Kanske det kanske. Har ju aldrig vart på jamaica så jag vet int... hehe
www.swingkids.se
hmm, varför trycker man en affisch där Sizzla inte står med? Är det verkligen helt säkert att han kommer eller är det bara snack?
http://www.blenda.com : www.myspace.com/blendalars ------------------------- Gå med i vårat nyhetsmail & få info först av alla om nya släpp, importnyheter, reor, m.m
som jag fattat det är grejen att den affischen gjordes och lämnades till tryck före sizzla och en del annat var spikat..
far out!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej Erik, jag litar på dig!
http://www.blenda.com : www.myspace.com/blendalars ------------------------- Gå med i vårat nyhetsmail & få info först av alla om nya släpp, importnyheter, reor, m.m
KORREKTUR :
SIZZLA är INTE inställd Till alla missmodiga och tvivlare:
För att en gång för alla klara ut det här med Sizzla på Skåne/Göteborgs Reggaefestival;
SIZZLA är på inga sätt avbokad utan fortfarande i allra högsta grad en av artisterna som kommer göra festivalen till en av de mest explosiva den här sommaren! Anledningen till att vi valt att ta bort SIZZLA bl.a från sidan har andra orsaker. Nästa vecka kommer olika media gå ut med detta som en nyhet och de ville därför vara
först med detta. Så ingen anledning till spekulationer, vi arrangörer kommer att under nästa vecka dessutom släppa
ÄNNU en explosiv artist tillsammans med Sizzla. Så håll i er och håll ut till nästa vecka, more fire!
ONE LOVE www.skanereggaefestival.se
www.reggaewarriors.com
så sjukt tappat detta... in a good way you know...
Förresten, hur är Trädgårn som konsertställe? Vad är det för skillnader mot det i Malmö gällande storlek, antal scener osv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på den slutliga postern kommer även tungt, albumaktuellt, svenskt reggaeband vara med... De är heller inte riktigt officiellt mer än att de läckt ut på forum... hehe
www.swingkids.se
Skivsamlare
2005-05-23 15:43
Jag "undrar" vilka det kan vara :)
Yes! In Concert — For the love of music
Fan vad fett det hær lær bli då... Men jag undrar hur programmet blir.. Dom lær væl inte køra en spelning på båda stællena?
sizzlassie i jaaaaaah!
still diggin on james brown
ibrahim "...vi arrangörer kommer att under nästa vecka dessutom släppa ÄNNU en explosiv artist tillsammans med Sizzla." Waddup with that? Veckan har gått nu!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Toastare
2005-05-30 13:06
Nästa vecka kommer olika media gå ut med detta som en nyhet och de ville därför vara först med detta Så tidningarna bestämmer över arrangören?? När de gäller klubbar, konserter etc. så är det inget tidningar direkt bryr sig om som "nyhet" Känns lite konstigt att de skulle vilja vara "först"
Jag skyller allt på Emma!
?
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Jag vill inte va den som är den men fick just reda på att bandet som Sizzla har med sig är the Firehouse Crew !! FAN vad rätt!!
Fan va gött detta blir ju bara bättre och bättre!
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq "Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"
Så! Nu är hemsidan ordnad med komplett lineup om vilka som kommer köra i GBG! Spelschema kommer..!
kolla in:
www.skanereggaefestival.se
yes yes. detta blir fina fisken. hur går biljetterna, säg inte att de är slut?
www.Bassline-Express.com
Å så var det helt officiellt med Svenska Akademien också...!
www.swingkids.se
Kommer bli nice! Hoppas vädret blir riktigt bra!
Pleasant, andra lördagen varje månad!!
.
Duboix Jag håller med
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Helt klart. Kunde inte sagt det bättre själv.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
jag håller med chriss boss men jag förstår mendoolof
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq "Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"
duboix är på rätt spår.. men jag funderar på om det inte är mer ~
www.Bassline-Express.com
grymma artister...men 400 spänn...njaaaa.......lite för dyrt enligt mig för en enda kväll....
I några fall, men bara när ~ förhåller sig till € som = till $...
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
?
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Sht?
Lite info om scenerna på reggaefestivalen: Stora scenen inomhus : Stora svenska artister och några jamaicanska kommer spela här. Matsalen : Här blir det aningen mer åt dancehall-hållet med artister och sounds i lite högre tempo. Utescenen : Här kommer de största jamaicanska artiserna spela. Överbaren : Soundsystem room!! Fet pepp hela kvällen.
Det här kommer bli överfett... alla får be en stilla bön om grymt väder nu bara!
Alltså, det här kommer att bli jättekul! Jag har inte hängt med i tråden, men kommer det att bokas fler artister till Göteborg? Ingen chans att boka in 5th Element till Gbg? Saknar lite fler nya artister... Big up to the promotor/s!
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Har Sizzla ställt in spelningarna i Sverige?
Se diskussion på Skawars
www.skawars.nu
Jag skriver som jag gjorde på skawars: Det roliga är att alla jamaicanska artister som ställer in i Europa alltid anger visaproblem som orsaken till varför de ställer in.
Riddim Radio - Göteborgs Reggaestation Varje söndag 22:00 - 00:00 100.2 MHz
inget sånt snack här tack.
och Sizzla har inte blivit inställd i Malmö/Gbg. Hans spelning i Oslo har nyligen blivit framflyttad till den 5 juli, och det finns inget som i nuläget tyder på att han kommer ställa in i Sverige.
Varför inte?? Lyckas dom o stoppa både Buju & Sizzla så e dom fan BÖGJÄVLAR!! Och du JOnErik ifall Sizzla kommer kan du inte du säga:Inget sånt snack här till honom då.
argh!! varför är det 18 år & varför fyller jag inte försän i november!!!
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
jahfar: det får nog bra med målsmans sällskap. lite jobbigt men kan vara värt det. kolloa tradgarn.se för mer information om det!
vafan...orka betala 400 spänn för att KANSKE komma in....,
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
som sagt man kommer in med målsman. kolla tradgarn.se
Badman nah appologise to no battyboy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ang spelschemat som snart publiceras: johnny clarke mfl spelar 16.00 gregory spelar 18.00 sizzla spelar 20.15 peps 21.45 sv akademien 00.30 sprid detta till era kompisar så att folk inte missar nån stor artist! alla andra tider kommer upp snart på diverse sidor.
Annars är det ju vanligt att den största artisten spelar sist...
update... schemat jag skrev ovan gäller inte riktigt längre. det kommer bli ändringar i lineupen.. men att de största artisterna börjar spela tidigt gäller fortfarande. anledningen till detta är att utescenen, där de största jamaicanska artisterna spelar, måste vara tyst efter kl 22.00.