I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Var hamnar Zlatan?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-07-27 22:22
Jag tror nog alltid att hans dröm har varit att spela i Barcelona.. Men grejen är att han är ett stort Ronaldo fan, så det var väl därför han sa så.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Manager

2009-07-27 22:24
Välkommen till världens bästa klubb.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2009-07-27 22:58
äcklig han är asså. Hoppas han bryter benet sen att nån kidnappar hans familj

Drev Inter gör en grym deal gillar bara ente att han är så falsk.

Det roliga är att år 2000 sa Ibra att hans stora dröm var att spela i anfallet i Inter tillsammans med Ronaldo. Och nu är hans dröm Barca, ja vilken hycklare ;)

Haha ellerhur videoklippet finns ju på youtube också har visat många de nu under sommarn när dem säger att hans dröm är barca. Men tydligen har han många drömmar typ.
Geni
Poet

2009-07-27 23:47
Eller sa ligger det i manniskors natur att alltid strava efter mer. Han gor det hans anser maste goras for att kunna vinna en CL titel.
At the gates of Eternity...

2009-07-28 01:26
Det är inte bara något han anser, det är fakta dessutom.

Inter kan inte vinna CL-titlar, det har de inte lyckats med på 44 år. Helt rätt av Zlatan att byta klubb.

2009-07-28 08:36
Ronaldo är ju inte kvar så den drömmen dog ju ganska snabbt, han fick spela med annat löst folk ingen utanför italien kan namnet på i den där klubben inter milano??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-07-28 08:40
och vem fan ändrar inte sig om vissa saker mellan 19 och 28? framförallt när alla förutsättningar förändras... ska bli riktigt kul att se hur det blir för Zlatan i barca om han får samma prövningar i början som Henry för att finna sin plats o.s.v
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2009-07-28 10:17
Bara det att det var Ronaldo han höll på och inte Inter säger väl en hel del...
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR
Admin

2009-07-28 10:31
Historiskt sett lär det nog bli succé. Svenskar (de få) i Barca har de senaste åren gått bra. Henke gjorde sig odödlig efter CL-finalen, och även Patrik Andersson gjorde hyffsat ifrån sig trots att han oftast var skadad.

Clasico blir nog riktigt intressant i år. Nästan i klass med Stockholmsderbyna.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-07-30 10:37
Hur många av er som klagar på att han e falsk har bara drömt EN dröm hela era liv???
Man kan drömma om olika saker vid olika tillfällen o när man spelar i MFF så kanske man drömmer om Ajax, när man spelar i Ajax så e det kanske italienska man drömmer om o när man vunnit Scudetton 4 gånger så är det bara helt naturligt att drömmarna är inställda på Barca då det är ett av tre lag han kunde gått till som va ett steg uppåt..

Älskade att han kysste klubbmärket, vem fan hade inte gjort det???

O, som nån sa, han va Ronaldo-fan inte Interista o glöm inte var Ronaldo va som bäst;)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik
Admin

2009-07-30 15:28
Nä, tror fortfarande på City. De kommer att betala 2 miljarder plus en oljerigg och Dunne.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Admin

2009-07-30 15:31
Ett annat troligt scenario är ju i och för sig att City hela jävla Katalonien.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-07-30 16:39
kanske chelsea
 they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Admin

2009-07-30 18:35
Zlatans drömmar vet bara Zlatan om. Han kanske hade en dröm om att spela för Inter (eller handlade den om Ronaldo?). En annan dröm kanske var Barcelona. Jag undrar framför allt vad som lockade med Barcelona: att få representera den klassiska klubben, chansen att lyckas i ytterligare en stor liga (kanske drar han till PL sen och har då avklarat alla stora), eller drömmen om CL?

Att han kysste klubbmärket var enormt kaxigt och det kändes lite falskt faktiskt. Gillar inte nyförvärv som kysser klubbmärkena, utan där håller jag med Etoo litegrann: det är på planen man vinner fansens kärlek och respekt. Särskilt som Zlatan inte känns som den sentimentala spelaren. Men å andra sidan, det är ju ett sätt att visa sin respekt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-07-30 21:08
Ja faktiskt kände jag att när han kyssde märket att det var lite overkill och jag sade faktiskt "Vad fan gör han". Men jag antar att " You gotta give the people what the people want". Kanske inte ska göra för stor sak av det, att han ÄLSKAR barca tror nog ingen men han har nog aldrig varit gladare för att ha skrivit på för en klubb än just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.