håller verkligen med dig. hatar Steve Kerr för att han skickade iväg Marion. men som en hyffsad center som är där inne och tar plats duger han till fortfarande. Dom måste dubbla honom och de öppnar ju upp spelet för både stat och lebron. dock verkar Cavs rykterna lagt sig
Get Random!
Den storsta anledningen till att Cavs bytte till sig Shaq var for att salja mer jerseys. For de kan inte saga att de inte hade en center, de hade ju Ilgauskas. STAT hade gjort bra ifran sig i Cavs, det ar jag ocksa overtygad om. Om nagot sa behover LeBron lite allstar material omkring sig. Mo Williams, Shaq och Verejao i all ara, men de kan bara glomma att kunna ta Cavs to the play off's. Steve Kerr precis som manga andra coacher, visste inte vad de skulle gora med The Matrix. Han har lirat i bagge mina favoritlag, men ingen av coacherna verkade veta hur de bast skulle anvanda hans talang. Men jag haller med dig, det var ett misstag av Suns att byta bort han till Heat. Och stort misstag av Heat att byta bort han till Raptors. Och Raptors ar kanske de storsta idioterna som byter bort en spelare av hans kaliber. Marion, STAT och Nashty fann varandra riktigt bra under sin tid . Och i min asikt, sa tog det en bra tid for Suns att ens kunna fylla igen det halet som Marion lamnade. Fragan ar val hur lange till Nash kommer stanna i Suns i och med att han borjar komma upp i aldrarna. Drar Nash sa tvivlar jag starkt pa att STAT kommer hanga kvar lange till.
At the gates of Eternity...
Dock ville Marion bort från Phoenix om jag inte minns fel så det var väl halvförstårligt. Men mot Shaq och sen byta mot Bell. Jaja, nu har vi Dudley i alla fall. Nash var ju på väg redan förra året. dock tror jag inte att han lämnar i år.när är deadlinen? 19? ska bli spännande tt se vad som händer.
Get Random!
Shit, nu har du ratt! Marion ville bort ju. Det glomde jag bort. Yeah fonstret stangs den 19'e. Phoenix snackade om Bosh ocksa. Men Raptors coach har redan sagt att det inte kommer ske.
Aight, nu ar det klart. McCrady drar till Knicks. Kerr sager att STAT kommer att stanna. Men senast idag laste jag att STAT's agent sager att det ar definitivt att STAT kommer dra :S Men T-Mac i Knicks later lovande.
sant! gött att han kommer till ett lag där han kan bli bra igen. Speciellt när de bytte bort Nate the Great till mot House.
Get Random!
Detta ska bli valdigt intressant. Undrar om Nate kommer vara i first line-up i Boston?
Tror Nate kommer att ha samma roll i Boston som i NY dvs komma in som en energizer bunny från bänken. Inte chans att han petar Rondo eller Ray Allen såvida de inte blir skadade. Kul att se att T-Mac vaknade till liv i sin första match i NY. Ska bli intressant att se denna off-season om de kan signa LeBron & Bosh t.ex. och om T-Mac då kan tänka sig att stanna för ett mindre kontrakt. Skulle kunna bli ett riktigt grymmt lag då... Ingen bra start för Cleveland efter Jamisons ankomst. Två raka förluster och Jamison ( 0-12 skottstatistik i sin premiär match) kunde ju fått en roligare start.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Sant dar, ganska dum fraga av mig egentligen. Aterigen, Cleveland behovr All-Star material, Jamison i all ara, men han ar langt ifran All-Star...
T-Mac har sagt att han kan stanna för en liten summa nästa säsong, så det ska bli kul att se!
Get Random!
Fyfaan vad glad jag ar att bo pa den har sidan av Atlanten nar jag ser att det ar ca 1 manad mellan inlaggen i den har traden. Finns det verkligen inget intresse for basket i fucking Sverige? Sa, nu nar jag gnallt fardigt, vad tror ni om the play offs?
