Världens bästa vänsterback?
Vem tycker ni är världens bästa vänsterback just nu ?
Patrice Evra
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator
2008-12-21 18:59
Tycker också Patrice Evra, teknisk och världens bästa framåt. Det enda som skulle kunna förbättras lite är defensiven men men.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Clichy, världens bästa vänsterback? Har du rökt pcp eller?
http://duckdown82.tumblr.com/
anders prytz
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Jag tycker inte Evra är världens bästa vänsterback heller, men jag hoppar inte på dig. Clichy är grymt involverad i det offensiva spelet, slår mycket inlägg och gör många viktiga löpningar, samt han är grymt bra i defensiven. Klart alla väljer sitt eget lags vänsterback, något annat hade jag inte förväntat mig, men håll det på en relativ nivå med påhopp tack. Peace!
be the change
Philipp Lahm
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Moderator
2008-12-21 22:13
Jodå det är ju nästan självklart att man väljer egna lagets. Därför är det väl lite viktigt att man lägger fram någon åsikt om man varför man tycker så. Jaja, ingen bullshit Evra är mitt självklara val.
Hjärtat säger Clichy, hjärnan säger Lahm.
får nog ändå oxå säga lahm, tyvärr, en munchen råtta, men men marcell jansen!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Lahm, överlägset. Otippat att Duckdown skulle ta Evra... Ett skämt rent ut sagt. Bara för att en ytterback är med i offensiven betyder inte det att han är bland dom bästa i världen för det. Ashley Cole te.x, no way, han är riktigt bra, men absolut inte bland dom bästa. Lahm lirar i en egen liga helt ärligt. Komplett på alla plan en världs ytterback behöver vara.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Ärligt talat så är det svårt men diggar marcelo sjukt mycket offensivt dock så läcker lite bakåt
feel tha beaaat maaan
Moderator
2008-12-22 01:19
Måste väl erkänna att Lahm tar Evra, hade glömt av honom då jag inte tänkte utanför dom 3 "stora" ligorna.
Adama Tamboura!
SKU - SKU - SKULASON!
Dani Alves ligger bra till i min bok.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Han e la högerback så det skriker om det?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
precis. lahm är etta, men det har känts väldigt tomt sen roberto carlos glansdagar, han är fortfarande den bästa.
Härmisar hela högen, jag nämner Lahm och vips så hänger alla på ;-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Jo, precis så är det... vi vet egentligen inte vem eller hur bra han är... på riktigt.
Spot on!
min lista 1 - Lahm 2 - Evra 3 - Clichy 4 - Abidal (i form) 5 - A Cole Man kan egentligen byta plats på Cole och Abidal men när Abi är i form är han grym
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Kommer ni ihåg Ryssarnas vänsterspringare från EM? Yuri Zhirkov. Tycker att han höll riktigt hög klass de flesta matcherna. Annars så ligger väl Lahm bra till.
monster P23 Zhirkov är väl en vänstermittfältare?
Har för mig det också...
Zhirkov spelar Back ibland och mittfältare ibland. Och ja, Pinsamt att jag fick för mig att Alves var vänsterback O.o
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Zhirkov räknas som poisten YB allstå YTTERBACK Vänsterback är precis brevid mittbackarna allstå en lite mer defensiv snubbe VänsterYB är mittimellan mittbackarna och innermittfältet
feel tha beaaat maaan
Men de kvittar
feel tha beaaat maaan
I toppen ligger ju som alla redan sagt Lahm väldigt högt. Även så Evra Clichy gillar personligen: Sevilla's Adriano om man nu kan kalla honom vänsterback (han är dock inte bäst i världen)
Pierre Bengtsson
Vi är överallt!
Zhirkov spelade som vänster ytterback under EM. Men visst, egentligen är han mittfältare men kan spela på båda positionerna..
Pierre bengtsson HAHAHAHAHA=) jadu...
feel tha beaaat maaan
Kan skriva till JOSEPH ELANGA då också
feel tha beaaat maaan
Vad? Finns det någon bättre eller?
Vi är överallt!
NEJ!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
lahm om clichy inte hade orsakat runt 5 mål med klantighet varje säsong hade jag sagt clichy, nu är det tyvärr lahm som gäller
Joseph Elanga HAHAHAHAHA MFF kan inte vinna, Elanga prylar sin kvinna!
SKU - SKU - SKULASON!
Elanga var iallafall bra mycket bättre än vad pierre bengtsson är nu
feel tha beaaat maaan
Jävla lyxproblem på Frankrikes vänsterbacksplats. Är det nån som följer Lahm i tyska ligan? Eller baserar ni allt på landslagsprestationer?
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Idioter, alla! AVGÅ! JANNE TAUER BECKENBAUER ALLA VET ATT HAN ÄR VÄNSTERBACK!
DIIIF
Clichy.. finns en anledning till att han va med i PL elvan förra säsongen..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Hjalmar Jonsson världens bästa vänsterback, vänta bara, Real Madrid snart kommer han!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Dööh, det var kul när jag skrev Bengtsson, ni kan sluta med era rutt backar nu
Vi är överallt!
äh skrev mest hjalmar jonsson för att perlskog hade med honom som bästa vänsterback i allsvenskan, han är knappast det.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Tauer är världens bästa vänsterback... (alla kategorier)
DIIIF
Palla att denna tråden har spårat.. Fy fan va patetiska ni är just nu
För mig handlar det inte om spelskicklighet, hur tråkigt och nördigt som helst att sitta och spekulera i. Oftast är det omöjligt att få ett bra svar också, dessutom tråkigt som fan att diskutera. Inställning, spelstil, vilja och passion är det jag bedömer.
DIIIF
om vi säger så hära.. av dom backarna ni har rabblat upp så finns de ju ingen som ens är i närheten av att ha den grymma vinnarskallen och krigarinställningen som clichy har.. den som säger annat kan läggas in på bäckis eller nått..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Om man bara ska basera titeln 'bästa vänsterback' efter landslagsprestationer så är ju Grosso rätt högt upp på den listan också. Men bara om man räknar med landslaget..
Kim Källström.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR