is for quiters.
Chief Kamachi and The Juju Mob - Angel Feathers
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Converge - First Light
•pave paradise•
np: Legowelt - Disco Rout (Johannes Heil Rmx)
kichi
Katie Melua - Nine Million Bicycles
•pave paradise•
H.I.M - Wings of a Butterfly
Walls Of Jericho - Theres No I In Fuck
•pave paradise•
Television Personalities Look Back In Anger
www.bryanlustig.com
Just nu: Van Halen - "5150"
Look with your own eyes - See with your own mind
duude d rackte inte me o skrýva d en gang?
en död moderat är en bra moderat
Starlet - When sun falls on my feet
Still in the bridge
adicts- johnny was a soldier
Missy Higgins-Scar Pete Murray- Bail me out Laleh-Forgive not forget Daniel Lindström-Run Kisschassey-do dos and wahos Steve Forbet- It is´nt gonna be that way Chicago-Saturday in the park
Yann Tiersen - La Valse d'Amélie Skönaste pianolåten evvööööör, skulle gärna hitta fler låtar som den här, men det verkar vara ett unikum.
Vem?
against me! - problems
•pave paradise•
Västerbro Kören- Dubbelmördaren
Omnia est Faeces
Shanti - Alter Ego Lani - Summer of Love Gappeq - Theory Of Everything
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
los fastidios siempre contra skivan nya madball skivan legacy blitz dom tidiga åren överhuvudtaget mycket oi/streepunk nu kommer sådär en gång vartannat år att jag kommer in i en oi psykos hehe. det blir även mycket leonard cohen och tom waits sena kvällar och social distortion har avlyssnats titt som tätt
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Rod Stewart - Ooh La La
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Music P19 blir d inte jobbit o lyssna på allt d samtidigt =)....
en död moderat är en bra moderat
nåt brus från en mic
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet