I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-01-20 13:17

Ibra är gud!

framröstad som årets spelare, årets utländska spelare och för att ha gjort ligans snyggaste mål i den "italienska fotbollens oscar gala" igår, helt underbart.

ligans snyggaste mål:

they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Lyricist

2009-01-20 14:53
Ah shit det e han ju lätt värd
bara tråkigt för honom att han är svensk och aldrig kommer få någon landslagstitel hur bra han än blir, för det ksulle han också vara värd
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-01-20 15:10
Njadu, kunde Ravelli & co så kan nog Zlatan och gänget med. Det är mycket som ska falla på plats men absolut inte omöjligt. Och att det är större skillnad idag vetefan om jag håller med om, Brassarna var rätt bra på den tiden med...
http://www.myspace.com/dirtydonline

2009-01-20 16:26
Nej det tvivlar jag på 94 så fanns det många bra spelare. Nu är det bara Zlatan och några enstaka medelmåttor
och vem fan är du?

2009-01-20 17:14
hahaha kommentatorns reaktion när målet kommer!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-01-20 18:07
hehe, juventus fick flest utmärkelser i "oscar del calcio"... de enda inter fick med var ex-juventinon ibra... var tvungen sorry ;-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-01-20 22:25
Yamo_RGRA P15

Trotts det så leder inter ligan och har vunnit den de 2 senaste åren ;)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2009-01-21 10:11
haha helt ägd
och vem fan är du?

2009-01-21 10:21
bara tråkigt för honom att han är svensk och aldrig kommer få någon landslagstitel hur bra han än blir, för det ksulle han också vara värd

- Svensk? Vänta nu...Ta om det igen, snälla.
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-01-21 11:29
GhostfaceKillah

Nigguh please. För vilket annat lag ska han ta en landslagstitel då? Kamma dig för fan

2009-01-21 14:39
"Trotts det så leder inter ligan och har vunnit den de 2 senaste åren ;) "

Med tre poängs försprång som egentligen kunde vara en. 19 matcher kvar, allt kan hända ;-) Fjolårets scudetto tillhör Roma och inte ni, och året före vann ni i de riktiga mästarnas frånvaro.

Snacka om ägd
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-01-21 15:12
word up på yamo, no need to argue. de räcker så, denna tråden handlar inte om inter o juve utan om något helt annat.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-01-21 17:20
Word up på Blastboys word up på Yamo!

2009-01-21 19:34
Håller med Ghostface. Innan han blev stor var han inte så jävla svensk men nu när han står på toppen så vill alla ha en bit av honom. Zlatan vet om det här och det är därför han dissar evenemang som idrottsgalan.
your heart pump project kool-aid
Hangaround

2009-01-21 22:50
Så om Inter vinner i år? Vad ska Juve skylla på då?

Innan han blev stor var han inte så jävla svensk men nu när han står på toppen så vill alla ha en bit av honom. Zlatan vet om det här och det är därför han dissar evenemang som idrottsgalan.

Please, det låter som han vore nån sellout rockstjärna. Du får tala för dig själv, i mina ögon är det där ren dynga.

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-01-21 23:10
mike_ - Jag skiter i vilket, men varför ska folk påstå att han är svensk? Lite som tidningarna när Zlatan gjorde något grymt.. "SVENSKEN ZLATAN GÖR DET IGEN" ...När han tabbar, "Ibrahimovic gör de de de de..."
Så, han är inte i närheten av att vara svensk... Håller inte du med, så vetefan när Ibrahimovic namnet blev svenskt.

Keffa jävel
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Hangaround

2009-01-21 23:19
GhostfaceKillah

Är han inte svensk? Eller vill du inte att han ska vara svensk?
Varför ha folk så svårt att acceptera Zlatan som en av de bästa svenska fotbollspelarna vi haft? Bara för att han inte heter Hysén,Edström,Nordahl?

Hmm, Henrik Larsson är han svensk?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-01-21 23:19
GhostfaceKillah

Helt rätt, och alla svarta ska stanna där det bor Svarta! Och alla som inte heter Johansson eller Svensson är fan inte svenskar... och alla med snea ögon ska dra till asien! osv osv.

...

Välkommen in i mångfalden ... när du vill...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-01-21 23:32
Haha, men vad är de ni inte fattar? Han är ju inte svensk? Varför vill ni ha honom som svensk, när folk går ut och säger.. "Åk hem jävla blatte" ? Är jag "blatte" vad som anses vara (kackerlaka?) på latin så är jag väl inte svensk?
Heter man Sven Göran får man väl jobb enklare än Jahir Ahmad? Juste, för han inte heller är svensk. Så acceptera att han inte är svensk.

Tack för ja fick komma in i mångfalden btw...

Done here... Ni är omöjliga ju, haha...

2009-01-21 23:59
Ghostface sluta skämma ut dig.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Hangaround

2009-01-22 00:29
Håller med blastboy...

Öppna ögonen, think outside the box...och allt det där.
Manager

2009-01-22 00:59
ghostface:

Varför vill ni ha honom som svensk, när folk går ut och säger.. "Åk hem jävla blatte" ?

ja förlåt.
jag hade glömt bort att det var jag o resten av svenskarna på whoa som går ut på gatorna o säger sånt... fan!
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2009-01-22 01:09
Zlatan hade aldrig vart den han är idag om han var svensk....
http://teachmesoul.blogspot.com
Manager

2009-01-22 01:47
Försöker du säga att invandrare är bättre än svenskar?
/ Deedz.

2009-01-22 02:22
Zlatan hade aldrig vart den han är idag om han var svensk...

Zlatan hade inte varit den han är idag om han hade varit svensk, somalie, kurd, ukrainsk eller vilken annan bosnie som helst som inte är ZLATAN. So cut the shit.

Zlatan hade inte varit Zlatan om han inte skulle varit Zlatan. Punkt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Manager

2009-01-22 02:36
marvingaye: well said :)
/ Deedz.
Hangaround

2009-01-22 03:50
Zlatan hade inte varit Zlatan om han inte skulle varit Zlatan. Punkt.

Well put. :)
Lyricist

2009-01-22 10:50
ghostface
Svensk medborgare = Svensk, så enklt är det ju.. och du har nog helt rätt, hela whoa består av svenska rasister på jakt.
Tänk lite, och tänk på vilken typ av människor du pratar med, Jag tror inte det finns nån här..

Woorya P22

Han ÄR svensk, han spelar i svenska landslaget, han är uppvuxen i sverige, det räcker inte eller? då kan du ju definera svensk
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-01-22 12:13
Jag må ha lite fördomar när det gäller detta men för att inte vara för extrem me mina åsikter så kan jag säga så här....

Zlatan hade inte varit den han äridag om han inte kom från Rosengård

hans kaxighet och hans självförtroende OCH hans Anti-Jante lags beteende har tagit honom dit han är idag.
http://teachmesoul.blogspot.com

2009-01-22 12:55
Haha vilken sopa ghostface är. Allvarligt asså, ska du dra upp en rasdiskussion nu mitt i allt. Zlatan själv säger att han känner sig som svensk och att han ÄR svensk. HAn hade garanterat inte varit den han är idag om han inte vuxit upp i sverige.

2009-01-22 13:10
asså ghostface är ju bra jävla stukad hahah! "HAN ÄR FAN INTE SVENSK" från ingenstans lixom hahaha! nej synd att han är född i sverige, pratar svenska, är svensk medborgare och spelar i svenska landslaget..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-01-22 13:17
One Love

2009-01-22 16:07
Tror inte heller han kommit dit han är idag om han va svensk.
Aldrig sett någon svensk 18-19åring som sagt att han skulle spela brevid Ronaldo i inter och blr bäst i världen.

2009-01-22 17:18
Det Ghostface vill säga är att hade han inte vart en professionell fotbollsspelare så hade han troligen vart pizzabagare, taxichaufför, hustlare eller kanske till och med arbetslös. Inse att om han inte hade spelat i Inter så hade hade han bara varit en bråkig invandrarpojke från rosengård i svenskars ögon (jag säger inte att alla har fördomar). Har man själv inte blivit utsatt så förstår jag att man förnekar det men i sverige finns väldigt mycket smygrasism.
Lyricist

