UFC 101 Main event Griffin vs Silva
Manga intressanta fighter denna gang. Aven om UFC 100 var ganska stort, sa var det anda trakigt om jag ska vara arlig. Stamningen var lite konstigt, vet inte hur jag ska beskriva det. Jag har aldrig diggat Florian , sa jag hoppas han aker pa fede kuk av Penn (som jag forovrigt inte heller diggar sa mycket), men ska bli riktigt ballt att se. Sen sa har jag alltid diggat Silva , men fragan aterstar om Silva, som nu atit upp sig till latt tungvikt, kan ta Griffin . En av Silvas framsta egenskaper ar hans otroliga snabbhet. Som bekant vet vi att desto storre man ar, desto sloare blir man. Och Griffin ar en slugger utan dess like och stryktalig som fa. Aven om jag hejar pa Silva, sa tror jag realistiskt att Griffin kommer ta detta.Kendall Grove som sitter pa 10-5 i matcher komme mota Almeida med 10-3. Och sa blir 7 andra matcher!Love!
At the gates of Eternity...
Den kommer bli riktigt fett hoppas jag. Hoppas Silva krossar Griffin så kanske man någon gång får se Anderson Silva vs. Lyoto Machida. That would be the shit!! bleeess
Almeida kommer vinna över Kendell enkelt. Sätt era pengar på det. Iövrigt hoppas jag på Kenny.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Hoppas BJ vinner. Gillar verkligen inte Florian, jag vet inte ens varför. Silva kommer nog vinna, fast Griffin är ju ett jävla djur så det kanske inte blir enkelt. Anderson verkar ha gått upp sig i endast muskler om man dömer av träningsklippen de har visat. Hans ser jävligt mycket biffigare ut än tidigare. Förhoppningsvis är han fortfarande snabb också. Jag har hört att Lyoto vs Silva kommer aldrig att hända då de är jättebra kompisar, eller nåt. Tråkigt. Almeida kommer ta Kendell, ingen tvekan om det.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
någon som kan meddela mig om när den början SVENSK tid? borde väl va dags snart??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det börjar kl 4. Sen börjar väll underkortet en timme innan men det sänds ju inte.
snart är det dags, 205 lbs.: Forrest Griffin vs. Anderson Silva 185 lbs.: Amir Sadollah vs. Johny Hendricks 185 lbs.: Kendall Grove vs. Ricardo Almeida 155 lbs.: Kurt Pellegrino vs. Josh Neer 185 lbs.: Alessio Sakara vs. Thales Leites 155 lbs.: George Sotiropoulos vs. Rob Emerson De tror jag på.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
nu är det dags
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Spoiler GOD DAMN IT! Silva ar ett djur! Klart slut! K.O och enda UFC fightern som har vunnit 10 matcher pa raken! Jag ar glad att jag hade fel om Silva. Aven om jag borjar undra lite om Griffin, han har varit en av mina favoriter, men han verkar bara ga ner sig :S Haha Silva, unstopable! Och Kenny-luffare Florian akte pa choke haha!
Spoiler Och vad fan var det med Forrest? Bara kutade ut? :S Haha "I love Forrest Griffin, but this is one of the most embarrassing knock-outs we've ever seen!"
Så jävla lågt av forrest i springa ut, men fyfan vilken jävla kung Silva är va :D shit han bara stod o lekte med forrest ju! Synd om Amir, han hade jäkligt goda intentioner, såg jävligt pigg o fräsch ut och på en bra dag hade han lätt knockat Hendricks. Btw, fuck spoilers om ni inte sett de så läs inte här =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Hyfsas bitter, skulle spela på vinnaren av Pellegrino - Neer igår, men kunde inte få tag på mitt login på Pinnacle av supporten (övriga bookies hade mkt sämre odds). Suger.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Lol, hade visst fått in det på Betfair ändå visade det sig... trodde inte oddset hade matchats där.
Bara jag som tycker att Amir - Hendricks beslutet var fucked up? Tyckte domaren avbrot allt for snabbt.
Anderson Silva the greatest pound for pound fighter of all time! Sopade banan med Forrest. Man kan tycka att domaren bröt för snabbt amir - hendricks fast det verkade inte som Amir skydda sig alls och det var nog därför domaren bröt.
BJ Penn is back! Tycker inte Florian hade mycket att komma med mot en bra tränad och motiverad BJ. Det var inte direkt samma slagpåse som vi fick se mot GSP. Inte för att ta någonting ifrån GSP, han är en av de bästa inom sporten, men BJ såg alldeles för svag och liten ut mot honom. Hoppas han ser till att stanna på lättvikt nu för det är där han är bäst. Så jävla nice att Silva gått tillbaks till att leverera highlightwheel knock-outs. Tycker lite synd om Forrest dock. Varför sprang han ut? Han som är så ödmjuk, självironisk och i övrigt verkade komma in till fighten med en sund inställning. Förväntade mig att han skulle resa sig upp efter knocken och kanske skratta av förlusten samtidigt som han grattade Silva för en bra vinst, eller nåt. Det blev bara väldigt awkward istället.
Fyfan vad bra BJ va, Kenflo hade ingen chans. Och Anderson Silva va skittråkig som vanligt, ogillar han mer och mer för varje gång jag ser han. Vill se Hendo knocka han precis som han knockade Bisping.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Och Anderson Silva va skittråkig som vanligt Att avsluta en fight med knockout i första ronden efter att helt överlägset ha läst Forrests slag och dodgat dem med guarden nere klassas som "skittråkig" nu?
Marvingaye : Han ar en valdigt odmjuk kille, men jag tror han skamdes. Tror inte han ville dissa Silva eller nagot, bara att han formodligen inte kande for att ge nagon efter intervju och analys. For att vara arlig, den knock-out var faktiskt riktigt pinsam. Sag inte ens ut som en riktig klocka, sag ut som jabb eller nagot. Vilket forvanade mig for Forrest ar ju en riktig slugger som kan ata mycket stryk innan han blir knocked-out. Men antar att han maste ha varit riktigt trott eller kanske till och med snurrig, sa den jabben var droppen.Hock : Hur kan du hata pa Silva haha? Underhallande och grymt duktig kille. Att han dessutom verkar vara en fett trevlig och odmjuk kille.
Sen sa kan jag sjalvklart ha fel...
A report from Gareth Davies at Telegraph.co.uk states that there was a reason for Griffin's hasty exit. The report says that according to Forrest's camp, Griffin suffered a jaw injury early in the bout and couldn't hear out of one ear, thus he was taken to the hospital quickly after the fight. This was not the first time Forrest has run out of the cage, as after his loss to Keith Jardine at UFC 66 he broke down and ran out of the cage. That night, however, he did return to give a quick statement before leaving once again. Last night, Griffin's loss was arguably, as Joe Rogan put it, "one of the most embarrassing knockouts" ever seen in the Octagon, with Forrest lunging forward with two straight arm punches and running into a right hand jab from Silva, dropping to the canvas.Länk till http://www.mmatorch.com/artman2/publish/UFC_2/article_3085.shtml
detta är lite off-topic, men jag såg en gannal repris av UFC 81 igår, och jag stör mig faktiskt mer och mer på att Paulo Roberto alltid säger fel när han ska säga hur långa snubbarna är! som igår då Brock Lester mot Frank Mir, han sa att Frank Mir var 1,85 och Lester 1,91, fast båda stod som 6"3, vilket är just 1,91....liten detalj, men jag fattar inte hur han kan göra såna tabbar?
Brock Lester ? Och jo, Roberto ar en sopa hehe :)
Hock Kenflo? Dags att ta efter skvallertidningarna nu eller? TomKat, DaVic och Kenflo?? Måste vara lagom bränd om du tycker anderson silva är en tråkig fighter. Dessutom har han redan spöat henderson en gång tidigare, ifall du missat de.
KenFlo är iofs Kennys nickname/fighting name. Så som Anderson har "The Spider", BJ Penn har "The Prodigy", Diego Sanchez har "Nightmare" osv. Kenny "Kenflo" Florian, som Bruce Buffer ropar upp det. Så ja, håller med om att det är töntigt men det är ju Kenny som är den löjliga och tar efter skvallertidningarnas TomKat, Benniffer och Brangenlina grej haha
Fan, tycker lite synd om Forrest. Men han kommer komma tillbaka.
Slowmo gifs av Andersons "matrix"-moves:
fyfan vad snyggt det var av Anderson. Helt makalöst att han stod med händerna nere sådär
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Kan man vara mer sjalvsaker an Silva? Fortsatter han sa har, sa finns det inga tvivel om att Silva kommer bli den basta fightern UFC har sett. By the way, bara jag som tycker det sag ut som om Forrest vinkade att han gav upp efter att han foll?
BC99 P26 - jo han vinkade definitivt att han gav upp. Det va därför domaren bröt såg det ut som annars hade Silva fått slå lite till tror jag nog.
"life's a garden, dig it."
Balhoo : Med tanke pa att han foll till golvet med en jab, sa hade formodligen Silva dackat honom sa hart att han blivit skadad pa riktigt.
aa precis. blev jävligt paff av griffins insatts alltså! och har man en käk-skada går man väl fan inte in i en bur för att fighta silva. Det måste ju vara det dummaste på länge. om sånt händer får dom väll hitta nån annan snubbe som är skadefri?
"life's a garden, dig it."
Jo, fast Whatevaman lankade ju tidigare till en artikel som bekraftar att han inte hade nagon skada alls, det bara hans ego som skadade sig. Fan... som ni kan se da jag skapade traden, sa trodde jag verkligen Forrest skulle ha en riktig chans. Aldrig sett Forrest sa har pinsam forrut. But then again sa ar ju inte Silva nagon luffare han heller, vinsten var helt legitim.
BC99 Jag har seriöst ingen aning om varför jag inte gillar silva, när han gjorde sin debut mot leben så tyckte jag om han, jag tror mer jag börjat ogilla han nu för jag tror att han är oslagbar, det är jobbigt att se folk gå upp mot han som man gillar och veta att dom ska bli utklassade.TopDogz147 Haha...? Skulle verkligen vilja se Wanderlei vs Anderson, känns som att den matchen skulle sluta rätt snabbt dock, vet inte hur mycket Wanderlei har kvar att ge. Att se Silva vs Machida skulle nog kunna bli en rätt tråkig match och dom ska väl vara kompisar så man kan hoppas att det inte händer.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock : Hehe forstar vad du menar, men samtidigt sa vinner han ju for att han ar duktig och ganska uppenbart har mentaliteten av en riktig krigare. Inte som typ Brock Lesnar, bara stor och vinner pa det. Man kan inte ta nagot fran Silva. Han var ett djur som at upp sig en viktklass och blev ett annu storre djur. Att alla han gar upp och vinner emot, betyder inte att dem ar daliga fighters, utan bara att Silva ar extremt duktig. Med undantag for Leben som ar tvattakta luffare.
Skulle nog ochså vela se Anderson möta Wanderlei. Han såg inte så jätteintresserad ut när de under presskonferansen efter 101 sa att han förmodligen skulle få möta Henderson i en titelmatch.
Nu ar jag lite forvirrad. Han behaller titeln i middleweight, right? Sa nar han ska ga matcher i middleweight, sa maste han ga ner i vikt igen, eftersom han nu ar latt tungvikt?
Anderson mot Machida hade varit galet nice... snacka om talanger.
BC99 Det är planen, ja.
Silva har redan rensat hela MW så jag vill helt klart se honom gå upp och piska på LHW eliten. Rampage skulle vara en kul match att se, Shogun kanske. Æven om han nu kommer åka på dæng mot lyoto. Egentligen vill jag mest Se Silva mot Gerard Mussasi. Dær har vi någon som kan bli en bra utmaning och dessutom har de båda børjat leka i tyngre viktklasser relativt nyligen. Såg någon vad Gerard gjorde med babalu i Strikeforce i førrgår? Om inte, google is your friend.
Legion=sötast
Han ar i samma camp som Lyoto och det ar redan konstaterat att han inte kommer fightas mot Lyoto.
Japp, han har sagt att Lyoto är som en bror och att han aldrig skulle kunna ställa in sig på att fightas mot honom på allvar. Dessutom har han sagt att han tror att han förmodligen skulle förlora den matchen. Vilket är lite lustigt då jag personligen tror att den fighten skulle vara ganska svårtippad :)
Ja da far val vi hoppas att dem borjar beefa eller nagot haha
Ja det är väl det man får hoppas på haha Dana White har visst sagt att han kan få den matchen att hända och verkar väldigt självsäker. Men jag förstår inte riktigt hur. Typ sprida falska rykten om att de snackat skit om varandras mammor eller nåt.
Tekniskt sett kan han saga: Slass eller sa river jag era UFC kontrakt.
Och då kan Silva sæga "tack" och gå och gøra den dær boxnings matchen med Roy jones jr han velat gøra skitlænge nu.
Legion=sötast
Yeah men det kommer nog inte handa. Dana hade fatt sa mycket folk emot sig om han hade pulled that type of move.
precis. Tror att UFC "behøver" Silva mer æn tværtom.
Legion=sötast
Anderson Silva the greatest pound for pound fighter of all time! Nog för att Anderson Silva är otroligt bra, men han är fortfarande inte i närheten av Fedor. Han har varken mött samma kaliber på motståndare eller dominerat under lika lång tid. Samt att han HAR förlorat. Galet bra fight hur som helst.
BJ Penn is back! Tycker inte Florian hade mycket att komma med mot en bra tränad och motiverad BJ. Det var inte direkt samma slagpåse som vi fick se mot GSP. Inte för att ta någonting ifrån GSP, han är en av de bästa inom sporten, men BJ såg alldeles för svag och liten ut mot honom. Hoppas han ser till att stanna på lättvikt nu för det är där han är bäst. Du verkar ha missat hela Greasegateskandalen och reglerna som införts som ett resultat av detta :)
I övrigt, ja, Gegard Mousasi vs Anderson Silva hade helt klart varit något... är helt övertygad om att Mousasi är framtdien, ser väldigt mycket av Fedor i honom. Att han sen vid flertalet tillfällen tränat med just Fedor skadar inte heller :) Och ja, det var en ganska brutal slakt av Babalu. Hade helt klart förväntat mig att han skulle vinna, men inte nödvändigtvis så snabbt ^^
Look with your own eyes - See with your own mind