I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

16/12 - The sound of London @ Münchenbryggeriet

Klubb & Konserter - Stockholm

2006-12-19 18:18
Evokee6 P23 - ha-ha, lustigkurre där.
baeng

2006-12-19 19:01
made_in_japan 

Jag skämtade inte. Klär man sig som en trashig hora men av nån anledning inte vill bli sedd som en sådan, så är det minsta man kan göra att byta kläder emellanåt.

2006-12-19 19:57

flowmastermouth
Inte nödvändigtvis, varken mer eller mindre osmakligt än att diskutera någonting annat, vare sig det är möbler, porslinshundar eller köksredskap.

Jag gav bara min åsikt, om ditt förpubertala sinnelag inte klarar av att hantera detta, så bör du nog undvika diskussionsforum i framtiden.

lycka till.

Ja, det är din åsikt. Min åsikt är alltså att det är osympatiskt att behandla, diskutera och bedöma människor som föremål. Det är sådant som kallas för objektifiering, och det är en ganska vanlig och utbredd åsikt att det är någonting som man bör undvika att syssla med om man inte vill framstå som ganska osoft.

Så nu har du gett din åsikt, och jag har gett min. Precis som man gör i diskussioner. Så vad är det som jag har skrivit som gör att du verkar vilja klargöra för mig att det är ett diskussionsforum vi befinner oss i? Jag tycker jag har ägnat mig åt precis det som man gör i diskussionsforum.

Om du tror att diskussionsforum är ställen där man ska kunna säga vad som helst och sedan slippa bli emotsagd och ifrågasatt, så är det kanske du som inte riktigt har förstått vad ett diskussionsforum är för något.

I en seriös diskussion bör man också se till att hålla sig till att diskutera sakfrågan, och inte gå till personangrepp. Det försökte jag se till att göra, trots att jag inte uppskattade din åsikt. Du däremot gick genast till ett fånigt och grundlöst personangrepp genom att kalla mig förpubertal.

Alltså är det återigen du som visar att du inte riktigt har fattat vad ett diskussionsforum är och hur man beter sig i ett sådant.

Och förresten: det är också en sjukt värdelös diss i det här sammanhanget att kalla mig förpubertal eftersom det inte har någonting att göra med det vi pratar om. Vadå, liksom? Är det typisk förpubertalt att tycka att det är fel att tala nedsättande om kvinnors kroppar? Snarare tvärtom, det är ju extremt förpubertalt att snacka så. Dissen slår ju alltså bara tillbaks mot dig själv.

don't get chumpatized

2006-12-20 02:23
 Evokee6 P23 - så du menar att man är en "trashig hora" för att man har hotpants på sig?
har du nånsin övervägt att joina en mormon-församling? jag menar, det är väl kul att beblanda sig med likasinnade, så ni kan sitta där tillsammans och vara eftrerblivna och bli provocerade av tjejer i hotpants. eller en ortodox judesamling eller varför inte sväng förbi förenade arabemiraten där man anses som en "trasig hora" bara för att man visar sitt hår! kanske något för dig? varför inte vara mer fundamental och efterbliven när man ges möjligheten? du kanske t.o.m hittar en fullt täckt kvinna att inseminera din spermier i... fast fan... håll för ögonen, jag menar hon kanske visar sin RUMPA!!! ve och fasa.
herregud, hon sysslar med rumpskakning, klart hon försöker framhäva sin rumpa. erkänn bara att du vill ha en private show men är för ful för att ens få hennes blickar, för sådär bitter kan man ju inte vara utan anledning.
baeng

2006-12-20 10:27
Yea min t-shirt kom med på bild

Hära
Love Music And Dance

2006-12-20 10:29
Här är han, vår allas favorit.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 14:29
^han fick mest cds av akterna oxå^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-12-20 14:41
made_in_japan

så du menar att man är en "trashig hora" för att man har hotpants på sig?

Nej jag menade vad jag skrev och inget annat. Jag asnåg att man såg ut som en trashig hora om man klädde sig som hon gjorde (dvs för små hotpants och långa legg ins eller vad det heter).

har du nånsin övervägt att joina en mormon-församling? jag menar, det är väl kul att beblanda sig med likasinnade, så ni kan sitta där tillsammans och vara eftrerblivna och bli provocerade av tjejer i hotpants.

Jag blir inte det minsta provocerad av henne hotpants. Vad har du fått det ifrån?

eller en ortodox judesamling eller varför inte sväng förbi förenade arabemiraten där man anses som en "trasig hora" bara för att man visar sitt hår! kanske något för dig? varför inte vara mer fundamental och efterbliven när man ges möjligheten? du kanske t.o.m hittar en fullt täckt kvinna att inseminera din spermier i... fast fan... håll för ögonen, jag menar hon kanske visar sin RUMPA!!! ve och fasa.

Jag hoppas det där inte skulle vara roligt?

herregud, hon sysslar med rumpskakning, klart hon försöker framhäva sin rumpa.

Jaha?

erkänn bara att du vill ha en private show men är för ful för att ens få hennes blickar, för sådär bitter kan man ju inte vara utan anledning.

Ja jag erkänner. Klart man måste vara ful som stryk för att det tycka det är trashigt med vuxna människor som springer runt i samma gammla hotpants överallt.

2006-12-20 17:09
Evokee6 P23

DU tror och tycker tydligen inte att man är en hora med de kläderna men vem är det som ser henne som en hora egentligen?

"Klär man sig som en trashig hora men av nån anledning inte vill bli sedd som en sådan "

Du refererar till någon okänd lös folkmassa i majoritet som drar likhetstecken mellan hennes kläder och att vara hora.

Jag tycker inte att hon ser ut som en trashig hora, ännu mindre vet jag att hon är det eftersom jag inte känner henne, och dessutom tror jag inte att andra ser henne som en trashig hora heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 17:37
gs P26

DU tror och tycker tydligen inte att man är en hora med de kläderna men vem är det som ser henne som en hora egentligen?

Jag har inte skrivit att folk ser henne som en hora pga hur hon klär sig, jag har skrivit att hon klär sig som horor klär sig. Dom flesta jag ser i sthlm iklädda hotpants på stan är just horor.

2006-12-20 17:53
Evokee6 - tänker inte ens föra nån diskussion med dig. hoppas bara att din typ av människor dör ut, fort som attan. jag skräms av dig, inskränkta människa!!
baeng

2006-12-20 17:56
Vad rä felet, han säger att hon klär sig som en prostituerad, för att de flesta han ser i Stockholm i liknande kläder är just prostituerade. Ungefär samma sak som att säga att någon i svart kostym, blå skjorta och röd slips ser ut som en civilekonom eller jurist...

2006-12-20 18:27
Feminister.....
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303

2006-12-20 18:27
Evokee6

Varför skulle folk se henne som en hora då om inte pga kläderna?

Återigen...
"Klär man sig som en trashig hora men av nån anledning inte vill bli sedd som en sådan "

Kläder som en trashig hora -> folk ser en som en trasig hora?

Nu säger du dessutom att bara de flesta med hotpants "på stan" är horor. Var hon på stan? Är hon automatiskt med i "de flesta"?

Sen, hur många horor har du mött, hur många hade hotpants och hur många av dem var dessutom trashiga?

2006-12-20 19:05
gs P26

Nej inte nödvänligtvis. Det finns många andra attribut som kännetcknar trashiga horor.

Inte nödvänligtvis, jag tror dom flesta inte antar att man är en trashig hora bara för att man är klädd som en.

Nu säger du dessutom att bara de flesta med hotpants "på stan" är horor. Var hon på stan? Är hon automatiskt med i "de flesta"?

