detvarkulsomfanellervarjagbarafullsomfan?kvällenshjältedådvariallafallattplankaintillditdärmanskulleharöttband.detvarastråkigtdärmendiskrimineringmotsvartabandmåstebekämpas jag har inget mellanslag om någon undrar
Alla gånger Peppis. Han hade ju sångröst med. gött gött.
www.myspace.com/PsyBoogie
Grymma artister, berns-ljud på stora golvet, sovande publik under tidiga kvällen och sjukt hetsig publik under senare timmarna. Lilla golvet med radio clit, ears, mapei, faithsfx mfl var dock riktigt tungt. Men... Vad hade den äckligt speedade killen längst fram i blå kepa för problem? ADHD? affe? Bruttan mot staketet som skrek konstant, nej vi var inte på en NKOTB-spelning. Alla som tyckte att de var på finlandsbåt och försökte köpa/sälja kött därefter och dessutom inte förstod vad ett "nej" innebär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha... håller med gs! killen med blå kepa, sjukt pinnig och det blev nästan lite för mycket när artisterna tillslut fick slå bort hans hand som under hela kvällen verkade samla på Hi-fives.
BANG BANG
MAAAAAD RÖJ ALLTSÅ SHITTTTTT ALDRIG VART BÄTTRE!!!!!! CREIZZY JACKIE & NASTY MALIN FOR PRESIDENT!!!!!! YOU OWN ARRRRIGHT
klubb Yes! >> FOR THE LOVE OF MUSIC >> www.iloveyes.se
jag gav bort mit vip band till en full/på tänd fransman på vägen hem då jag gick runt 01:40 undrar om han kom in eller fick stryk av vakten för jag råkade sätta det så den hamnade över hans vante. om han kom in fick han i alla fal en trevlig kväll i sthlm. banden gick ju att ta av och sätta på hur som hälst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Heeelt galet!! Foreign Beggars.. Fan vad lilla rapparen i gruppen var bra MC! Drog igång som fan!! Sen lilla rummet vilket drag.. var som en video
Love Music And Dance
näe då va det inte skinnyman, jag hörde bara att han hade gjort nån låt me nån som uppträdde och trodde kanske det va han? haha.sorry om jag startade nåt dåligt rykte! hon me dancehallrumpan va ju lätt bäst! privatelessons please.
"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"
hehehe nice way to get people to the stage igen men hon höll på i cirka 30 sekunder...lite bull. hon kanske dök upp ngn annanstans under kvällen vad vet jag hehehe
hon o maipei körde ju bästa grejen med radioclit, ears och co på soundsystem golvet o även på efterfesten.
läs vad fistup tyckte om kvällen
här!
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
SFX kan man inte se för mycket av...en gång till!
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
ja den grejjen tyckte jag också var bäst! vart va efterfesten damnit. inte för att jag skulle ha orkat. men ändå!
körde SFX något nytt den här gången?
haha, snubben i blå kepa och gigantisk hoodie fråga min polare om han sålde koks
Better active today than radioactive tomorrow
langa upp bild på snubben
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
han måste ju gått på acid..så jävla borta. fattar inte att ingen tillkallade vakterna på den snubben. var nära bråk en del gånger där vi stod.
tack alla som kommenterar snubben i blå keps. jag trodde ett tag att det kanske bara var jag som orkade störa mej på snubben. helt ok kväll! Sway borde ta en funderare över sin show. Jag hoppas för hans skull att det var en av hans sämmre kvällar. Faith sfx var sjukt underhållande. resten är en dimma.
fcuk spleling
ja sway var fruktansvärt dåligt...
Mmm håller med.. Det dära jävla snacket om vilket land som är bäst osv.. CUT IT! Faith vill man se mera av.. Från det jag hört av Rahzel (?) så är Fatih SFX bättre!
Love Music And Dance
jag hatade sway mest när han shabblade bort sig själv genom att köra download som något jävla minifreestyla accapella. exakt samma apperance som på vicefesten för ett halvår sedan, tröttmössa!
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
no workie.
hur snart är snart i djungeltrumman tid?
haha vilken vändning kvällen fick! shysties inställning måste vart årets största bummer!!! det fanns ju ingen förutom mapei och radioclit (faith - Zzz, max och hans vänner - Zzz, sway som bara shoutade sitt namn och skapade ett enda stort headnodd-party - Zzzzzzzzzzzzzzzzzz och resten var ändå aldrig av nåt intresse) att se, och det verkade typ hela stället vara överrens om.det lilla rummet höll ju fan på att spricka!! men det var sköönt, folk roade sig och alla var bara fett glada och allt var niiiceee i det lilla rummet. booty-malin är lätt årets feststartare, hennes rumpa skapar ju kalabalik!! älskar henne!! sen var ju efterfesten heeeelt mad, den var ju lätt _bäst_.
baeng
peppis de vart rätt pinsamt när jag gick fram till en tjej som liknade dig och ba: tjaa! du e peppis från whoa va? hon vände sig om och knallade iväg, skakandes på huvvet.. som alla sagt så va sway keff och foreign beggars va tuuuunga. fan va dom fick igång publiken, synd att den trenden inte fortsatte..
