I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

30/6 - Bone thugs n Harmony/Twista @ Fryshuset [INSTÄLLT! - Går att återlösa]

Klubb & Konserter - Stockholm

2007-06-15 14:57
As long as the car go quick, flow so sick
Thought it was drama between Bone and Twista we do it like this-
twista C-town
maybe you might be more than just a one night lady<br>

2007-06-15 18:09
Kostnad på biljetter?

Close your eye's and be a part of my life! POOF!
N-Town!

2007-06-15 18:25
350 spänn.

2007-06-15 19:03
det somgör att jag velar är priset och att man inte kan köpa bärs fast man har legg *-*
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset

2007-06-16 15:38
fuck vart det e man går dit för o se DEM dem e fan legender låt det vara vart som helst om man diggar dem så går man...

2007-06-16 21:14
Hade det inte varit smartare att försöka övertala dem att boka en lokal med rättigheter och be om en procent på baren? Nu kommer folk bara gå omkring och tjura timmarna innan spelningen och om dom, ve och fasa, skulle råka bli lite försenade så har man bara en riktigt sur och fittig publik som inte ens är lite lulliga av alkohol. Nu kanske jag målar fan på väggen men det måste man få göra emellanåt.

2007-06-17 12:46
dirtyshame

tack för dina fina ord du måste vara en härlig liten människa som lever i en fin liten värld där allting är perfekt. Men du borde sluta vara så aggresiv pojk.

MikePusher P29
Ska bli kul o se va dj finest svara på det där. Att dom tacka nej till tre bättre lokaler är ju helt sinnesjukt.

2007-06-17 13:12
dj finest = dj fitta om d stämmer som du sa MikePusher.
akta huvet!
Don't Give Props To The Devil
Manager

2007-06-17 14:41
Är visserligen glad över att det inte är åldersgråns, även om den helst skulle kunna få vara lite högre.. Men fryshuset låter inte så jävla lockande?

Om jag hade varit 18 så hade jag varit mäd galen och troligtvis dragit till gbg istället..

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-06-17 15:06

waow ! ni har troligen övervakning på mig !
mike pusher....

det du skrev är pure insanity ... du skrämmer mig nu...e du helt bombad i skallen ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-17 15:12

Men det går väl att dricka öl på Fryshuset fast det är en massa småttingar där? Hakade med på en spelning där förut och majoriteten av publiken var 13-16 år och jag kunde ändå köpa öl.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-06-17 23:24
Shiiiiiiiiiiiiiiiit vilka reaktioner den här tråden har väckt hehe.
Det finns så mycket jag håller med om, och inte.

Men Gambino, en sak håller jag definitivt med om: jag hade lätt pröjsat mer om Bizzy också kommit!!! *saknar Mr.Gambini* Det är såååååå jäkla synd att han inte kommer :( (Jaaa, jag vet att jag nämnt det några gånger :p)

Anywho: Trots åldersgräns och lokalen så kommer vi faktiskt att få se Bone Thugs :) och när det slog mig idag att det är om ca 2 veckor så rös jag lite :)
Jag personligen har ingen annan grupp som jag väntat på att se såsom Bone Thugs!! Och vem vet, där bland barnen och ungdomarna och en del intressanta mj-dofter till någon gammal goding från Art of War, kanske jag fäller några tår av lycka. Yupp, I'm that passionate ;)

Men en sak är säkert, det kommer att kännas fett tomt utan Bizzy. Kommer de att bara hoppa över hans delar i låtarna eller..?
Och som någon annan påpekade: I want the OLD stuff :)

Kom igen nu gott folk, visa Thugsen att vi uppskattar att de kommer hit!

Bless yall och jag hoppas att vi ses på Frysen :)

2007-06-17 23:32
Ja just ja: Kul att Felecia också kommer :)

2007-06-18 00:08
Bizzy snackar om Bone Thugs

http://www.youtube.com/watch?v=ZzdJB0I7eWo

2007-06-19 01:42
va inte så negativa gott folk BONETHUGS kommer till stockholm!!!!
FUCK YEEAAAAAAAH!!! Det är ju de här alla väntat på skit samma i åldersgränsen smuggla in bersen hahaha å sup på efterfesten!!
jag måste dit!
kram på er alla!!

2007-06-19 02:27
Till alla som håller på att älta att det hade varit fetare om Bizzy kom: Ja det är klart att det hade varit fett men han e ju inte med i Bone längre så det e klart att han inte kommer. Det är ju inte direkt arrangörerna som styr att Bizzy inte kommer.
www.iluvrnb.blogspot.com

2007-06-19 12:52
Grymt att dom kommer!

2007-06-19 13:00
Hela Europaturnén är för nya skivan Strenght & Loyalty så jag tvivlar strakt på att vi kommer få höra så mycket gammalt. Och om de är låtar där dem skippat bizzy finns det möjlighet att twista fått stoppa in någon av sina verser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-19 13:26
de kommer att köra aaaaaaaallllt !!

2007-06-19 19:00
Eftersom de e värsta reklamen för konserten på playahead så kommer det va alldeles för mycke små barn. ja har bestämt mig ja kommer inte att gå.
fan skulle va kul om finest kunde fixa hit typ the game eller nån liknaknde så akn dom ju vara på markolios nästa turne för det verkr vara där i den åldern dom satsar ju.

2007-06-19 19:10
haha gick ni själva aldrig på konserter innan ni fyllde 18 eller?

give me a break, låt kidsen gå och se deras idoler, hur jobbigt kan det vara...kröka kan ni ju göra efteråt.

om en slopad 18-årsgräns var allt som krävdes för att skita i konserten kanske man inte brydde sig så mkt om musiken trots allt
skriv kort, helst inte alls

2007-06-19 19:55
Hur mycket plåtar är sålda Finest?
Har din brud adamsäpple?

2007-06-19 20:32
Kidsens idoler lär de knappast vara dom flesta små skitungarna kommer gå för att bonethugs kört me akon. Är ungen 13 så tror ja inte han eller hon lyssnat på bone så länge. Enligt mig skulle jag inte ha kul pågrund av att de e för mycke småbarn som inte har enaning om vilkne låt nosurrender är. dom skulel bara skrika efter nya låtar. Jag åker hellre till göteborg eller så ser jag dom i nått annat land där de blir en fet konsert istället för småbarns disco.
Hade åldersgr'nsen varit 16 hade det varit en helt annan sak men 13  de e bara OH MY FUCKING GOD. Men men finest verkar ju bara hålla på för cashen så.

2007-06-19 22:46
Fast iofs lär inte så många 13 åriga barn få va ute själva vid den tiden.. och vilka föräldrar supportar drogpropaganda?

2007-06-19 23:05
pallar inte o läsa alls men vad kostar biljetten och vart köper man den? skandal annars att dessa stora akter lirar i frysen och åldersgränsen är 13. skandal.

2007-06-19 23:08
köp din biljett på Ticnet

2007-06-19 23:34
Nice äntligen lite fine actz.....
Facebook: http://facebook.com/djelbravo.kingofdabeat
YouTube: @ http://youtube.com/pawlito2
Instagram: @ djelbravo

2007-06-20 08:03
Tack, skönt med lite positive thinking :)

Och Dj-Finest: kommer man se dig skutta på scenen någonting eller var håller du hus? Och jag hoppas att det stämmer att de kör "allt", fast det borde de ju, det är så man får hela publiken med sig: man kör både det gamla och det nya. ;)

Bless and be blessed!

2007-06-20 09:02
Såååå nu tycker jag att vi tar och lugnar ner oss. Man behöver inte gå till personangrepp.
Jag förstår er frustration till en viss del, men man kan uttrycka sig på bättre sätt.

2007-06-20 14:38
när man ska "köpa" biljetten genom ticnet .. kan man boka den eller måste man betala direkt me sitt konto kort?
Texas music u gotta understand that!

2007-06-20 22:26
man har tio dagar på sig att köpa den när man bokar e biljett
Coco Loco

2007-06-20 23:33
Njaa... jag bokade igår och måste hämta senast 25! Så en vecka har man på sig ungefär, antar jag.

Anywho, Screwhead: sista uthämtningsdatumet kommer att stå efter bokningsnumret (som du måste ha!) när du bokad färdigt ;) Så allting står.

2007-06-21 12:48
Det finns många tickets kvar Crunken..

2007-06-21 15:03
okej kids, nu skriver vi KONSTRUKTIVA grejer.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-06-21 23:30
Damn va mkt folk klagar.

MikePusher P29

Är du inte nöjd- Gå inte. Lr fixa nåt eget
Men att leka spion och snitch aint right

Aja ses på spelningen.....i Gbg

HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!

2007-06-21 23:34
I GOT MY TICKET :) *proud*

2007-06-22 15:38
Finest: Flyern/postern du länkade till är för Gbg. Och postern som du länkat till i gbg-tråden funkar inte. Däremot finns en poster som heter gbg.jpg (sthlm.jpg e samma lika).

Jag orkar inte lägga mig i tjafset om frysen/åldersgräns/mm.. men Bone å Twista e coola. Ska nog försöka satsa på Gbg 1 juli eller Oslo 2 juli! Wooho!!

Ps. Ice Cube rockade på gamla frysen back in the days... ;)

2007-06-22 19:03
kul att XO är förband..hört grejer som låter riktigt bra
Doo the right thing!!!!

2007-06-23 12:55
Fett fett fett.
En vecka kvar
Har din brud adamsäpple?

2007-06-23 17:58
Precis!! Ääääk, en vecka kvar :)

Så gott folk, vilka låtar vill ni höra? ;)

Bless

2007-06-23 18:53
Hoppas man kirrar cash i tid så man kan gå då! =)

2007-06-23 19:17
Rudegyal: Bara att få se dem är nog för mig men jag vill ju gärna höra lite äldre prylar, då kommer jag stå där och reminessa om min tidiga ungdom och det är inte helt omöjligt att jag börjar gråta av lycka.

2007-06-23 21:41
Exstasy , Smokin Buddah , mo murda , flowmotion ... en del låtar ja vill höra

2007-06-23 23:20
vart är efterfesten ? kommer bone dit?

2007-06-24 11:30

Tänkte precis på samma sak som Screwhead

Efterfest? kommer bone dit?

Har din brud adamsäpple?

2007-06-24 11:53
Medoria: Hehe, du låter lite likasinnad som jag :)
Syftar på ett av mina inlägg här tidigare.

Screwhead: Bra val :) om de inte kör "Mo Murda" så får de smisk :p

Förutom det önskar jag mig bland annat

- "If I Could Teach The World"
- "Battlezone"
- "Wasteland Warriors"
- "Pump Pump"
- "Change The World"
- "Tha Crossroads"
- "1st of tha Month"
- "No Surrender"
- "Land of Tha Heartless"
- "Foe the Love of $"

mfl

Efterfest? Gärna om det finns något att gå på :)

2007-06-24 11:55
och

"Weed Song"

:p

2007-06-24 12:01
och

"Notorious Thugs"

sorry med så många inlägg ;)

2007-06-24 12:08
RudeGyal F25

"Notorious Thugs"

Den låten är riktigt grym men den skulle ju inte funka utan B.I.G och Bizzy Bone tycker jag, det är dem som gör låten =)
...Don't hate my message...

2007-06-24 12:10
-"Frontline Warriors"

- "Dayz of Our Livez"