Jag har sett henne på stan ja, vilket tillfälle du åsyftar vet jag dock inte, rimligen munchenbryggeriet, och det ligger också på stan ja. På fråga två så är svaret nej, man är givetiv inte inte per automatik inkluderad i den grupp - som dom flesta som bär hotpants på stan på vintern tillhör - bara för att man bär hotpants själv.

Sen, hur många horor har du mött, hur många hade hotpants och hur många av dem var dessutom trashiga?

Har inte fört någon tillförlitlig statistik över det.

2006-12-20 20:28
men GEEEEEEEEEEEEEZ!

seriöst hela den här hotpants diskussen är så jävla ortodox!

malin dansar och är bootytainer, det har inte riktigt samma effekt om hon nu skylle ha på sig lång vid kjol. fan sluta bli så jävla upprörd på grund av ett par hotpants. okej, det är inte de snygagste hotapns elelr overknees jag sett men ska vi klaga på folks kläder påd en där kvällen så kunde jag hitta minst fem fel påa lal som var där.

om man som tjej väljer att ta på sig hotpants är det för att man vill det, tycker det är fly och shysst att dansa i och har inget med horattribut att göra.

bländande logik annars=tjej i hotpants= hora i hotpants=alla tjejer i hotpants är smutiga horor.

stila upp din egen skit tack!
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
Toastare

2006-12-20 21:35
**SLUT DISKUTERAT**

Nu slutar vi diskutera om var gränsen för hora går. Uppenbarligen är inte tjejen själv här i fråga och kan prata för sig och gillade man inte det hon gjorde (var inte själv där för att se) så behöver man inte spotta ur sig massa nedvärderande saker. Jag rensar inte upp diskussionen, utan låter den vara kvar. Men inga fler inlägg om varken killen i blå keps eller nån booty skakande tjej. Fanns väl andra saker som hände som går att diskutera.
Jag skyller allt på Emma!

2006-12-20 22:02
BountyBoo F26

Nu slutar vi diskutera om var gränsen för hora går.

Med all respekt admin, ingen har disskuterat var gränsen för hora går, och det borde du veta innan du bestämmer att inget mer får skrivas.

2006-12-20 23:27
lol
BANG BANG

2006-12-21 01:57
Bounty - det märktes att du inte var där, för hon var en del av underhållningen och ingen random publiktjej. hon var alltså sidekick till mapei. tycker det borde diskuteras eftersom det hörde till klubbkvällen men fine, skönt att slippa fler efterblivna inlägg från evokee.
baeng

2006-12-21 07:34
varför diskutera sönder saker på ett forum? Ta en fika med varandra ist ni som tjaffsar ;)
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303

Toastare

2006-12-21 14:32
Evokee6

slutdiskuterat som sagt...

made_in..

jo jag vet att hon var det.. därför jag menade att det var onödigt att diskutera det hela. Man diskuterar ju inte om t.ex Lady Saw är en slyna efter en konsert... eller iaf låter inte det ta över tråden. Det jag menade
Jag skyller allt på Emma!

2006-12-21 14:46
BountyBoo F26

Jag har förstått det. Men kan man få en motvering? Din förra baserades ju nämligen på en diskussion som aldrig förekommit. Sen har jag lite svårt att förstå motviet att det är slutdisskuterat för att tjejen inte är här? Sen när får man på whoa bara disskutera och kommentera personer som närvarar i dikussionen!?

Man diskuterar ju inte om t.ex Lady Saw är en slyna efter en konsert... eller iaf låter inte det ta över tråden. Det jag menade

Det var en konstig parallell eftersom här aldrig disskuterats hurvida någon är slyna eller inte. Men du menar kanske att man inte heller exempelvis skulle kunna få disskutera Lady Saws klästil? Stödjer du dig på några stadgar eller bestämmelser, eller är det dinna egna preferenser som får styra vad som får disskuteras och inte!?

jaha1 P32

Varför skulle vi ta en fika för? Förstår inte alls faktiskt.

2006-12-21 16:27
Skaffa er ett liv...