I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

4/12 - Adam Tensta - "It´s a Tensta Thing" - Releaseparty @ Respekt, Järntorget

Klubb & Konserter - Göteborg

2007-12-09 18:30
Grabben är grammisnominerad, p3 guld nominerad bara för att nämna några grejer. Vi arrangörer tyckte att han va värd att åka limo till sitt jobb denna kväll.

För att förtydlig göra det ännu mer, adam beställde aldrig en limo sj utan det gjorde vi arrangörer.. Kram på er!

p.s glöm inte att glädjas för andras framgångar d.s

//Rudy Alvarado
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-09 18:55
UncleSam P28

Word.

Adam Tensta har fattig engelska + he dosn't keep it real. My Cool är dock en go partylåt.
Västkust Rockerz
Toastare

2007-12-09 20:19
Jag förstod iaf att Adam Tensta inte hade beställt limon, där var inga tveksamheter att det var arragörernas idé. Sälva arrangemanget känns inte som det gick hand i hand med artisten helt enkelt.

Adam Tensta eller de andra aritesterna har inget med diskussionen att göra. De kör sin grej och gör det bra.

UncleSam uttryckte sig gott.
Jag skyller allt på Emma!

2007-12-10 00:53
Typiskt svennebananer.
 Red Motion Music

2007-12-10 01:52
här kommer det mer bilder från respekt!

http://www.adamtenstaontour.blogspot.com/

Toastare

2007-12-10 20:08
Junior-Maze, oj här var man fyndig.
Jag skyller allt på Emma!

2007-12-10 21:58
är inte Dresscode: Välklädd mer typiskt "Svennebananer"?
Västkust Rockerz

2007-12-11 00:15
tack till rmh, pimped, arrangör, respekt och alla andra, det var skoj som fan, och någon speciell dress code var det inte att snacka om, folk såg ut som vanligt, och många snygga jezzys he he
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-11 00:17
tack till rmh, pimped, arrangör, respekt och alla andra, det var skoj som fan, och någon speciell dress code var det inte att snacka om, folk såg ut som vanligt, och många snygga jezzys he he
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-11 01:28
Intervju samt My cool live från Respekt!

video:
Adam Tensta Live på Respekt - Kanal Lokal Intervju + livegig

Mer bilder på :
www.keyplay.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-11 06:33
NEJ HAHAHA! han skumma snubben på kanal lokal haha
Västkust Rockerz

2007-12-11 06:43
Vadå Ears? Har grimeartisten jobbat med honom på "My Cool"?
Västkust Rockerz

2007-12-11 07:49
Ha, ha att inte man kan släppa detta med "välklädd", på flyern stod det "Fly" och enda anledningen var för att hålla värsta dregget borta, och det lyckades arrangörerna med bra ;)

Lugn och fin nu ......

2007-12-11 09:28
Ja, till och med jag tycker det har gått lite väl långt. Festen har varit, det finns ingen som blev nekad inträde pga hur de var klädda(ingen som skriver här iallafall).

'Välklädd' är ett ord som (uppenbarligen) väcker negativa associationer hos många, vilket även arrangörerna verkar ha snappat upp eftersom ett annat ord användes på flyern. Nu kan vi leva lyckliga i alla våra dagar :P
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2007-12-12 14:06
Lången

inte den ears, utan en ifrån sthlm tror jag

2007-12-12 14:45
Cassie30Gbg X30

Vad är ett dregg då?

2007-12-13 06:49
sir_dizzle P28
Det håller jag för mig själv, då jag annars får halva whoa efter mig ;) 
Låt se ur många som tar åt sig !!!

2007-12-13 07:08
mayornas P34

aight.. då var det inte alls lika spännande hahaha..
Västkust Rockerz

2007-12-13 11:18
Fy Cassie, du får inte säga A utan att säga B! Nu vill vi ju veta vilka som är drägg!

För övrigt är det i min mening inget att skämmas över. Har alltid klassats som ett drägg, och det känns betydligt bättre än alternativet.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.