I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Världens bästa vänsterback?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-12-26 23:37
micke nilssons namn lyser ju med sin frånvaro här!

...vilket, iof, är helt logiskt!

jag väljer att sluta med ett citat av martin dahlin:

"jag tycker ju att cole är en av världens kanske tre bästa ytterbackar, rent offensivt"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-27 00:26
Patrice Evra goes running down the wing,
Running down the wing,
Running down the wing,
Patrice Evra goes running down the wing,
All day long.

Patrice Evra makes the Stretford End sing,
The Stretford End sing,
The Stretford End sing,
Patrice Evra makes the Stretford End sing,
All day long.

2008-12-31 16:31
marek jankulovski i form är jävligt bra framåt ! sämre bakåt dock
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-12-31 16:34
ska vi snacka landslagsspel endast så tar nog lahm grosso alla dar i veckan

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-31 21:43
Men Grosso är ju en nobody när det kommer till både landslag och klubblag..

2009-01-01 19:06
Ehh nej...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-01-15 08:47
Clichy eller Lahm
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.

2009-01-16 03:17
Oj.. jag såg nu att jag råkade skriva fel..
Jag menade att Grosso är bara bra i landslaget

2009-01-17 20:06
Clichy = världens bästa vänsterback? :)
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-01-21 19:39
Som den här säsongen har utvecklat sig så är inte Clichy ens bland de fem bästa.

2009-01-21 21:26
BlackScorpion
?? då kan du ju dra de 5 som är före tack!

2009-01-22 13:25
Lahm, Evra, Zamrotta, Navarro, Cole.

2009-01-22 13:51
Zambrotta är väll högerback?
Vi är överallt!

2009-01-22 14:21
Blackscorpion
du är verkligen en jävla skämtare. jag går med på lahm men resten måste vara ett skämt.

2009-01-22 17:17
Råttan lirade på vänsterkanten under den större tiden i Juve
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-01-22 17:18
Och förresten, Lahm kom med i årets världs-XI.
AMICI DI NESSUNO

2009-01-22 19:06
Du behöver inte vara så upprörd mike, men faktum är att Clichy är vänsterbackarnas Senderos nuförtiden. Om jag nu får vara lite skämtsam så borde Arsenal ta tillbaka Traore:)

2009-01-22 19:31
BlackScorpion -

Gå och göm dig i din grotta där du kom ifrån!

Arsenal måste bara fixa ett stabilt mittlås, då har vi bland världens bästa försvar.
be the change

2009-01-22 21:55
Nog för att du håller på Arsenal men du kan väl inte på fullaste allvar hålla Clichy som nummer 1?

2009-01-22 23:19
Evra också, vilket skämt

2009-01-22 23:32
Jag håller faktiskt, Lahm, Clichy & Evra högt. Men Clichy är speciell. Han har lärt sig mycket av Cole, som jag håller strax under dessa 3. Då han är en råtta. :)

"
GK: David JAMES (Portsmouth)

RB: Bacary SAGNA (Arsebal)
CB: Rio FERDINAND (Manchester United)
CB: Nemanja VIDIC (Manchester United)
LB: Gael CLICHY (Arsenal)

RM: Cristiano RONALDO (Manchester United)
CM: Cesc FABREGAS (Arsenal)
CM: Steven GERRARD (Liverpool)
LM: Ashley YOUNG (Aston Villa)

CF: Emmanuel ADEBAYOR (Arsenal)
CF: Fernando TORRES (Liverpool)
"
Förra årets lag i PL. Där ser man Clichy, även Sagna. Även fast inte Arsenal ligger längst upp nu, som vi gjorde förra säsongen vid denna tiden, så är dom 2 fortfarande sjukt bra. Men när dom verkligen kommer i form, då jävlar smäller det. Men jag blir gång på gång glad, när jag ser Clichy vinna nickduell efter nickduell när bollarna kommer mot kanten, se han göra brytningar efter brytningar, visst han tar inte alla, men han är fan säker alltså.

