8/12 The Game @ Klubben
The Game drar igång sin tredje världsturne den 11nov Pris ännu inte fastställt. Källa http://www.comptongame.com/events/
nigguz know.
Kärlek och respekt...
när släpps biljetterna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vart ligger Klubben?
Shuu
Fryshuset, den mindre av de två konsertlokaler som finns där. Känns lite väl litet faktiskt, är inte han rätt omtyckt här?
•pave paradise•
föoashfiusagfsaio Fan va tuuuungt!!!!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
lhabia Hur många person kan man pressa in i klubben?
Shuu
typ 20.. fast jag gillar iof små lokaler men det känns lite väl litet för honom.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Ha... Klubben tar 800 personer.
•pave paradise•
Konserten på Nalen (var det 2006?) var sjukt fet. Ska definitivt kolla in honom igen även om han inte är lika het nu.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Var fixa biljetter? är de 18års gräns?
Om inte priset är satt så förstår du väl att det inte går att köpa biljetter ännu.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Galet! Får inte missas!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Undra när dom släpper biljeterna?
ska def. gå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-10-26 01:13
Grymt!
Yes! In Concert — For the love of music
kändes givet ända tills jag läste att nerd spelar på cirkus samma kväll...nu blev det lite svårare, fast the game kan det nog bli fetare drag på, eller fan, pharrell kan nog tagga en publik...lurigt...
Cirkus är definitivt bättre än Klubben iaf, om det hjälper alls.
•pave paradise•
när och var kan man beställa biljetter?
biljetterna släpps om ca 2 veckor har jag fått höra
nu är biljetterna släppta på ticnet, köper min imorgon. 300 spänn, på klubben, sjukt. undra om det är han som vill hålla det "äkta" och spela på små ställen, inte ta höga priser, eller om allmänheten bara tycker han ligger på den nivån.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
lol, gick in på arrangörernas hemsida för att läsa lite.
Med sin historia tatuerad över kroppen, LA Lakers markerat på kinden och NWA kring halsen är the Game enkel att känna igen. Det är väl Dodgers logo? Stenkoll från deras sida i marknadsföringen!
Fyfan vad jobbigt med 13 årsgräns?
>>Guano Lika jobbigt som på Rock The Bells.
2009
innebär det att det inte säljs någon öl?
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Womack Ja, det var ju också jobbigt då trängseln vid barerna blev totalt galen och man inte fick dricka i konsertsalen. Det var väl det enda negativa med den kvällen.
men fuck 13 års gräns... betyder att massa snorungar kommer va på plats!!
Juventus
Konsertbesökare
2008-11-15 00:54
1 av 1000 kunde texterna som rappades på Rock The Bells, pinsamt.
Aaaaaaaaah klart man ska dit!
E sj under 18/20 o tycker att de är faktist jobbigt näre 13 åringar som springer runt o ba Omg The game :O:O:O:O:O Sj gick jag på Rock the bells o ska på Game, Rock the bells va nice, för ja kunde faktist dem flesta låtarna, kunde inte så mycke De la soul, men innan Rock the bells gillade jag inte de här me 18/20+ grejerna, tills på Rock the bells jag såg 2 13/14 åringa tjejer o en kille som stog o bråka me vakterna om att dem ville gå in i baren o dricka... lr när små skit ungar gick runt o frågade om dem fick smaka öl från några lr om någon kunde köpa till dem... De va typ en liten skit unge som typ stog o grät hos min kompiis o ba pleeeeasee! Sj längtar jag tills jag blir 18 o jag kan gå på konsärer utan skit ungar. Hoppas ba det är inte många idioter som springer går runt i Game konsären nu... Men har någon annan vart på någon konsär där Game ska ha konsär nu förr? Äre bra ställe? Asso de inte väl trångt va, man kan gå runt o grejer va?
Det stavas "konsert" och man kan alltid "gå runt o grejer". Klubben är dock inte överdrivet stort vilket säkert gynnar The Game i slutändan då interaktionen med publiken blir betydligt bättre när det är litet och intimt.
•pave paradise•
Du som har lite koll lhabia, hur är ljudet på klubben? Lika värdelöst som på Annexet och Berns?
Shuu
Rash_: Hm...jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag såg ett så skevt band som The Dillinger Escape Plan där, och det lät väldigt bra. Så det är definitivt bättre än Berns...och Annexet är ju inte sådär jättedåligt men Klubben är nog bättre än Annexet också.
•pave paradise•
Ska DJ Levis från gbg va warm up dj här också?? Sjukt fett isåfall! Ses där
lhabia: Aight, cheers!
Shuu
nån som har två biljetter till salu?
Jag ska dra ner till stockholm på lördag och undrar om ni vet några sköna öl hak som lirar hiphop?
vet inga direkta ölhak som lirar hip-hop men soapbar eller ambasadör är klubbar som har hip-hop golv
Ni som ska se game nere i gbg får gärna skriva hur det var sen efter;)
hej! Säljer en biljett till denna konsert omgående pga sjukdom! Ring 0737776932
The Game? Vad e det?
psytrance roxx
tja säljer en biljett till the game ring 0703009009 400kr !!
bra konsert oseriöst i slutet när alla skulle upp hehe. Aldrig att han drar en hel absolut å en hel hennesy.
Klart det inte var riktigt sprit.
Tyckte dock det var jävligt kul med lite kaos på slutet. Kändes spontant. Har det varit likadant under de andra konserterna? Har lagt upp lite bilder, video och mina tankar kring konserten:
Länk till http://blogg.aftonbladet.se/17627
haha det är visst sprit.. finns sjukt många klipp på youtube där han kör sprittävling med några från publiken.. så ser man att ett fan dricker några sekunder, och drar sig ur för att det är för starkt.. sen tar game samma flaska och halsar hela direkt, precis som idag..Absoluten var "bara" på ett halvliter och det är fan som läsk för han.. han dricker varje dag, varje konsert. Anledningen till att han inte tog upp någon idag för att dricka var för att det var 13-års gräns. Av samma anledning var det ganska trist med tjejerna idag, dem visste inte hur gamla tjejerna var. Jobbigt med snorungar som nästan börjar bråka pga en jävla handduk som han slängde ut.
topdogz det där med bara för att det va 13årsgräns vet jag inte. sist han va på nalen gjorde han samma sak, men drog inte heller upp någon. tvivlar starkt på att han druckit över en liter sprit på varje konsert senaste åren då han antagligen gjort 100-200 den tiden. men ballt om det är på riktigt, på nåt sätt. aldrig mer en 13konsert för min del, 14åriga bönder som inte lärt sig använda deo stog vid mig och stank kiss. när dessa började hänga med till fuck the police skämdes jag nästan lite och förstod varför äldre tycker att hiphop är dåligt inflytande för vissa personer.
sjalv hade man inte rad, fast i orten hoppas fan i mig att den var nice CHRONIC 20088888888888888888888888888888888888888888888888 HOMIE