Känns lite som om serien är inne i en mellan fas där inget riktigt intressant händer, för egen del liger all fokus på NCAA turneringen... Tror att det kommer att bli riktigt intressanta play offs iår då det finns flera bättre lag i båda konferenserna. Just nu känns det som om Dallas och Cleveland har de starkaste trupperna, dock räknar jag inte bort LA eller Orlando. Hoppas dock på at OKC eller Denver tar sig till finla mot alltingen Cleveland, Orlando eller Atlanta. Tror det skulle bli riktigt underhållande finalserier. Tyvärr måste jag säga att jag i år är mer nyfiken på att se vad som händer i the off season i än i playoffsen. Känns som om de kan bli en sådan sjuk omställning med tanke på alla stora namn som potentiellt kan byta klubbar.
Haller med, det ska bli intressant att se vart alla drar. Tror inte Bosh kommer stanna i Toronto. Vet ej om LeBron. Han kan fa nog om Cavs inte snatchar en titel. Vilket ar forstaerligt. Men a andra sidan, sa har Cavs aldrig varit (line-up massigt) sa bra som de ar nu. For att inte namna att de redan secured a play off spot.
BC99 P26
STAT hade gjort bra ifran sig i Cavs, det ar jag ocksa overtygad om. Om nagot sa behover LeBron lite allstar material omkring sig. Mo Williams, Shaq och Verejao i all ara, men de kan bara glomma att kunna ta Cavs to the play off' Aterigen, Cleveland behovr All-Star material, Jamison i all ara, men han ar langt ifran All-Star... Ser att nån kan sin basket... hmm...
förövrigt hatar jag Lebron, King of Traveling och hans Cavs... Sixers all day, everyday! (och Webber kan dö för att han sa att Sixers kanske inte når playoffs på 10 år)... Så nu när Sixers inte har nåt att säga mer i år så lägger jag mina pengar på Durant och Westbrook och deras OKC Thunder, baskets Arsenal!...Uppfriskande att se fan... Och nu när dom är i 2-2 läge mot Lakers...Blir intressant... Game 5 tipoff snart nu inatt... Bränn dom där äckliga Lakers hemma nu fan!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Infamous : Well jag hade fel om Jamison. Han har improved a lot. Men Mo, Shaq och Verejao har inte presterat over det vanliga. Haller ocksa pa OKC i western conference. For att vara arlig, sa hejar jag pa vem som helst forutom Spurs, Lakers och Celtics nu nar Heat har akt ut.
Nu tänker jag sådär helt skamlöst gå in och puffa för USA-bloggen igen.
För er som vill bli nostalgiska och blicka tillbaka på rivaliteten mellan San Antonio Spurs och Phoenix Suns – inatt inleder de ju ännu en slutspelsserie mot varandra – ta en titt på det här dokumentet:
http://blogg.aftonbladet.se/usabloggen För övrigt anser jag att det inte är något snack alls om att Cavs är laget att slå. Finns inga ursäkter för LeBron i år!
/Petter
skriv kort, helst inte alls
Moderator
2010-05-03 20:35
Vad jag önskar att jag hade mer tid och bättre koll på NBA va. Lirat basket under hela tonårstiden i princip och så jävla kul är det. Men jag hänger bara med i tråden, alltid diggat LeBron dock, har en gött gammal tröja med han, haha.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Fan vad arg jag kommer bli om phoenix inte tar sig vidare nu. visst var nash, johnson, Q, Matrix och stat en bra grupp men de hade ju ingenting på bänken. Det laget de har nu är riktigt bra, sjukt underskattade spelare i form av Dragic, Amundson, Frye, Dudley, Barbosa. Tror inte det når hela vägen men förbi Spurs är ett måste!
Get Random!
dock måste Stoudemire steppa upp! 5 rpg? J-Rich, Frye och Hill tar mer... Grant Hill har f.ö varit galen på den returerna och J-Rich galen hela han! Stoudemire har dock varit ostoppbar i säsongen mot Spurs så hoppas att han steppar upp rejält nu!
Get Random!
