nån måste väl filmat min o mofetas eller micke queffs battles??
www.justdet.se - svensk hiphop
Kommer det att komma några filmer eller liknande??
memo du som körde mot märta typ i början av jamet?
battlet i slutet var nice! skön dag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-08-19 13:05
nån som kan langa upp bilder?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
It´s CRACK bitch :)
bigup Crunk killen för bilderna.. MER MER MER!
sååå bra var det inte? helt ok liksom, kul att det händer lite
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
ja har en del bilder men jag är så lat så jag orkar inte lägga upp dom. fick en bild från fighten haha
where my smokers at?
fighten?, nu får du fan berätta, vad har jag missat? :)
syynd, skulle ha kommit då;)
where my smokers at?
sammanfatta kvällen, någon?
varför va de så lite folk?=( fett kefft..men aja.. haha när ri-fa körde börja nån jävel bråka, å all uppmärksamhet drogs till bråket lol... Men ri-fa yeah.. bäst... love
hörde att det var helt ok :/(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
fan va osnygg du är på sista bilden förresten crunk dude haha :) inge illa menat då.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
fett värt
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
haha Queff du rocka :D (eller säger man hiphoppa?)
hur var det på plattan då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi fick bara köra en låt på plattan, men det var fett.
Sopsäck Serenad
sober o co vart ser jag er nästa gång? :)
"The Police is coming, drink the Evidence and put your Dick behind your head"
ahh nice återigen big upp till Märta.. borde ordna mer sånt här.. synd bara att de e svårt o hypa skiten ://
Det var överfett!! :D hoppas det blir av snart igen! :) synd bara att folk inte kan umgås med varandra utan att börja bråka...
BTW, vad heter Ri-Fa medlemmen som var lång smal å snaggad?? sjukt snabb
KlingKlong TayTay Dat dude
Trist att det verkar ha varit så lite folk
aa.. mer hype nästa gång :)
AngeliC F21 vet du vart man kan få tag i deras låtar som dom kicka i täby? www.ri-fa.nl funkar ej! :S
KlingKlong Hemsidan kommer och då kommer du kunna få tag i allt som du hörde då.. patience is a virtue.
video?, nej?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
killen - var du där? hoooow could i miss you?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
_ai P20 ajjt:P
aa vi borde fan dra ihop ett jam nu i höst!
lilla_elsa Nah jag var inte där, min släkt var här så jag kunde inte dra, många av mina polare var där, det där är ju nästan mitt hood ;)
mjo.. skulle kunna dra ihop nått men han e ju killen med kontakerna :D
yeah! kanske inte nu direkt på men om ett tag!
Något inomhus i vinter skulle vara fett!
JAG OCH DEJAN KOMMER FTW!! XDXD
@ KLINGMEISTER Det har inte varit ännu, bra att du har koll på datumet.