..
hahaha va? jissus. jag var den tjejen som gled omkring i baggies och extrem urringning med c-kupor. fick många skålande med diverse ölglas. men ingen zakramento nej.
haha, "c-kupor"... eh ok fan att jag inte såg dig och dina kupor... hade varit kul att få sig ett skratt!
baeng
synd att jag inte såg dig så jag hade kunnat spotta på dig.
Peppis - ja, attans, skulle vara kul och se om du spelar hockey lika mycket som du snackar. troligtvis inte. dessutom har jag hört att man är pretty osmidig i baggys, så jag hade väl bara fällt krokben på dig och skrattat rått och högt. a la högstadiet!!!
baeng
kan någon hooka privatlektioner av dancehallbootytjejen? Vi benämnde Blåa hoodien,långsmal killen som va knäpp med smeknamnet Kevin "KeyFed" Federline. asbra tyckte vi:)
jag...måste..säga... CATFIGHT! förlåt.
fcuk spleling
Jag vill se bilder på den här rumpan som tydligen är så fantastisk! Jag är inte pervers (jag lovar!), jag blir bara nyfiken på hur den ser ut eftersom alla är så uppspelta över den...
don't get chumpatized
Jag vill se Peppis kupa..
Nu är bilderna upp på Djungeltrumman
www.djungeltrumman.se (gå in på bilder, sen väljer du stockholm)
paz /alex
BANG BANG
Fina bilder! alla ser påtända ut, vilket många också va. !
Intressant hur en rumpa kan starta en hel fest, framförallt en rumpa som spelar i Serie B. Jag har sett prostituerade i Paris göra mer raffinerade rörelser, dessutom med en stor portion klass, där misslyckas "booty-malin" fatalt.. varma sopor? Någon?
R.I.P. Big Moe
meh?! okej mailn körde kanske inte spanska stolen och hade på sig fula skor men seriöst, snyggt azz som hon joibbade bra vilket är mer än vad man kan säga om flertalet bokningar på den där tillställningen.
Gränsen mellan sexbomb och sopstation är kanske inte lika självklar för alla. Men vare sig det är tartanmönstrade hotpants, leopardtights eller nätstrumpor, så pekar Malins white trash barometer oupphörligen på rött..
R.I.P. Big Moe
DANCEHALL MALIN! haha. hon är söt i ansiktet också vill ja lova!
flowmastermouth Är det inte rätt osmakligt att hålla på och diskutera henne som nån jävla möbel? Uppenbarligen skapade hon feststämning och gjorde folk glada genom att bjuda på sig själv. Om du tycker att det känns fräscht att dra till Paris och köpa en hora istället, för att få mer "klass", så kan du ju ta och göra det.
don't get chumpatized
DonRuba Inte nödvändigtvis, varken mer eller mindre osmakligt än att diskutera någonting annat, vare sig det är möbler, porslinshundar eller köksredskap. Jag gav bara min åsikt, om ditt förpubertala sinnelag inte klarar av att hantera detta, så bör du nog undvika diskussions forum i framtiden. lycka till.
R.I.P. Big Moe
ha ha jag vet vem han i blått var, han har fet kärlek till uk kan jag säga
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
flowmastermouth>> med din härliga inställning till brudar hoppas jag att du får gå runt med din svendom livet ut. typisk sån jävla menlös nomonetnothing-snubbe som måste hacka på brudar som bara kör sin grej och som dessutom kör sin grej bra. BIGUP NASTYMALIN!
BngInTtlCntrlHny F25 Vad har det jag skrivit hitills i den här tråden med min allomfattande inställning till "brudar" att göra? Slopa alla generaliseringar och försök istället läsa det jag har skrivit.
R.I.P. Big Moe
nastymalin va bäst. orka hålla på å badmoutha tjejer som strut their stuff. skitbra att hon vågade och jag har då inte sett någon vit rumpa göra sådär.
Ingen som vill köpa den där malin ett par nya hotpants? Hon verkar ju bara äga ett par...
flowmastermouth - fan vilken bull du snackar! malin är _grym_ på det hon gör, jag vet inte nån i sverige som är bättre än henne. jämför mot chicksen som stod med varsin snubbe bakom sin röv, vid fönstrena på vänster sida om scenen - DÄR snackar vi om torra svennetjejer som misslyckades något fatalt! malins grejer är fett avancerade och kräver mycket övning. frågan är, har du sett henne ens? sen är hon inte bara söt i ansiktet utan även jättesöt som person, så sluta upp med skitsnacket.
baeng