I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Buju Banton torskar med 2 kilo kokain i florida!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2009-12-16 22:09

Buju Banton torskar med 2 kilo kokain i florida!

enligt detta dokumentet som jag fick på mailen av en maillista jag är med på så tog DEA buju och ett antal vänner med 2 kg kokain i florida den 10e december.

Har inte läst hela dokumentet som ser ut som en polisrapport, men det verkar ju äkta.
confirm anyone?

taget från www.dancehall.mobi

Länk till http://www.dancehall.mobi/buju-banton-complaint-affidavit.pdf

Mabuhay!

2010-03-19 15:16
va har hänt me buju , när är hans rättegång?

2010-03-24 03:00
vad jag inte fattar är varför alla ni homoälskare lyssnar på reggae över huvudtaget?

ni gör det ju jävligt jobbigt för er själva!

om ni brinner för homorörelsen kanske ni skulle satsa på en musikstil som INTE genomsyras av värderingar som går rakt emot vad ni själva står för!

Vad sägs om schlager? eller disco? eller varför inte nån slags tuff bögpunk?

lycka till!

2010-03-24 12:34
Skapade du ett nytt konto för att våga säga detta tips?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2010-03-24 13:00
Manfidead: Peter-Rabbit, är du här igen under täckmantel? Spjuver där!
Intressepenisen hårdnar!

2010-03-24 16:35
börja inte nu igen... snääääälla
Mabuhay!

2010-03-25 01:02
Rolig tråd, svängde iväg rätt ordentligt från topicen.
Tycker det är hedersvärt att peter-rabbit försvarar sin tro när två nötter konstant försöker göra sig lustiga över den.

peter-rabbit har rätt i mycket av det han säger. dundermannen och wasteapa01 resonerar bara som två idioter som låtsas vara bildade.

Till topicen och det som började svänga iväg tråden så måste han ju ha hanterat kokainet på nåt vis, man torskar ju inte bara för nån battyboykonspiration skulle påstått att man tänker köpa kilovis med kokain.
njut

2010-03-25 12:56
Explicit: man är inte mindre trångsynt och bakåtsträvande bara för att man står för det. Men det är ju kul att Peter-Rabbit får en till kompis att spotta på redan utsatta samhällsgrupper med, verkligen hedersvärt!

Intressepenisen hårdnar!

2010-03-25 14:50
Explicit:

Förstår inte vad du menar, tycker du att man måste tro på religionen för att man lyssnar på reggae? Tillhör du de moraliska relativister som tycker att förföljelse och förtryck är ok eftersom det är en del av den kultur/religion man växt upp med? Tycker du dessutom att det är rimligt att dessa åsikter är ok att ha fast man växt upp i svedala och köpt en stor mössa och en trojan box? Eller tycker du att bögeri är synd, mer i allmänhet?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2010-03-25 14:54
Jag tänker inte gå med i hans korståg mot bögar! Därför jag nämnde att han hade rätt i det mesta. Men att homosexualitet är en självisk handling bara för man inte låter sin sperma bli till barn är helt åt helvete fel.
I många fall är det en mer självisk handling att skaffa barn, väldigt många som gör det bara för de känner att de ska göra det i livet, sen om de kan uppfostra eller ge barnen en bra situation är lite skit samma för dem.
njut

2010-03-25 14:58
dundermannen: Jag tänker på att folk kanske behöver sitt egna sätt att hitta sin egen tro på. En del kanske finner sin tro genom att konfirmera sig i svenska kyrkan, peter-rabbit gjorde det väll genom reggae kanske.
Man behöver inte bli rasta bara för man lyssnar på reggae, men en stor del av reggaen är ju just rastapropaganda, så det är väll lätt för folk att komma in i hela grejen också när de diggar musiken.
njut

2010-03-27 13:28
wasteapa01 P22
Nej jag är inte under täckmantel:P
Har jag något att säga står jag för det. Annat är bara pinsamt.
Men jag väljer att inte fortsätta diskussionen då det är alltför svårdiskuterat.
Och det leder ingen vart...

Bless up!

2010-03-28 20:22
För att vara lite on-topic så har man väl kanske flera år av "FREE BUJU" att se fram emot, om han nu slutligen döms för någonting. Reggaefans är ju lite roliga på så vis. Inför straffimmunitet för alla våra favoritartister! (Y)
Intressepenisen hårdnar!

2010-03-29 13:54
men artister och knark hör ju ihop wasteapa01, man griper ju inte snickare med kniv så man borde inte gripa artister med knark.
njut

2010-03-29 14:34
Är det inte mer själviskt att wanka än att vara homo om det handlar om att slösa sperma. Btw Peter-rabbit, gud finns inte.

2010-03-29 17:55
Every sperm is sacred!