Kul att den diggas! Sjunger som jag vill helt enkelt...Varför låta som en britt när jag aldrig lärt mig brittisk engelska ordentligt eller varför försöka anstränga mig att låta som en jenkare när jag inte har nånting med jenkarna att göra. Tråkigt att det ofta ifrågasätts när det gäller svenska reggaeartister men i princip aldrig när svenska rappare anstränger sig till max för att låta som en amerikansk rappare. Lyssnar till 95% uteslutande på jamaicansk musik och där jag hittar inspiration till det jag gör..skulle det då inte bli konstigt att översätta det jag skriver till en typ av engelska som jag inte hade i tankarna när jag skrev låten. Det finns juh trots allt ingen "Svensk engelska" vad jag vet iaf. Sen också en typisk svensk sak att anmärka på då andra länder i europa sällan reagerar på det utan i stället lyssnar på låten som helhet. Är förövrigt ingen svenne i den bemärkelsen..Svensk eftersom jag är född och bor här men inte uppväxt i ett hel svenskt hem med båda föräldrarna från sverige. Piz out!
Kolla in min myspace för nya tunes och spelningar. 2 st nätsläpp snart klara så håll utkik gott folk!