Ni måste ta Spurs. Fyfan vad jag hatar det laget. Tråkiga att kolla på med knappt några intressanta spelare.
gött :) Steve Nash och J-Rich levererar. Även Stoudemire visar glimtar av den vi vill se. Vill se han som blockade Timmy D grovt och snittade 38 ppg! Ge mig honom!
Get Random!
Yeah that was a good game. Fast Spurs knappade in på er ett par gånger.
Los Suns <3 nu ska vi se hur det går borta också!
Get Random!
Fuck Spurs!
Haha, 3-0 till Suns! Suns eller Cavs håller jag på! Magic vill jag ska torska i enbara syftet att jag hatar VC!
4-0 Yeeess!!! :D Ska bli kul att se hur det går mot Lakers nu dock. Tror dock att Hill lyckas hålla tillbaka Kobe som inte har varit för farlig nu i slutspelet
Get Random!
gick ju inte sådär jättebra under säsongen. En vinst med typ 10-15 en förlust med lika mycket, en förlust med 6p och en blowout med typ 20.. än så länge har Phoenix var riktigt bra dock!
Get Random!
Hoppas det fortsätter så! Hoppas på att få se Suns - Cavs i finalen! Hade blivit en riktigt fet final!
sant, dock känns det som att om inte LeBron steppar upp ikväll tar Boston hem det. Pierce har varit fet faktiskt, can cavs handle the truth?
Get Random!
Fattar fan inte vad LeBron håller på med? Vill han byta klubb så illa? Fast det känns ändå inte som LeBrons stil att bara köra en Vince Carter sådar.
sant sant, men om inte det händer något i Cavs under sommaren byter han nog garanterat.
Get Random!
Well it's over now anyway, tror garanterat han byter klubb. Ingen lirar en professionell sport på en sådan nivår för skojs skull, han precis som vem som helst vill ha en ring. Speciellt med tanke på att han tillsammans med Kobe, är ligans mest omtalade spelare och duktigaste spelare.
Anyhow, Suns all the way!
Boston tuffar på och nu känns det helt plötsligt väldigt otroligt att Magic skall ta sig till final igen. Alldeles för mänga som inte ommer upp till normal nivå där, vad fan har hänt med 188 miljoners $ mannen Rashard Lewis? Killen är ju helt off... Sjukt att Wizards fick första valet i draften, kändes på något sätt som om det var reserverat för Nets, men trenden fortsätter att det laget med störst chans inte får första valet... Nu kan kanske WSH läggas till listan över potentiella ställen dit LeBron kan hamna förutom NJ, LAC, CHI eller NY... Hoppas att Suns tar sig förbi LA men det känns tyvärr föga troligt när Kobe kör sitt race medan Odom / Gasol lever rövare under korgarna. Svårt att se att serien går till fler än 6 matcher just nu.
Realistiskt sett tror jag inte heller Suns har en chans. Överbull om det blir en Lakers-Celtics final... igen. Men å andra sidan var det ju en Lakers - Magic final förra året. Men Lakers och Boston har vi ju sett mot varandra så jävla många gånger förrut. Anyhow, Suns är det enda laget jag håller på just nu eftersom jag hatar Lakers, Boston och Vince Carter (annars diggar jag Magic). VC förtjänar inte en ring. Sen att Boston tagit sig så långt detta året är enbart pga KG, som bekant var han skadad förra året runt den här tiden. Bara jag som hört blatterykten om att Delonte West tydligen skulle ha haft en affär med LeBron's morsa? :S Och tydligen fick han reda på det i game 4 och därefter fuckade sig allt.
Yeeeeeees! Äntligen tog Suns en vinst!
faanfan fanfan.. Stoudemire är så himla weak, att de inte kan ta returer någon av dom. Kul att det släppte för Frye i de två sista matcherna.. för sent dock. just nu vill jag att Stoudemire ska bli en bättre returtagare eller bara sticka.. fan!! ... Lamar Odom "lucky game" .. . så går det när man inte boxar!! FAN!
Get Random!
