18/8 - Utomhus Hip-Hop Jam @ Sommarstad Täby 2006
Rappspelet kommer till Täby i och med Sommarstad Täby 2006 . Nu på Fredag 18/8 kör vi igång på riktigt med tung bas, grymma artister och äkta festivalstämning ute i det gröna! Som vanligt är det helt gratis att komma och kolla, artisterna som kommer att kicka är många, och det kommer även att anordnas Open Mic för de som ej vill binda sig. Sommarens tyngsta Freestyle Rap Battle kommer också att styras upp här. Vi kommer att battla två-mot-två i en utslagsturnering. Utdrag av några av de artister som kommer att kicka: Mofeta & Jerre med Queff Twiice 7 års olycka Ri-Fa Sober Mickelito Callecuttar (Ismen) ...och fler lokala Täbytalanger Självklart är det gratis att komma,! Vi kommer att köra på Vallatorpsskolans utomhusscen . Dit kommer du enklast från T-Banestation Danderyds Sjukhus, ta bussen 611 och hoppa av vid ICA Dragonen. Följ sedan vägbeskrivningen. Ni andra som bor i Täby lär väl hitta ... Vi drar i gång 17:00 Välkommna! Hemsida : Sommarstad Täby
"The Police is coming, drink the Evidence and put your Dick behind your head"
kan man kröka där eller e det svennesmåbarnsfamilj style?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är svennebarnsfamilj style, så vifta helst inte med spriten mann
Producent
2006-08-11 15:16
huaaah asså lägg av! vallatorpskolan av alla ställen.. aja men de e kul att du hittar på massa grejer märtan! Men de blir säkert myyys. Hållplatsen heter Erikslund föressten
Ser fram emot, jag dyker upp! Men det är alltså möjligt att man får gå upp och köra ett spår eller två på Open Mic? Grym grej!
Alexan P16 , ja vi kommer att avvara en tid till Open Mic då det är meningen att vem som helst kan få gå upp och köra några låtar.
raplife
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
dyker nog upp om jag hinner,hur lång tid kommer det hålla på`?
Meep meep
Oh. Aktivitet i sveriges hiphopmecka. I like. :)
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
ok jag bor i täby, vallatorpskolan.. småbarnsföräldrarna kommer springa ut o gnälla direkt....... enjoy =)
mm komemr inte bli vidare mkt röjj
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
klove: det kommer bli sjukt jävla röj. märta: vägbeskrivning vore bra, kan du fixa snart?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
langa upp ett spelschema så man vet vilka som kickar när. och vad är det för lallartider ni kör på?, försöker ni blir klara innan det blir mörkt? jag har fan inte ens slutat jobba då =/
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Alltså, vi har fixat polistillstånd och Vallatorpsskolans rektor har sagt att det är okej. Det i kombination med att det är anslutet till Kommunens Sommastad Täby = Fuck småbarnsföräldrar som gnäller ... Vi jobbar på spelningsschema och vägbeskrivning för tillfället. Håll ut pågar och flickor.
Soft! Jag är lätt på... ska bli fett med battle och open mic...
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
ri-fa above all..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
detta låter nice, see ya there
work some magic
Hur länge går bussarna från Täby? Tuben går ju sent så det är lugnt men jag kan nog tänka mig att evenemanget håller igång en stund. Nån som vet?
http://www.norliekkv.se
Graffare
2006-08-14 22:06
HAHA där fan bor jag! fan va najs!:) hoppas de kommer mycke folk!
http://beltontorsk.tumblr.com/
den 18e är en freda , så ja tror sista bussen går därifrån runt 3-4
tack klove <3
http://www.norliekkv.se
Norlie klove De går dygnet runt.
När börjar det?
Flickor är som en skugga, följer du så flyr hon, flyr du så följer hon.
helvete de är ju sant heil tengil
kan man grilla där? finns det en grill i närheten altså.
haha "kan man kröka"..."finns det grill" haha jag kanskew kommer förbi nått på natten och kollar hur det går :P vill se BATTLEN om shadow nu skulle vara med.. lär bli tvärfet battle i så fall!!!! fo shizzle //Ydebrinkarn
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
haha vad, d e sommar o jam, va ska man annars göra
Eller hur, grill o bärs åt folket!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
fyfan.. man kanske dyker upp då. 619 till erikslund funkar också eller?
Aldrig mer....
i smoke..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Producent
2006-08-17 17:04
Producent
2006-08-17 20:11
hur länge pågår det här föressten?
finns det nån fotbollsplan eller större gräsmatta i närheten?
Producent
2006-08-17 23:10
aa de e en fotbollsplan ca 10 meter från scenen faktiskt
cool! då ses vi!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Värt eller?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
fett värt
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
shit, 17-21? känner mig fett lurad alltså, inte värt
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
haha, tyckte väl att jag hörde nåt utanför fönstret. bor ungefär 40 meter från skolan, kan höra allt genom fönstret nu. var lite folk påväg när jag åkte förbi nyss... kanske ska springa förbi en sväng, men vetifan om jag orkar
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
lite mer battle skulle vart nice! :D
www.justdet.se - svensk hiphop
Producent
2006-08-18 22:45
brraaahghh va händer nu missade jag skiten eller?
forget about guuul bil..vi åkte en fett schysst zigenar määääärscha.. off course blir man stoppad av snuten påå vägen hem. Tycker att det kunde varit en hel del mer battle.. Queff & Mickelito ägde fan sönder Toffer och Memo.. lite kul, det kunde man inte ha trott innan..
Aldrig mer....
nån som filma?
fan vad fett, hoppas jag kan komma
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Canaz de sluta för 1,5 timme sen :(
oj fan såg fel fan då
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
haha ni va sköna :D
Helt galet. Det var riktigt fett. KLART värt. Battle, beef, ALLT.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Det var en soft kväll fan i mig!