Nu iår har han dock inte varit lika bra offensiv, slarvat lite med inläggen, men det kommer. Inte så mycket som har stämt i laget iår tyvärr. Men det kommer. Men som laget visar där uppe, Arsenal behöver ett stabilt mittlås, sen är det fan fit for fight.
be the change
Moderator

2009-01-23 00:04
Hahaha ,
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-23 00:16
ramuz

"hahaha" Det var ett bra skrivet inlägg.

blackscorpion

Sorry för det med grottan, var trött.

--

Detta är från min synvinkel, ni får gärna komma och diskutera normalt, utan att göra påhopp och skriva meningslösa saker som Duckdown är känd för.
be the change
Moderator

2009-01-23 00:26
Men vad du ska vara grinig, herregud asså.

Jag gillar BlackScorpions åsikter och argument bara och känner igen mig i att vara lite väl enögd ibland som vi alla är då och då, framför allt jag :) Därför var jag tvungen att skriva litet bokmärke men det var jättedumt av mig, förlåt.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-23 00:53
Sagna har inte heller nått de nivåer som han normalt brukar hålla men han har ändå varit stabil och mogen i sitt spel. Clichy däremot har svarat för en del avgörande misstag. Han kan spela bra i 89 minuter för att sedan göra en dundertabbe i matchens sista sekunder, och för att inte tala hans inlägg. Det här är killen som noterades för sex målgivande passningar förra säsongen. Nu sprider han inläggen som en genomsnittlig allsvensk spelare.

2009-01-23 02:05
hahaha måste bara säga en sak:

Roligt att alla Arsenal supportrar hänvisar till förra årets PL lag. För det första vette jag fan vilka som röstar där, men säg såhär; Det finns minst 20 respektabla undersökningar om året med "drömelvor". FIFA, UEFA, ligan, x antal fotbollsmagasin, Vanliga sporttidningar, hemsidor osv. Alla har sina undersökningar, och jag är nästna hundra på att ställningen är 1. Lahm 2. Evra 3. Kanske Clichy när det kommer till vem som oftast blivit utnämnd till den bäste vänsterbacken. Mycket riktigt så vann Lahm (endast 2% mer röster än Evra som var tvåa) omröstningen på FIFAs officiella drömelva. Tror denna slår högre än förra årets PL undersökning eller vad fan ni enögda arsenalsupportrar hänvisar till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-23 02:32
Vi får se vem som tar backplatsen i landslaget.
be the change

2009-01-23 03:27
eller vem som vann omröstningen som bäste vänsterback i sportal!! Den slår högst

2009-01-23 03:32
Men vi får se, jag har verkligen inte sagt att dom andra är dåliga. Men Clichy, hur lång är han? Dom nickduellerna han ofta vinner.. Visst lite enögd e vi väll alla, får hoppas att man inte slutar som ******** iaf :)

hare gott
be the change

2009-01-23 08:40
A Cole!

2009-01-23 11:42
Om Evra fick reda på att ni skriver att Clichy är världens bästa vänsterback skulle han säga så här

2009-01-23 13:45
oavsett clichys tabbar så tycker jag han är bättre än Evra. skillnaden i år mellan de båda är att clichy spelat mycket mer defensivt spel eftersom hela arsenal har gjort det. evra spelar i princip bara offensivt och är inte lika bra defensivt som offensvit. det franska rikspuckot domenech (säger någon emot?) tar ut sitt lag efter Metros horoskop och hur bra gick det i EM? tur att fransmännen hade evra!!!

topdogz
PFA är den mest respektabla undersökningen i england och den baserades på förra året. årets lag är inte uttaget än, men är det konstigt att man refererar till den? (när det gäller förra året?).
sen är det väl inte konstigt att gooners säger clichy eftersom det är honom vi ser oftast och när evra faktistk inte spelat lika många ggr pga. olika anledningar denna säsongen så har chanserna att se evra reducerats ännu mer. clichy har spelat 23 matcher och evra 10 (?).

2009-01-23 13:49
Evra
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.