Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oo whut....får man dreggla lite igen kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj oj oj brorsan ali asså. massor med bigups
1 Blod 1 Gemenskap 1 Rörelse
Producent
2008-06-25 12:12
äntligen igen :)
http://www.soundcloud.com/gyllander
ooohh!!!:D:D:D:D:!!!
!! :)
Jag fick skäll av skåningarna i andra tråden för att jag skämtade lite, så då får jag väl babbla här istället. Jag är där.
•pave paradise•
ååh! vad spännande
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
redan betsällt 2 plåtar så vi ses där!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
I got the plates! missade dem förra gången de va här men nu jävlarimig.
life is still a bitch.... but sometimes to unwind she lets me feel her tits.
Awesom-o! Köpte 2biljetter direkt.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Hot diggity daffodil! I'm där!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jag och bakalse är så där ;) Någon som har koll på vilka låtar de kommer köra? Hade ju spelning i amsterdam nyligen, kommer väll va samma låtar som där :O
Hehe PraktisK, fäätt läääännnnge sen du va inloggad :D
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
har ngn koll på biljetter som är kvar..kan inte beställa förän lönen kommer :-/
ska försöka komma.. får fixa plåtar när lönen kommer.. blir tredje stockholmsspelningen med atmosphere jag går på isf.. :)
Klick, klick, klick, klick. Och 4 klick senare så hittar man att det FINNS biljetter kvar. Tack, lhabia. Varsågod alla.
•pave paradise•
längtar väldigt mkt, är sjukt taggad, det blir första atmosphere spelningen för mig.
Ihabia- jo de är ju bara gå in på typ ticknet för att veta de. frågan var väl hur många biljetter som är kvar, hur snabbt de gått åt osv. detta blir tredje gången gillt för mig :-) hultsfred, köpenhamn, sthlm :-)
Nej, biljetter säljs inte via Ticnet, så det är inte bara att gå in på Ticnet. Tyvärr så är inte svenska hemsidor smarta nog att använda sig av ordentliga biljettbarometrar... Jag hoppas att jag ser detta iaf, missat Atmosphere för många gånger.
•pave paradise•
oki, men du förstår vad jag menar. jag ville ha fakta från ngn insatt i hur mkt biljetter det var kvar, ngt jag inte antar att man kan se via 4 klick.
Förhoppningsvis så kommer biljettförsäljare och diverse andra relaterade fatta att allmänheten faktiskt ÄR intresserad av att veta EXAKT hur många biljetter som är kvar. Tyvärr så finns inte den möjligheten nu, nej.
•pave paradise•
....trodde jag gjorde de klart från början. men får väl förklara ääännnuuu tydligare: menade om ngn jobbade med det hela o hade koll på hur många biljetter som fanns kvar och i vilken takt de gick åt.
Men herregud, RING Nalen? Hur svårt kan det vara egentligen, om det fanns någon som jobbar där här på Whoa hade denne skrivit i tråden för läääängesen.
•pave paradise•
...jo istället skrev du massa onödiga svar.
och ja min fråga har ju legat här sååååå lääääääänge.
Är knappast onödigt att påstå att vi behöver barometrar när det kommer till dessa saker, det har varit ett väldigt hett ämne inom Stockholmsfotbollen väldigt länge liksom konsertscenen. Att påpeka detta är inte det minsta onödigt, men genom att ständigt få höra från människor som egentligen BEHÖVER denna funktion att det ÄR onödigt, som du precis själv gjorde, hjälper inte direkt.
Varsågod, hade jag kunnat ge dig ett konkretera svar hade jag gjort det utan att tveka :) :
Nalen
Telefon: 08-50529200
Restaurang: 08-50529201
Konferens o. Festvåning: 08-50529202
Biljettbeställning: 0771-707070
Telefax: 08-50529241
Adress
Regeringsgatan 74
111 39 STOCKHOLM
Hemsida
www.nalen.com
Epost
[email protected]
•pave paradise•
Jag kommer!!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
see you there!
...Jag skojade bara!
någon som hört något om biljettstatus?
Vet att det finns minst 10 biljetter iaf... Hört att det är rätt gott om biljetter fortfarande men att det lär gå åt runt löning denna månad.
•pave paradise•
Nu är min biljett fixad.
•pave paradise•
...Frågan är om man ska dra en tur till Hiphop Kemp istället, då får man se dessa plus ett flertal till grymma bokningar och priset är inte så mycket mer... Kör en impuls resa nu människor och stöd era svenskar nere i tjeckien!?
...Jag skojade bara!
man kanske inte har tid eller råd eller både och
Var ska man föra då?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
med tanke på att mitt jobb har "arbetstidsförskjutning" i Augusti vet jag fan inte om jag ens hinner föra. surt..
ahhh, sitter och tittar på mina 2plåtar och myser. Kommer blir så tungt!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Synd att "plåtarna" är så fruktansvärt fula, nästan i en klass för sig i fulhet...JÄVLA SVERIGE med sina fula biljetter!
•pave paradise•
Det här kommer bli riktigt fett. Det här är långsökt men; Råkar det finnas ett gäng i Sthlm som ska gå på det här och kanske planerar på att styra en blyg förfest som jag och två polare kan haka på. Vi är ytterst skötsamma Eskilstunabor som inte känner till huvudstaden alls egentligen.
taktsbar-0 P20, är väl bara att gå till något närliggande sunkhak. Lär vara fullt av baggykläder^^
taktsbar-0 P20 isånnafall hör jag kanske av mig, finns en liten chans att jag styr nåt för mig och de polarna som ska med, eller iof det kommer säkert vara folk där som inte ska se atmosphere men ska ut på krogen eller nåt
Graffare
2008-08-04 14:54
Fy vad avundsjuk jag är på alla som ska gå. Hoppas att ni får de super kul.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Varför går inte du?
•pave paradise•
Graffare
2008-08-04 15:09
För att jag inte har råd. :/
http://beltontorsk.tumblr.com/
Hm...jag återkommer med eventuell hjälp, ska kolla om jobbet låter mig gå gratis eller inte.
•pave paradise•
Hade en jhätte jobbig dröm inatt, jag hade glömt biljetterna när jag stod utanför och väntade på att bli insläppt och min kompis blev jätte sur på mig. ush vad jobbigt det var.
så har man fixat biljetterna nu =D
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
!....inte lång tid kvar nu!
yes! och jag är tillbaka till normala tider på jobbet. förkrök!
någon som vill gå med mih?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet