Kontrast P20 det märks att jag o du inte har samma info om hur det går för illstar´s karriär, så vi lämnar det nu, ok:)!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Dissa vad ni vill, men dissa fan inte Illstar..! goddamn alltså..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Illstar kan suga min... haha ne har inte hört så mycket av dom, men de jag hört har vart helt ok iaf! Dom kanske inte har så mycket fans, men det betyder inte att dom är dåliga för de... De finns de som är riktigt dåliga men som ändå har mycket fans liksom...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Gogaku P19 bra resonemang där... eller inte.... god natt!
031Entertainment P1 shit man... vilke hype ni har fått här inne:)
vicolino jo för jag anklagar ju folk så ofta för kompisprops? det är ju bara om dom är uppenbart värdelösa..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Dj_Silence P25 : ehm ja? jag har ett skitbra exempel. Ta Lumidee, hon blev skitstor även fast hon inte kan sjunga (alltså är hon dålig men har många fans) Tvärtom, Caspian OneNine-86. Get it? Folk kan vara duktiga som fan men ändå inte få nån props av folk av olika anledningar... Om man tycker att nån gör dålig musik är en annan sak som faktiskt inte hör hit eftersom alla har olika smak.
Gogaku P19 snygg pararell du drog mellan Lumidee & Caspian:)
Sen kan folk vara duktiga utan att bli klara med sin skiva det här århundrandet *host*gogaku*host* :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kontrast - "fy fan alltså, sveriges hiphopscen är pinsam. det är bara kompisprops, eller folk som vill vara kompisar osv.." - Sagt av dig själv i den här tråden. Och du kan ju inte hävda att den här låten är "uppenbart värdelös", även om du inte gillar den.
varken låten eller vidoen var speciellt bra..
Dj_Silence P25 : jag vet, jag känner mig stolt ;) Soul_Almighty P28 : Vem säger att jag är duktig ;P
vicolino ja? jag står för vad jag skriver? jo den är uppenbart värdelöst, har du ens läst vad alla andra tycker, eller är du för upptagen av mig?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast - Du säger emot dig själv, punkt slut. Spelar roll om jag läst vad alla andra tycker, jag har i alla fall lyssnat på låten. Och det är absolut inget jag skulle kalla uppenbart värdelöst. Men skitsamma.
Laten som helhet ar enligt mig javligt bra ... men som manga har papekat i den har posten sa ar det tyvarr sa att liknande latar har gjorts flera ganger forut och det gor att den kanns lite ointressant... Uttalet ar bra men det kan bli battre...
tyckte den här var bra men hur många bars lägger adl? vill höra mer av han
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
det är välproducerat men totalt ointressant, som Terminator 3 ungefär. kommer säkert finnas många som tycker låten är jättebra och den lär kramas av radio. personligen så tycker jag den var trååååkig för jag gillar inte denna sortens musik, men lycka till. (och jag tycker Illstar är grymma utan att känna dem!!)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Hmmm asså jag tyckte väl låten i sig var helt ok, men ärligt talat sången låter lite halvkonstig på vissa ställen och låten säger mig inget, jag har nu lyssnat två gånger, jag fattar fortfarande inte vad den handlar om och jag minns inte ens reffen. Och ja jag har verkligen försökt lyssna och komma på vad den handlar om och minnas reffen. Jag tror säkert att detta kommer att slå bland de lite yngre köparna, men jag tror att whoa har rättså fel målgrupp. Detta kommer även förmodligen dra in en hel del pengar så ur den synpunkten tror jag inte det blir någon flopp, men jag har svårt att tänka sig att detta kommer bli något som sitter fast länge i folks minnen, men vem vet kanske kanske. Anledningen till att jag inte tror att den kommer att etsa sig fast i allas minnen är främst för att det låter som så otroligt mycket annat, en rätt slätstruken låt, visst den kommer säkert gå bra på radio och få rotation på ZTV. Jag måste nog förövrigt hålla med många andra här om att hon känns väldigt mycket som en produkt, det behöver inte vara så men det är det bestående intryck jag får av videon med hummern, dom perfekta kläderna osv, och även av hemsida, men som sagt jag kan förstås ha fel. Dessutom påminner hon väldigt mycket om ashley simpson. Sammanfattande kan jag väl säga såhär: det var en helt ok om än något slätstruken låt som inte riktigt sätter sig men som förmodligen kommer att slå och få rotation på radio och TV. sången låter lite halvkonstig på vissa ställen och jag tror att whoa är fel målgrupp. Nathalie känns alldeles för stylad och lik ashley simpson och jag tror inte hon kommer lämna några djupa avtryck i musik sverige.
Ni som skriver nu: Tråden skapades i juli. Om Natalie hade blivit en stjärna på en gång hade vi vetat det nu, men nu verkar det som att hon får jobba lite mer... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
hahaha fan, jag skulle kollat lite nogrannare