Now Playing?
Audioslave - Like a stone Haha den äör ju riktigt skön:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...And You Will Know Us by the Trail of Dead - A Perfect Teenhood
•pave paradise•
trail of dead, excellent choice ^^ np: Depeche Mode - Precious
kichi
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky (Eternal Sunshine of the Spotless Mind OST)
Still in the bridge
helena_: always!
•pave paradise•
David Bowie - Ziggy Stardust
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Truckfighters - Desert Cruiser
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bright eyes - down a rabbit hole
Rehab is for quiters.
Nick Cave & The Bad Seeds - Fifteen feet of pure white snow
Still in the bridge
Bauhaus - Double Dare
haha..återigen: trail of dead - how near how far
•pave paradise•
blev The Cure - Lullaby Man skulle kunna utveckla den här tråden lite, genom att antingen måsta skriva en kort kommentar om låten man själv lyssnar på, typ hurdan musik det är, kanske lite info..det här är ju förstås onödigt om man lyssnar på Eye of the tiger men..
Still in the bridge
Vivaldi - 'Autumn' Allegro (The Hunt)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Clydisch: det låter bra:D just nu lyssnar jag på underbaraste Millencolin som Äger all annan musik:) Millencolin - pepper
nine black alps - ironside gryyym skiva.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
c-bstrd: Va är det för slags musik?:D
elliott smith - speed trials
-får feber.
My chemical Romance - Helena Låt tips för alla emo älskare, min favorit låt iallfall:)
my chemical romance - skylines and turnstiles
-får feber.
np: Misfits - Helena "Famous Monsters" bättre Helena låt :)
kichi
np: The Smiths - There is a light that never goes out En av de bästa poplåtarna någonsin enligt mig, och tror att många delar min åsikt om den saken.
Still in the bridge
the killers - jenny was a friend of mine
•pave paradise•
Cock Sparrer - A.U. Oi!-punk när den är som bäst :)
Looptroop - Imbumba unity :)
southis: vafan..du får langa Against Me!-låtar till mig!
•pave paradise•
Reilent K - I so hate consquences
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Atmosphere - God's bathroom floor Gillar inte så mycket hip-hop men Atmosphere funkar verkligen, sköna beats och bra texter samt bra röst och flow.
Still in the bridge
Catnip - come purr with the catnip
kichi
Pzycho Bitch - Fitter than you (vs Hanin Elias)
Porcupine tree - Lazarus
Joy Division - She's lost control En av mina absoluta Joy Division-favoriter, som för tillfället känns väldigt passlig.
Still in the bridge
ramones - 53rd&3rd
-får feber.
-ess- F16 grunge skulle jag nog kalla det, svinbra iaf.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
np: London After Midnight - Spider and the Fly
kichi
Bob Hund - Istället för musik förvirring.. :D
I bust off on her face, and right after the segment // She probably rub it in her pussy, trying to get herself pregnant // -Immortal Technique
Pantera - Avoid the light
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
» Counting Crows - Colorblind!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Jazztronik - Cannibal Rock
Death cab for cutie - the sound of setteling
"Don't schsch me motherfucker"
Beatnuts - Buying Out The Bar Ju Ju!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
The Droptoons - Wake Up New Orleans
•pave paradise•
Ryan Adams - Political Scientist
•pave paradise•
Dead Prez - We want to be free
Still in the bridge
nej vänta nu lite..låten heter ju faktist We want freedom..vettefan varifrån jag fick We want to be free?
Still in the bridge
Tony Toni Tone- Whatever you want
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Alison Kruss - Down To The River And Pray ur soundtracket från O Brother, Where Art Thou :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Earthtone9 - Grind and click
Rehab is for quiters.
mr cool - samlade tankar 2005 feat dvs
Nick Drake - Parasite
Still in the bridge