Var hamnar Zlatan?
Blir han kvar i Inter eller försvinner han till? Vart i sådana fall? Nu ska man absolut inte dra några större växlar av vad kvällspressen skriver, då de i stort sett bara citerar lösa rykten när det gäller internationell fotboll, men i Expressen idag kan man läsa att Real verkar beredda att bjuda 635 miljoner plus Robben. Lägg till det Zlatans flört med Spanien, att Real inte är direkt är ovana att punga ut fantasisummor för spelare samt att beteendet från Zlatan och agenten Raoila är precis desamma som inför tidigare övergångar. T ex att Zlatan gör sig ovän med fansen. Lär inte vara några höga odds på att det här blir en följetång i värsta dokusåpastil i svensk media hela sommaren. Zlatan vill vinna CL. Det kommer han inte göra med Inter som inte varit eller kommer komma nära de närmsta åren såvida inte något drastiskt sker. Frågan är om han kan göra det med Real som inte heller varit i närheten på flera år. Bästa oddsen har han väl med Barcelona eller något brittiskt lag. Tror inte att slutspelet kommer se särskilt annorlunda ut nästa säsong med några få undantag. Förmodligen kommer Barcelona och de tre brittiska lagen vara i kvartsfinal nästa säsong också och med rätt lottning har vi minst två brittiska lag i semi tillsammans med Barca och någon uppstickare som Bayern eller något franskt lag. Italienarna räcker inte längre än kvarten, såvida inget oförutsett händer. Chansen är nog större att se två spanska lag än ett italienskt. I längden blir det ganska tråkigt när CL blir inhemska affärer så jag hoppas lite att jag har fel. Eller så inser Inter faktum att man inte kan satsa på spelare som Figo, Crespo eller Vieira som förmodligen hade sina bästa år bakom sig när de kom till (-baka till) klubben, utan gör en storsatsning och bygger ett nytt lag med spelare på uppgång och hungriga talanger.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Finns inte en enda anfallare i världen som inte vill till Barcelona just nu.. Tror dock att Real Madrid e dom enda som e så jävla dumma i hivudet o äckliga att dom betalar honom 1 miljard.. Tycker han hade passat bra i Barca, där hade han blivit nedplockad på jorden efter 5 minuter när mittbackarna trixar lika bra som honom o han inte är DEN STÖRSTA STJÄRNAN. Om Zlatan blir delaktig i ett lag så kommer de stora titlarna
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Zlatan skulle aldrig passa in i Barcelonas spel tyvärr. Barca spelar längs med marken och brukar väldigt väldigt sällan använda sig av en targetspelare som Zlatan är väldigt ofta. Han är lite för stor och långsam för att hinna med i alla de snabba hjärnor och fötter som finns i världens bästa lag. Han skulle stanna upp spelet bara för att han vill göra en skottfint o sen skjuta rakt på försvarares ben, vi har sett det förut och med honom i laget så kommer det inte gå lika snabbt o fröjdigt. Etó alla dagar, byt för faen inte bort honom för Z!
Zlatan hade passat perfekt i Barcelona. Man måste kunna variera och hota med fysik och luftspel också när det låser sig på marken, som mot Chelsea senast. Zlatan är den ende anfallare i världen som kombinerar extrem fysik och storlek med snabba fötter, tunga skott och briljanta touchar. Däremot kommer han att gå till Real. Det är 95%.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Klart Zlatan skulle passa i Barca. Han föredrar nog snabbt spel längs med marken före att leka targetplayer. Därför han inte fungerat likadant i landslaget aka "långa bollar på Zlatan, vad ska han nu hitta på mot 9 spelare". Skulle vara en fröjd att ha en spelare som kan göra bort ett par försvarare och servera folk som Messi och Henry som är mer rakt på. Och med det kreativa mittfältet i ryggen blir Barca oerhört svårstoppade. Samt att Etoo förmodligen gjort sin bästa säsong i Barca och för att toppa det behöver byta klubb.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Zlatan skulle passa bra in i Barcas spel. Det skulle va attityden som inte riktigt stämmer, den känns mer Real tycker jag.. Divig o jävlig.. Men han har vuxit som både människa o fotbollsspelare så det skulle nog inte va några problem. Han hade vatt grym på vänsterkanten, där Henry spelar nu:) Om han går till Real Madrid så har han lyckats pricka de tre klubbar jag hatar mest i hela världen.. Kom igen, möt mig på mitten
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
vad sägs om att chelsea byter zlatan mot drogba plus X £M? jag tror han hade fixat centerplatsen i chelsea men sen vetefan hur han hade funkat i england. kan inte tänka mig att zlatan är killen som diggar regn 250 dagar om året, inte heller att lira mot wigan på traktorpullingplanen JJB stadium (ja, de har byggt en ny arena). annars hade det varit roligt med en svensk profil i PL, mer medialt intresse osv. men han lär väl gå till madrid, vad fan han nu har där att göra. tror inte en sekund på att real kommer vinna cl de närmsta 5 åren. med eller utan zlatan.
Jag tror att han stannar kvar i Inter, de har ändå i dagsläget en bättre trupp än Real Madrid. Och om Mourinho får värva en eller två mittfältare som kan avlasta Cambiasso, så kan Inter faktiskt utmana om cl-titeln på allvar nästa säsong.
Manchester City/Chelsea/Real/Barca, vart annars? =P Läste någonstans att om ronaldo går till real vill united köpa ribery ^^ haha, ja.. det pågår så mycket skitsnack om transfers överallt... men vi fick iaf arshavin, och det är jag glad över.
be the change
Det är svårt att fördöma Real Madrids chanser att vinna CL under dom närmsta åren med tanke på att man är världens rikaste och plastigaste klubb och man tvekar inte att värva sönder allt som finns på marknaden. Det kan smälla till helt plötsligt och man ska absolut inte stirra sig blind på det spelarmaterial som är idag, för nästa säsongen kan halva truppen vara utbytt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric Det är väl lite det som händer varannat år med Real? Kollar du på lagen i semifinal i år (och till viss del även kvartsfinal) så är det lag som varit hyffsat intakt de senaste åren. Alla lag har en stomme som de kör på. Visst har alla värvat, men det har inte varit några hysteriska värvningar a la fem sex nya i startelvan och tre på bänken, vilket är precis vad Real kan ställa till med. Sen minns jag inte exakt hur det står till med tränarkarusellen i just Real, men misstänker att den inte är i närheten av lika stabil som de brittiska lagen. Barca har ju klarat sig bättre trots tränarbyte men de kanske är undantaget som bekräftar regeln. Men visst, alla vet att Real kan smälla till när som helst och aldrig ska räknas bort. De är bara inte särskilt pålitliga.
Precis, kontinuitet är viktigt, men ponera att Real nu med tanke på presidentval och allt slår till med både C.Ronaldo och Zlatan. Då är man en utmanare direkt.
Han stannar! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2009-05-05 18:58
enligt dagens expressen så vill real ge 635millar plus robben för honom...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Damn. Det är inte lite pengar det.. + Robben? Men varför skulle Real ge Robben?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Robben som är så sjukt duktig..
be the change
zlatan MÅSTE bort från inter. han måste hamna i ett lag med bra spelare helt enkelt, å italienska ligan dog med domarskandalen. däremot hoppas jag även att manu tar bort ronaldo å tar in ribery så dom riktigt kan barka, Hatar united! (ribery är grym men kan ej mantla rollen som ronaldo gör nu)
((MAAD))
Zlatan drar till Real, vilket är helt oförklarligt om han nu vill vinna CL. Vill han verkligen vinna CL, då ska han till Barcelona. Som någon skrev där uppe, hans styrka som target player är priceless. I matcher där kortpassningsspelet blir låst för Barcelona, skulle Zlatan göra sig bra till som huvudspelare/target.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag tror knappast att Zlatan skulle kunna peta någon ur Barcelonas anfallstrio.
Om det kör ihop sig med spelet längs marken, så skulle det va bra o ha Zlatan där? Nej, när det, hur ovanligt det än är, inte funkar i Barcas spel, så skulle långa bollar på Zlatan inte hjälpa, isf kan de lika gärna skicka upp Yaya Toure. Visst Zlatan är tekniskt och kan "göra" ett helt försvar, men han är tyvärr fortfarande lite för divig, även om han blivit bättre på senaste tiden. Tänk så här, eftersom Barcelona i de allra flesta matcherna lyckas med sitt snabba passningsspel, så skulle Zlatan bara sinka ner hela laget, så är det tyvärr. Jag gillar Zlatan, och om han vill komma hit så får han väl, men inte på någons bekostnad. Barca har det bra som det är.
Skulle bli roligt om man han gick till Real och efter en säsong som de flesta byta klubb igen. Tror inte Real har stor chans på CL nästa år. Dom toppar inte som förr. Men om han stannar så kommer han säga, att han vill byta klubb igen nästa säsong haha. Tror inte de Italienska lagen räcker till i CL längre.
Jag har ingen personlighet
Att Zlatan skulle sinka ner är totalt nonsens. Han är själv den typen av spelare som gillar snabbt passningsspel. Bara det att Inter och landslaget spelar ett spel som innebär att han måste hålla i den en extra sekund för att få upp laget. Barcelona behöver inte mycket, men är det en sak dom behöver så är det som sagt alternativet att kunna nyttja ett mer fysiskt spel däruppe när det smånätta stagnerar. Zlatan passar väl in i både det kvicka kombinationsspelet på marken samt om man tvingas slå inlägg/långt. Han är unik i den aspekten. Kolla bara vad som hände i matchen mot Chelsea, Barca ville inte ens slå in hörnorna efter ett tag då dom märkte att det var totalt meningslöst.
Våre synd om han lämnade SerieA. Han och Kaka är de ända 2 stjärnor som finns i ligan just nu.
Känner Zlatans lillebror han säger att Zlatan itne har några planer för att lämna inter iår-
Geni
hahaha vill se zlatan i PL! men i real kommer han näta rejält och det är fan inte omöjligt att de tar sig till en final om några år i CL..men ja, PL e ju fan så mycket bättre
they call me mick jacker cause i roll alot of stone
efter barcelonas match idag så ser jag gärna zlatan i barcelona. vi behöver fler sätt att kunna attackera på mot lag som chelsea tex, än våra små snabba dvärgar där framme. vi behöver någon riktigt stor och stark.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Det är väl klart som fan att han går till Örgryte?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Läste en intervju med Zlatan o Raiola(hans agent) igår där Zlatan sa att han inte tänker byta till Ream Madrid då han inte vill gå från en klubb som inte kan vinna CL till en annan.. OM han ska flytta så är det bara Barca som attraherar o det mest pga Peps spelidè
OM han ska flytta så är det bara Barca som attraherar o det mest pga Peps spelidè Tydligen så gäller:
Nej, när det, hur ovanligt det än är, inte funkar i Barcas spel, så skulle långa bollar på Zlatan inte hjälpa, isf kan de lika gärna skicka upp Yaya Toureoch
Jag tror knappast att Zlatan skulle kunna peta någon ur Barcelonas anfallstrio. Han kan hur enkelt som helst peta Eto´o. Han kommer att öppna upp för en ny dimension i Barcelonas spel, även om de inte gillar att slå in hörnor, skjuta från distans osv. Barcelonas spel passar honom utmärkt.
MILAN - "Ibrahimovic has already been confirmed." With these words, Inter president Massimo Moratti replied to the many questions about the future of Zlatan Ibrahimovic after today's meeting at the Lega Calcio.
Real har köpt Kaka säger skvallerpressen idag. Visserligen inte officiellt presenterat men skvallerpressen erfar att köpet är klart. Då har Real mindre pengar i sin kista för vidare köp. Somliga skvallrar dessutom om Ronaldo till Real, han blir rätt dyr han med. Henry är väl på väg utför, inom nåt år kan det finnas en Zlatan-chans. Beroende på vad Henry själv vill. Tycker det vore häftigt om Liverpool köpte Zlatan, tyvärr har de ju inte riktigt samma pengar... Men kul och häftigt vore det.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Jag tippar på att han hamnar i Barcelona, nån som sätter emot?
Inte langre...... inte langre...
At the gates of Eternity...
Never mind, sag nu pa en annan sida att Zlatan drar till Barca.
Barcelona skriver på sin hemsida att han ska genomgå läkarundersökning sen e han klar.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Ni som säger att Zlatan inte hänger med Barcas snabba spel och att de inte använder target player och allt annat skit ni snackar om, ni måste fan vara knullade i skallen. Det är inte Zlatan som bestämt att hur han ska lira, det är tränaren som avgör det. Ni som inte tror att han kan anpassa sig ÄVEN nu kan ju gå och lägga er. Finns inte många backar i La Liga som kommer kunna hålla honom i styr. Barca vinner primera även denna kommande säsong! Haters fuck off!
Han kommer att hamna i City. Hughes lägger ett bud på €100mil + Tevez och Adebayor ikväll. Odds på det?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
50 miljoner x pengarna
be the change
äcklig han är asså. Hoppas han bryter benet sen att nån kidnappar hans familj
Geni
Padawon P18 Varför? För att han byter klubb?
Vi är överallt!
Padawon tar vissa saker lite för allvarligt i livet
1:40, svart linne - Crazy frog twin?!
+ ca 70 000 på camp nou, måste kännas rätt fett
Det är faktiskt helt jävla galet detta när man kollar på det, när han får dra på den tröjan och liksom känna att fan jag spelar för Barca nu, det är jävligt långt från ajax juve och inter.
Fan alltså vilken offensiv barca har nu, det är sjukt. Real Madrid också, men Barca's är fan tyngre alltså.. ----------zlatan-------------^ Henry -------------Messi---^ ------------------------------^ --------Xavi --- Iniesta---- ^ ------------------------------^ ----------------------------ALVES .. Vinner varken Real eller Barca CL nästa gång så kommer jag skratta.. För det är 2 sjuka lag alltså..
be the change
fetlyrik glöm inte skräptröjorna hos # Sverige Malmö BI, -1993 # Sverige FBK Balkan, -1994 # Sverige Malmö FF, 1995-2001 också, för där var han ju en gång också.. men jag tror fan att det blir succé med zlatan i barca.. kul för honom... men VM/EM guld får han aldrig smaka på..
be the change
Det roliga är att år 2000 sa Ibra att hans stora dröm var att spela i anfallet i Inter tillsammans med Ronaldo. Och nu är hans dröm Barca, ja vilken hycklare ;)
be the change