I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

8/12 The Game @ Klubben

Klubb & Konserter - Stockholm

2008-12-09 09:12
När han spelade på Nalen 2006 drog han också upp massa folk på scenen de två sista låtarna och halsade sprit. Hoppas det var lika fett igår.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2008-12-09 16:25
Det var min sjätte konsert för i år och jag har aldrig varit på en bättre konsert. Jag gillade hur han tog oss tillbaka till Gin&Juice, Nuthin But A G thang, Boyz in the hood tiden. Jag tror att det finns massa fördelar när åldersgränsen är så pass låg som 13.

Lite onödigt när 8 pers började bråka om en hoodie som game slängde när han säkert hade köpt den på H&M i USA eller nått.
Shuu

2008-12-09 17:10
oscar_

Då måste vi stått rätt nära varandra för samma bonde stod framför mig och det luktade fan skumt : ) så jag flyttade efter ett tag.

det största minuset var just åldern på alla som var där annars var det en grym konsär, minnesvärd!
never change

2008-12-09 18:45
2 återkommande ämnen:

Deo... visst fan stank det svett, vad är problemet, deo är väl inte alltför dyrt? har man råd med en biljett så har man väl råd med lite deo.

Spriten... inte en chans att det var riktig sprit, framför allt inte om han nu kör den här "halsa-2-flaskor-rutinen" vart han än kommer.

Klart man kan tycka att det är töntigt att folk tjaffsar om en hoodie som han kanske köpt på H&M men lite konstigt argument. Den blir inte mindre värd för att han köpt den billigt, det är ju symboliken man vill åt, att The Game har använt den och inte att tröjan kostade mycket.

Grym konsert dock, helt klart.

2008-12-09 19:08
Jag ångrar fan att jag inte att jag for till göteborg och såg han, istället för att vara på ett ställe där massa 14 åriga turkar stog och försökte mucka bråk med en konstant.. Sjukt jävla drygt och irreterande!
Man kommer väl fan dit för att lyssna på musiken och inte för hålla på försöka starta bråk konstant?! Vad är de för jävla fel på folk?

Idioter

Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!

2008-12-09 20:12
sebbe66

Drinking Contest

Och vinnaren är....

4_units P20

Jag var skit nära att tagga till Göteborg men några kompisar bangade i sista sekunden. Känns som det är trevligare stämning där, ingen hustle eller fuzz utan alla njuter av musiken.
Det är bara att skrämma iväg dom där snorungarna, räcker att höja handen dom springer bara iväg.
Shuu

2008-12-09 21:35
Hahahaha fett!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 23:03
Låter väldigt likt showen på Nalen förra året.
your heart pump project kool-aid

2008-12-10 00:38
ah... fittigt med alla småkids som står och skriker hela tiden. Och vad fan gjorde ljudkillarna? Micken lät skit första halva showen. Men game ger mycket show för pengarna =) Utstrålar gangsta coolhet som ingen annan tycker jag. Lite roligt islutet när livvakten vräkte ner nån kid i backen och The Game småflippa på han
Vilken kultur??

2008-12-10 10:46
Jag var på The Game i Göteborg för drygt 2 år sen och där var det hur mycket bättre stämning som helst.. Jag kan ju säga att jag far ju aldrig till stockholm och se en konstert där massa 14 åriga ungar kommer in..
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!

2008-12-10 18:01
vatten i vodkan och äppeljuice i hennessyn.

patetiskt. men kidsen verkar ju gå på det :)

recensionen i DN var nice haha.
http://www.kalvinhiphop.com

2008-12-10 18:21

någon som höll räkningen på all NAME-DROPPING?!?!?!?!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!

2008-12-11 15:12
vatten i vodkan och äppeljuice i hennessyn.

patetiskt. men kidsen verkar ju gå på det :)

mest patetiska är ändå att kidsen blir asfulla på vatten och äppeljuice.
Är du någon slags bög. eller?

2008-12-12 01:40
haha så dum e han inte.. kom igen fan, plasten var jue dessutom på, på både absolut vodkan och hennessyn. Tror inte man köper en flaska hennessy, häller ut, fyller på med äppeljuice, och på något sätt plastar in skiten igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-12 12:40
Lär ju bara bli löjöigt om folk får reda på att de inte är sprit,
tar man den risken?

Ifos kunde han låta nån random smaka på hans innan?
Highfive anyone, anyone?