I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-01-25 15:39
eldar bara på teorin om att spelare från Premier League aldrig vinner det priset, av någon konstig anledning. Ronaldo var den förste på jag vet inte hur länge..

sen handlar tråden om zlatan förresten. Patetisk diskussion här om hans etniska bakgrund. Egentligen kanske den etniska bakgrunden slår högre än vad som står på passet, men han har själv sagt att han är svensk, så då är han det. Tror inte zlatan hade blivit så stor om dem fostra han i bosnien om ajg ska vara ärlig. Här fick han rätt förutsättningar, rätt folk som jobbade med han osv osv. Sen är det klart att hans kaxiga mentalitet som många invandrare har har hjälpt han mycket.

Men rent fotbollsmässigt så är det sverige som gjort zlatan till den han är, allt från ungdomstränaren i malmö som övertyga han om att fortsätta spela fotboll till zlatans förebilder slobodan och burak från gatan som var dem som hade den bästa tekniken i rosengård och som zlatan ville överträffa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-01-29 12:29
det om landslaget.

om jag minns rätt så sågade de flesta 94 laget inför VM. en massa tveksamma uttagningar osv. många spelare som "var slut" och en massa skit. sen gjorde alla sitt livs insatts och det blev brons. det kan hända nästa år igen, det kan hända om 100 år eller aldrig igen, men chansen finns alltid där. det ni inte får säga är att det är synd om zlatan för att han är från sverige, då gör ni spelaren större än laget och det har aldrig funnits någon sådan förr, så varför skulle det finnas nu? och tro mig, det har funnits många, många spelare som var större än honom.

2009-01-29 13:57
snyggt mål mot catania igår

inter leder nu med 6p
 they call me mick jacker cause i roll alot of stone

2009-01-29 15:55
Vanilla-Asp
Jag vet inte om du såg matchen. Men målet var nog bland det sämre han gjorde igår. Han var helt jävla makalös. En 1.90 stor spelare som på en liten yta fintar bort 6 personer... Målet satte bara pricken över i:et på hans insats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-30 16:30
Kaka som vann skiten blev bara sämmre efter, likaså Ronaldo nu som inte är lika bra som förra året. Kanske blir han aldrig lika bra igen. Kaka har igentligen inte presterat sen han vann CL med Milan.

2009-01-30 18:21
Jag säger som såhär

Jag tror Kaká gör mer än vad vi tror, om Milan skulle spela utan Kaká skulle man märka det betydligt. Bara hans närvaro hjälper Milan. Sen att han är en grym fotbollsspelare gör inte saken sämre..
be the change

2009-01-30 21:46
Eldar på med följande:

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator

2009-01-30 22:48
Sen angående Kaka och Ronaldo så verkar dom troligtvis lite sämre än dom är för att man jämför med föregående toppsäsonger. Ronaldos säsong var otrolig och blir svårt för honom att knäcka den igen, men tänk ändå på att han är även iår är bland dom som gjort mest mål i United som leder ligan, är kvar i alla cuper osv. Även att han var borta ett bra tag i början av säsongen bör man ha i åtanke.
Får erkänna att han varit osynlig i vissa matcher men han är fortfarande bland dom absolut bästa och formen lär leta sig fram snart.
time isn't wasted when you're getting wasted .