Liten Svensk Kid som kör fet Reggae.
letar efter en video med en kid som gjort en fet reggae låt, ingen aning vad han heter jag minns att jag såg videon på Off Beat för längesen (den finns inte kvar där längre) det är en liten unge med typ halvlångt hår....svensk... kan lätt inte finnas många svenska ungar med halvlångt hår som kickar reggae på tv. så om ni hört låten så vet ni vad jag snackar om... blessed
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Junior natural?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Fall Back heter väl låten du tänker på tror jag.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
JAJA mannen!.....
Blessed big up to Junior Natural!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan, imponerade måste jag säga, big up!
eller hur!...jag blev helt chockad.
damn, fan så grym! jävligt mysig låt :)
Rawmusic Entertainment - Today's music, tomorrow's entertainment
Junior har feta grejer på G!!
http://soundcloud.com/doobiesound
Är det samma kille som trummade åt Uppsala Allstars 2005 på URF?
www.skurkarobanditer.se
macaan P22 jepp
45 clash är fett underskattat
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
han va ju med på gentlemans konsert sist på berns. samtliga åskådare gjorde i brallan.
RATED R!
nån som kan länka de där freestylet han kickade förut tror de va på offbeat me chords o timbuk typ.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
låten hade vare coolare ifall han hade mer patois i dialekten
han hade inte varit ett jävla piss utan sin farsa antar jag... "pappa känner någon som känner någon annan" snorunge
Käft då.
Svenne P14 jr natural är absolut ingen snorunge, men klart att han fått mycket av farsan. men klart man behöver kontakter för att bli något eller hur? jr natural är dock en onekligt duktig sångare/deejay och det hade inte daddy natural göra honom till om han inte hade haft talang.
de va hans pappa som fick han att sjunga - sant, men han har najs röst.
någon som har rising son promo skivan?
Det är inte hans pappa som bjöd han till jamaica på studio besök med shaggy och träffa andra artister för framtida grejjer.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
CoNe P26 jepp jag har den
visst ,alltid lika imponerande när man är så ung men vi får se om några år då han växt till sej röstmässigt och övat in patois lite mer.
http://soundsof051.com/
förstår iofs inte varför han ska lära sig patois? duger inte engelska? tycker förövrigt att han har utvecklats som fan röstmässigt, iaf vad jag hörde på urf..
dom här e också feta ;)
Junior natural kommer in efter 1,45 min..
Juinor natural with timbuktu, looptroop...
hörde hans låt med lutan fiyah.. tyckte han sög.. låter lite som million stylez o mycke som en svensk unge helt enkelt
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
var hörde du hans låt me lutan fyah? har itne hört. För övrigt tycker jag verkligen itne han låten som million stylez
lite töntig med dialekten måste jag ändå säga.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Grabben är tung och han kommer nog bli tyngre. BIG UP JUNIOR NATURAL!
låten hade vare coolare ifall han hade mer patois i dialekten Nej, tvärtom! Grabben är född och uppvuxen i Sverige, äkta svensk, ska väl inte låssas man kommer från Jamaica, kan bli helt fel o fake liksom, enda som gäller är leverera feta låtar!
hur gammal är han?
((MAAD))
Vart är farsan hans ifrån? Norrlänning/gnällbältare?
Intressepenisen hårdnar!
Palla att folk ska hata. Big up junior natural
Twang System fi de werl
vem e hans pappa da????
GO!!!!!!!!!!!!
Daddy Natural spelar bas i Natural Way , chekka ut
junior natural e tung som fan speciellt hans senare låtar, vare sig han fått hjälp av sin far eller ej!
http://www.myspace.com/charlychanter