Absolut, slår de Steelers (vilket i min mening är de tuffaste motståndarna) så är det a wrap för Jets! Kanske skulle man sätta en liten slant på Jets all the way redan idag? Såg att nåt bolag hade över fem ggr pengarna på dem som champs...hmm...
...oftast en 10 minuter lång highlights-snutt som nästan är som en film Den episka musiken är ju bäst i de filmerna! :D Återigen, tanka hem alla säsonger med Hard Knocks när säsongen är slut! Jag vill kunna diskutera Hard Knocks med mina fellow
whoaiter ! :)
Soul Survivor: Jag funderar på det också faktiskt. Satsa en hundring eller två liksom. Jag tror faktiskt Jets' självförtroende har vuxit, jag menar kolla vilka de slagit hittills i play-offs, Colts och Patriots, ingen som trodde det. Som sagt, så länge Sanchez keeps his shit together, så kan de ta Steelers!
At the gates of Eternity...
Läste nyss att Brett Favre har lagt football på hyllan... vilket är lite på tiden. Hatar inte, killen är en legend, men snubben har sagt att han ska pensionera sig 10 gånger på tre år typ. Favre, du har haft en skitbra karriär. Njut av lite fritid och din framtida Hall of Fame placering.
BC Jag satte 146 på gårdagens match och kammade hem 602. Så jag ska nog langa in en hundring på Jets som slutsegrare i Superbowl redan nu. OK, det är inte jättestor chans att de tar det, men jag tycker över 5 X pengarna är lite märkliga odds. Som du säger, de har definitivt en uppåtgående formkurva. The Sanchize har inte varit så bra på länge, Holmes är underbar och Rex bara trollar fram nya plays ur skjortärmen. I don't think they'll be champs, but I wouldn't be surprised!
Jag tror Steelers är det enda hindret. För Bears/Packers kommer Jets ta garanterat. Vilken sida är det du satsar på?
BC Senast var det unibet. Oddset på över 5 X pengarna på Jets som Superbowl champs kom från nån sån där sida som jämförde odds, så jag minns inte vilken sida den ledde till. Ska se om jag hittar det igen.
Tackar!
Ska bli spännande ikväll!
BC Otroligt! Langat in ett bet på Jets som Superbowl champs nu, men tippade mest med hjärtat. Håller trots allt Steelers som favoriter ikväll. Synd dock att de spelar den "sena" matchen. Kan nog bli fyra timmars sömn inatt :S
Lite nevrös är jag fan! Vill så jävla mycket att Steelers kommer vidare. Har redan bokat biljetter till Annexet för att se Superbowl där och det skulle vara väligt skönt att se Steelers vinna. Blir en grym match ikväll!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mm, jag tror Jets kan bli riktigt svåra! känns jävligt hungriga och har fett momentum nu
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Inget av de här lagen imponerar på mig. Jag tror den som vinner av Jets och Steelers inatt blir Superbowl champs.
VAD HÄNDER MED GBs MOTSTÅNDARE!? Inte så jävla bra match alltså.....
Så fucking sur jag är på Bears's coach som kallar in en fucking time-out just när de sprang över linjen på andra down och därmed torskar matchen. Dummaste jävla beslutet ever? Visst spelade Bears som sopor ända tills sista quartern, men lönt att sin jävla time-out då? Hatar Packers, men det var en förtjänt vinst.
Så jävla drygt att man skulle bli sjuk precis till den här matchen. Förkyld, hög jävla feber och hosta som fan. Aja, bara tre timmar kvar :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ser stabilt ut för Steelers :D
Aight, blir att heja på Steelers detta året!
Jag dog i andra kvarten! Aja, så jävla skönt iaf.
Skönt att man kunde gå och lägga sig i half time. Fick iaf sex timmar sömn. Försöker se ljuspunkterna här!
Rätt trista conference finaler :(.. Tror tyvärr inte att SBn kommer bli superrafflande heller.
Helvete! Maurkice Pouncey is sidelined for the Super Bowl. The Pittsburgh Steelers center has a high left ankle sprain that has kept him out of practice since he was injured nearly two weeks ago in the AFC championship game. Now, the rookie Pro Bowl selection will miss the big game against the Green Bay Packers on Sunday. Backup Doug Legursky will play in his place in what will be his first NFL start as a center. Signed as an undrafted free agent out of Marshall in 2008, Legursky started four games at guard earlier this season.
Ouch! :S
Fast Legursky har väl varit helt ok hitills? Fast Pouncey är ett stort avbräck :S.. Kanske kan göra det hela lite mer spännande dock =D
Fyfan vad taggad jag är just nu :D Pirrar som fan i magen, känns som att jag ska spy. Kan inte sitta still heller, studsar i stolen. Och klockan är bara 16:15 :D
Två ord. Fuck Packers!