I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Ishockey VM 2009
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Svitz
2009-05-07 22:31
Kung Kenny!!!
Qlogmen P40
Supporter
2009-05-07 22:41
fan vad gött!!!:D
jag kommer gråta av lycka imorn om vi vinner över kanada. hatar de så obeskrivligt mkt.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Svitz
2009-05-07 22:44
rent hat mot kanada sedan junior vm-finalen.. den matchen var ett skämt!
Slug P40
2009-05-07 23:05
Fan va gutt!!! Stvåla dit kanadickerna nu för bövelen, dags o få dom ner på jorden!
Qlogmen P40
Supporter
2009-05-07 23:08
Svitz
samma här! har aldrig tyckt om de tidigare men den matchen va fan droppen. bara hat.
Squirtle P37
Moderator
2009-05-08 13:27
Haha, kul att se att det inte bara är mina känslor från JVM som sitter kvar :)
Hjärtat säger Sverige men hjärnan säger tyvärr Canada. Canadickerna har gjort en riktigt bra turnering så långt och kommer bli svåra att stoppa. Det fysiska spelet kan nog komma bli avgörande ikväll, det gäller att dom svenska spelarna smäller på och är med från början.
3-2 till Sverige.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
S-oteric P40
Sångare
2009-05-08 14:47
Hata Canada. Hata, hata, hata. Känner på mig att blodet kommer koka ikväll. Canada är ett värdelöst land på alla sätt. Dom har bara hockey, och ibland är vi bättre där också.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Slug P40
2009-05-08 15:50
om jonas spelar monsterbra så kan det gå...jag tippar optimistiskt 5-4 till Sverige efter OT
Qlogmen P40
Supporter
2009-05-08 21:55
hur fan vore det om nån tog skott nån gån!?
Squirtle P37
Moderator
2009-05-08 22:58
Det här gick inte som det skulle. Pucken studsade inte Tre Kronors väg samtidigt som Canada utnyttjade sina chanser ypperligt :(
Aja, bronsmatch på Söndag. Hoppas det går bättre än förra året.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
hemp P41
2009-05-08 23:01
canada var för bra för tre kronor, de orkade aldrig resa sig efter 0-3, se till att knycka bronset från jänkarna nu...
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svitz
2009-05-08 23:48
klass skillnad, men om sverige blir 3a så tycker ja att det är bra med tanke på vilket lag vi har. Siktar redan på OS Vancover, hoppas Red Wings och Vancouver åker ut så har vi ett helt nytt lag.
Slug P40
2009-05-09 12:28
Svitz: Det spelar ingen roll vilka lag som åkt ut NHL när det är OS, då NHL tar ett break. ALLA storstjärnor som vill kommer vara med i OS, och vi kan få ett riktigt bra lag :)
Kanada var bättre än oss, inte mkt o säga, o vi var tafatta, trist o se, men som sagt, låt nu inte USA ta hem bronset, det vore en skam!
Svitz
2009-05-09 14:29
aha just d så är d :)
Squirtle P37
Moderator
2009-05-10 19:12
VM-brons vart det tillslut. Helt okej med tanke på laget.
Canada vs. Ryssland om dryga timmen nu. Det kan bli en riktigt rolig match.
julgran P39
2009-05-10 23:07
Grattis Ryssland!
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Qlogmen P40
Supporter
2009-05-11 00:11
dagens facit blev bra tillslut. de va värda bronset och tack gode gud att kanada fick stryk. i gotta say it was a good day, som ice cube hade sagt.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»