För första gången i mitt liv så känner jag faktiskt att jag inte orkar följa NBA finalen... pallar inte!
olololololl lebron "The Descsion" inatt.. vem tittar? I know I do
Get Random!
Hehe! Chris Bosh, LeBron and D-WADE! I MADE THE RIGHT CHOICE 21 YEARS AGO ROOTING FOR THE HEAT! Muahahaha!
Aldrig gett upp om heat! Nu jävlar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fast skämtåsido, jag undrar om de inte kommer "spela ut" varandra? Vi snackar om väldiga talanger.
BC99 P27 det jag menar.. de kommer inte bli bra. Hur mycket dom än spelar över nu, med en jävla parad bara för att dom kommer, de kommer inte vinna. Kolla på Boston, visst de har KG, Paul Pierce och Ray Allen. De var bättre än CB, LBJ och DWade är nu imo. plus att de hade många andra bra, Rondo för det första. Vilka spelar i Heat? Rost.. Chris Quinn typ.. men det ska bli kul att se. Vill att Suns ska göra någon, de måste planera för något. Visst, Stoudemire var riktigt off i playoffs men man byter inte ut en spelare som gör 20+ ppg och signar en bänkvärmare och låter det vara så...
Get Random!
Vet ej fan vad Suns managment tänkte när de signa Turkoglu. Dessutom att byta bort Barbosa och Stoudemire? Sen håller jag inte med om att Pierce, KG och Allen skulle vara bättre än D-Wade, CB4 och King James.
inte i nuläget.. men under första året i boston, då de vann? tror inte att heat kommer vinna. Visst, Stoudemire underpresterade som fan denna säsongen.. i alla fall i playoffs och defence har han inte lärt sig än. Hoppas att det går bättre för han i knicks.. får hoppas på det bästa
Get Random!
lol@USAs landslag, skitmånga som inte är med ju. Ingen av "the big three :P" är med.. inte heller Melo om jag förstått det rätt.
Get Random!
inte heller Dwight Howard eller något biffig kille. Ingen från 2008 OS landslaget.
Get Random!
Jag tror inte heller Heat kommer ta the championship den kommande säsongen.
Nu börjar Heats trupp att ta form: 50 Joel Anthony C 27 6-9 245 UNLV 01 Chris Bosh PF 26 6-10 230 Georgia Tech $14,500,000 15 Mario Chalmers PG 24 6-1 190 Kansas $854,389 4 Kenny Hasbrouck G 23 6-3 190 Siena 40 Udonis Haslem PF 30 6-8 235 Florida $3,500,000 0 Juwan Howard PF 37 6-9 253 Michigan $825,497 11 Zydrunas Ilgauskas C 35 7-3 260 06 LeBron James SF 25 6-8 250 $14,500,000 22 James Jones SF 29 6-8 220 Miami (FL) 21 Jamaal Magloire C 32 6-11 255 Kentucky 13 Mike Miller SG 30 6-8 218 Florida $9,780,937 0 Dexter Pittman C 22 6-10 290 Texas 03 Dwyane Wade SG 28 6-4 220 Marquette Nu vetefan om de inte kan fixa det redan i år ändå, de har duktigt med rutinerade stora gubbar och guard och wing spelet sköter ju LeBron och Wade om. Jag tycker det ska bli intressantare att se USAs landslag iår än i OS. Mer unga (förhoppningsvis) hungriga spelare än slöa multi miljonärer. Tror dock att de kan få de svårt trots att många av de större internationella stjärnorna står över. Spanien-USA k'nns som en trolig final med oviss utgång. Stoudamires 100 mil kontrakt i NY kan bli ännu ett Albatross kontrakt ala Allan Houston... Värsta kontraktet i år är helt klart Atlantas 124 mil till Joe Johnson. Inte fan kommer de att vara närmare att vinna iår än förra året då Orlando pissade på dem...
king_schlong P31 tror inte heller på stoudemire.. hade hellre haft David Lee i mitt lag. Alla kan göra poäng, men ganska tydligt så kan inte alla ta returer.
Get Random!