2009-01-22 18:40
Woorya P22
den sista kan jag hålla emd dig om hehe

Sen är det ju synd för zlatan att han är jusst svensk

2009-01-22 18:46
Zlatan är guld, han skulle bli ännu bättre om han lirade i Liverpool, Barca t.ex Där har han spelare som är på hans nivå. Finns ett fåtal spelare i Italien som är hans på nivå, vissa har varit där men är avdankade nu, läs Pirlo, Ronaldinho, Totti o.s.v
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-22 18:48
Och ja, han skulle aldrig varit i toppen om han var fullsvensk, läs Calle Eriksson med mamma och pappa med fina jobb och villa, alltid något att falla tillbaka på. Han umgicks knappast med svenskar under sin ungdom. Morsan var och är städare, oklart vad farsan gör men känar mycket gör han knappast. Det krävs en jävla stake och osvensk mentalitet för att komma upp till toppen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-22 18:50
Med tre poängs försprång som egentligen kunde vara en. 19 matcher kvar, allt kan hända ;-) Fjolårets scudetto tillhör Roma och inte ni, och året före vann ni i de riktiga mästarnas frånvaro.

Roma visar ju upp hur mycke mästare de va i 0-4 matchen. De klarade inte av att vinna sin match sista omgången medan vi vann. Då är vi mästare och de riktiga. Er frånvaro berodde på er smutsiga ledning och inte oss. Nog pratat med din lilla skitbitterhet
Moderator

2009-01-23 00:15
Vafaen snackar du om Ruzz? Jag är inte en så stor Intersupporter direkt men dom är i klass med Liverpool tycker jag allt. Och vadå liksom att det inte finns så många spelare på hans nivå i Italien, där har du nog så mycket fel så du fattar inte.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-23 12:39
Det jag tror GhostfaceKilla vill säga är att så fort
en " Invandrare " blir framgångsrik så kallas han svensk!
Han är svensk medborgare, så det är ju rätt egentligen!

Men....

Om några invandrare med svenskt medborgarskap
rånar en bank och det visas på efterlyst så säger dom
det var "invandrare " och inte att det var svenskar som råna banken!

jadda jadda
Highfive anyone, anyone?

2009-01-23 14:24
och är en unge adopterad så blir han ändå kallad invandrare om man ser honom på stan. vem fan bryr sig om någon är invandrare eller adopterad? om en tysk invandrare rånar banken så säger man inte att det är en invandrare eftersom man inte har en jävla aning om var han har sitt ursprung. springer någon ut i sveriges landslagströja, martin dahlin eller petter hansson så borde man fatta att han är svensk. vad sen media håller på med är väl inte relevant. att sprida medias bild, som ghosface m.fl. gör, på whoa är bara så jävla dumt. antingen gör man en tråd om invandrares vardag i ett annat forum eller så diskuterar man zlatan i den här tråden. det är relevant att nämna att han aldrig kommer vinna något (em, vm) för att resten av svenska landslaget är för dåliga men man borde fatta att han är svensk eller svensk invandrare och att resten kvittar. det är fan bara på whoa som folk måste tjaffsa om vem som har rätt att kalla någon annan svensk.

2009-01-23 15:09
Xtremesia

Va? Hahahaha
AMICI DI NESSUNO

2009-01-23 16:44
Fattar du hur många andra lag era scudetti från 94-06 hade tillhört om man som dig dömer på domarfördelar? Ni hade haft färre än oss då.

2009-01-23 16:55
Alla vet att lavezzi borde fått priset del piero fick..

2009-01-23 17:51
Alla vet att lavezzi borde fått priset del piero fick..

Bästa italienska spelare?

2009-01-23 18:53
Lavezzi förtjänar inte ett skit, han ska vara glad om han får "bästa yngling"-priset
AMICI DI NESSUNO

2009-01-23 19:24
Gud är han faktiskt inte, men han är grym.

Men jag är less på alla såna priser och skit, tänk er själva att självaste Henry inte blev världens bästa fotbollsspelare när han var som bäst, det är ett jävla skämt.
be the change

2009-01-23 21:51
Är inte så dåligt att förlora mot Ronaldinho och Zidane.

2009-01-23 22:04
Men han förtjänade att vinna, åtminstonde en gång, så sjukt grym han var.
be the change

2009-01-25 05:15
Jackvegas: Word! att henry aldrig fick den är ett skämmt.. så nu för tiden skiter jag fullständigt i vem som får den..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-01-25 11:52
Håller med, säsongen 2003 var Henry helt otrolig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat