Nathalies Video är här!!
Äntligen är den här, Nathalies debutsingel, "Did You Love Me". Nathalie har själv skrivit text och musik och till sin hjälp har hon bland andra haft producenterna Douglas Carr (Ace of Base, Meja, Inner Circle, The Corrs, A1, Nick Carter m.fl.) och Novel Janussi (A-teens, No Authority, Billy Crawford, Rosie Ribbons, Emilia, Kinnda m.fl.) samt världsrapparen ADL. Ni hittar musikvideon här!! www.palladium.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känner igen henens utseende. har man sätt henne förut i tv eller nått?
//Erik (aka Pipen)
fan va ja känner igen henne asså
thundercooperfuckinbird
det finns redan en Ashlee Simpson... annars, nä fy.. skittråkigt beat, intetsägande sång, inte alls nyskapande.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
IDOL 2004
Enigma has spoken!
Kontrast Orka tjöta om nyskapande när alla här på whoa är kopior av varandra. När det kommer nyskapande musik hatas det bara.
Enigma has spoken!
Gillade inte tyvärr. Och det låter verkligen som om ADL lagt versen för pengarna. Texten känns ungefär som när Snoop, Eve eller Missy gästar någon RnB-brud och rimmar girl / world och bad / lad och lockar folk att lyssna på låten. Känns som hon har en hel del utveckling kvar på sången dessutom.
Like Whoa hate hate hate... Hon har en mäktig röst, riktigt duktig. En sån här låt hade ju slått utomlands men tyvärr inte i sverige för alla hatar för mycket.
Enigma has spoken!
ViKKe okej, det var fel val av ord, borde skrivit så här: "det här har gjorts tusen gånger innan, och tusen gånger bättre" varför tar du det så personligt? är det din syrra eller vad? låt folk ha sin åsikt. håller med mfs f.ö.
asså hatar inte på henne för att de inte e min typ av stil, men bitch åker hummer o skit i videon o ska va lite ghettofab men de känns bara nördit.
fcuk spleling
tummen upp för detta! natta kommer släppa ett par dunder hits till. stay tuned! much love/ i´m out
I like it, she is hot : ) vem var snubben i videon?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
vill göra collab
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
Alltså vad är det med att göra kassa musikvideor? Det verkar som att det är en trend att inte kunna göra nått vettigt till vita duken. Låten funkar nog på radio dock. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Redaktionschef
2005-07-02 13:51
Om hon hittar sin egen stil så kan det bli jättebra, detta funkar dock.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tikkan P16 snubben i videon är ADL...
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
vacker lat synd att videon inte hadde nan handling snygg klippt och sa men WTF sverige far skarpa sig och gora musikvideo med nan handling for fem ore!! peace BIG UPP NATTA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Jag tyckte det var soft!
It's all alright!<br>
bra låt, men varför sätta den i svensk hiphop ? :)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
klart han gör det för pengarna och för att få synas... skitfett,, ja hade lätt gjort samma sak
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
hon var grym tycker jag ! är det nästa stora hype kanske ? ADL var fet.
WWW.ISMEN.NU
Kul att dom försöker få det till att det är hon som väljer omslag till sin platta och bestämmer om tagningar är bra osv. hon är en produk. även lustigt att dom åker i flygplan och i en hummer. känns så löjligt genomskinligt. och klubbscenen, när någonsin spela man sådan musik på en sådan klubb? aja kul att hon kör.
"vacker låt" - hahahaha VA?! efterblivet.. jag är ännu mer övertygad nu att det är en värdelös låt för övrigt. ni som gillade den (why?!) borde lyssna igen.
sånna hatare.. hon e tusen ggr med framgångsrik o bättre än va alla ni hatare är! rudy, hälsa henne att den e het!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Gaby det där hade du aldrig sagt om du inte kände nån som kände nån osv.. fy fan alltså, sveriges hiphopscen är pinsam. det är bara kompisprops, eller folk som vill vara kompisar osv.. du, Gaby, är väl Illstars enda fan t.ex.?
Tack Gaby!!!
Kontrast!! Du verkar ändå bry dig en del ser jag....3 inlägg redan...bra... Det kallas effektiv marknadsföring från vårt tankesätt..Tack för att du supportar
031Entertainment jag kan skriva 300 gånger, ni lär inte sälja fler skivor pga. det.
1 till inlägg
ett till.. som sagt.. ^^
031, du har lyckats ta fram en riktigt grym artist !, GRATTIS mannen fresten såg dig cycklandes genom stan igår;)
kontrast du har inte många vänner va? Har allri sett dig skriva nåt positivt i nåt tråd! du e patetisk vet du! 031 sorry att jag offtopica din tråd! och KONTAST!, JAAA jag e illstars ENDA fan sooo what??
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
man hörde att låten var keff dom första 2 sek
soft go natty!
Gaby jo jättemånga, har du några? jag menar.. några egna vänner, inte genom din brorsa eller vad det är? hey, jag skriver negativa saker när det behövs.. du har uppenbarligen inte så stor koll på mig eftersom jag skriver bra grejer med, men men.. haha nej jag säger bara det.. du kanske kan sluta propsa den där lilla gruppen nu..
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
det var inte nåt som föll mig i smaken. för den kanske inte gigantiska budget (men ändå), skulle man nog kunnat göra en mycekt fetare video känns det som. med lite handling kanske... sen altlså kontrast jag ska inte klaga ned men altlså jag ser inte dig skriva mycket positiva grejer i topics längre....eller äh varför bry sig men du verkar vara på ganska dåligt humör ganska ofta när du skriver på whoa
Kontrast P20 "du, Gaby, är väl Illstars enda fan t.ex.?" jag tror att den gruppen har liittttte fler fans än bara en:)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Har man lyssnat på mycket musik så kanske man har höga krav. Inte sant Kontrast? =) Man är förövrigt inte hatare för att man inte gillar en viss låt/artist/video eller vad det nu kan vara. Förövrigt hade faktiskt videon mer handling än mycket annat som spelas på MTV/ZTV.
Tycker det var rätt mäktig känsla i låten, låter bra. Vet inte om hon har tillräcklig starquality, men det var inte dåligt. Kontrast, du verkar se det som ditt kall på whoa att trycka ner folk i skorna. Du kanske tycker att det du dissar är kasst, men du framstår bara som jävligt tråkig och elitistisk. Och ska du tjafsa om kompisprops hela tiden, se för fan till att vara konsekvent! Jag har allt sett dig berömma Xeilon i forumen, och han är het, men du verkar definitivt frångå dina principer...
Vico: alla propsar mig.. det kallas grupptryck, inte kompisprops.. ;) och Kontrast är en helt underbart söt liten bitterfitta.. och han har åtminstone en kompis i mig.. Och La F21 är Kontrast flickväns whoa.. även om jag utan problem kan se alex med ett kvinnligt alterego.. :P nuff wit the off-topic dock.. Jag tycker i alla fall att låten var alldeles för slätstruken. Introt fick hela mitt huvud att skrika NG3!! och känns som ett precis likadant projekt fast med lite mer ghettofabolous-image.. Sen att man kan ha en ful autotunad tidigare falsk ton som blir helt oharmonisk i en så här "stor" produktion (som dessutom är första singeln) är för mig heeeelt otroligt.. låter minst ut sagt förjävligt... Videon var väl inte dålig.. inte sämre än medelvideon på ztv/mtv som nån sa.. Men den känns också väldigt ashleysimpson-syndrom.. Hon ska verka självständig och världsvan, men vem åker hummer till och från hotellet och klubben när man precis ska släppa sin första singel? Tycker det känns löjligt att hyra hummer, hotellrum och klubb bara för en video när det inte är ens situation just nu.. då skriker det bara produkt och hur genuin kan en sån här låt låta då?? ADL kickade vant och stabilt och framför allt annat, oinspirerat.. Vilket jag tycker är sorgligt med tanke på hur sjukt jävla duktig han kan vara.. Om det sköts snyggt kommer det gå en del på ztv och kanske slå lite smått men det kommer aldrig hålla någon längre tid eller bli något stort som det låter nu.. hoppas jag i alla fall.. folk går inte alltid att lita på..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
och just det.. jag tyckte också sångarret i verserna var alldeles för rörigt och saknade all sorts flyt.. Och inte ens refrängen blir riktigt catchy..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
men va i helvete! råkade vara inne på flickvännens användare när jag skrev, men det där bittra och sura inlägget där uppe var från MIG, ingen annan Rap_Girl din morsa luktar curry mekano sött att du verkar oroa dig för hur jag mår ;) DJ_Silence hur länge har den där gruppen hållt på egentligen? ett bra jävla tag, utan att ha kommit nånvart.. vicolino bryr mig inte direkt om hur jag framstår. det här var en skitlåt, då vill jag gärna säga det. vadå? jag tycker Xeilon gör bra grejer, oavsett om det är min polare eller ej. jag väljer dock att inte kommentera andra än mina vänner eftersom jag kan räkna till fem (om ens det) killar som kan rappa som vill ha kritik på sina låtar här på whoa.
bara jag som ser likheten med Ashlee Simpson? bah.
Shit det där lät verkligen inte bra alltså, hoppas att det går bra för dig, men det där diggas ej alltså
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
"vadå? jag tycker Xeilon gör bra grejer, oavsett om det är min polare eller ej." - Visst, jag med, men så skulle nog alla du anklagar för kompisprops också säga. Så vad gör dig bättre än dem?
Skönt att ni diggar!!! =) hahaha....shit va ni penetrerar nåt som inte har med tråden att göra... Hon kanske är en produkt!!! Men vilken produkt får skriva första singeln själv? å 80 % av det kommande albumet...
Dom som skriver 100% av albumet och producerar sina egna låtar själva men fortfarande säljer?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
För övrigt riktigt vanlig låt. Skulle inte höra skillnad på den här och allt annat som spelas på MTV vilket känns tråkigt... Hon är säker jätteduktig på att sjunga och är säkert en jätteskön person men det är det många som är... Antagligen kommer många tycka att den här låten är bra, men jag tror inte riktigt målgruppen för den är whoa.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
inget och hänga i julgranen precis. som vanlig svensk rockpop. fast nice med adl
----------------------