Malmö FF är Sveriges största skämt
Vi är överallt!
Kanariefåglarna hugger er varenda dag! (IFK Malmö)
DIIIF
Yamo_RGRA P15 haha snyt dig för fan. Bosse Larsson? vilket skämt. Zlatan i all ära men väl jämförbar med Henrik "Kungen" Larsson. haha När var ni i Europa sist? vi var där förra året och vi är där i år igen! VINNA CUPEN, VINNA CUPEN HELSINGBORG! Eazyaxeproductions P17 vi lever i nuet och Malmö är ingenting. Vi pissade på er förra året i båda matcherna och kommer göra det i år igen, gjorde en fantastisk UEFA-cup, kom 4:a i Allsvenskan och vi ska ut i Europa i år igen. Hälsa BOIS från oss!
SKU - SKU - SKULASON!
maran vet inte om du såg matchen på malmö stadion? iallafall kan säga ,ger min credit till henke han är duktig dock inte närheten av zlatan Malmö spelade ut helsingborg totalt på malmö stadion , henke räddade helsingborg . Henke är somsagt OK men resten av helsingborg HAHAHAHA!!! vilket jävla skämt , se på de spelarna som kommit till malmö (babis,järdler bland annat) har misslyckats totalt men varit helt ordinarie i HIF , varför? ju för MFF är bättre=)
feel tha beaaat maaan
Vilka är Malmö? Vilka är Helsingborg? Har ni inte insett att allsvenskan är ett skämt man inte kan följa.. haha jävlar vad ni håller på alltså..
be the change
Men pajas, palla tv-supportrar, överlåt det här till riktiga fans som har starkare koppling till sitt lag än tips-lördag.
DIF!
bob P20 Haha, har varit och kollat på en hel del matcher. Men det är en sådan pinsam nivå. Jag älskar fotboll, verkligen. Men hur låg nivå det är båda på planen & ifrån alla tuffa huliganer får mig nästan att spy.. på riktigt..
be the change
Moderator
2009-02-13 13:52
Malmö är en av Sveriges största klubbar men misslyckas hela tiden numer, varje år hypas man upp som en av toppkandidaterna och varje år misslyckas man. Man blir bara ett större skämt år efter år och det är bara att inse, i all ära men man kan inte hålla på att prata om fornstora dagar och gamla cupvinster för det får man inga pluspoäng för i tabellen just nu. Och bara bort från tråden om ni ska droppa kommenterar som trackar ner på allsvenskan, det här är äkta kärlek till klubben man håller på.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ok, jag började lite väl hetsigt - men ta det med en nypa salt. Ett forum är till för att diskutera.. Varför gillar ni den allsvenska fotbollen då? överhuvudtaget?
be the change
Man älskar sitt lag som spelar i just allsvenskan. Ärligt talat så är "italien vs england-hetstråden" det mest pinsamma jag har vart med om, en massa tv-supportrar som troligtvis aldrig satt sin fot på det lag de "hejar"på's arena.
DIF!
bob Du snackar om en massa tv-supportar, men jag tar hellre en tv-supporters sida en en pinsam huligan i sverige som tror sig cool för att dom slåss och skriker.
be the change
Så du är mer supporter än någon annan då du sett 10 matcher ala max 2000kr, medans en annan jävel får pröjsa 5k för en match... ja du.. jag vet inte
be the change
Ja för det är det enda alternativet till tv-supportern?
DIF!
Iallafall dem flesta allvenska supportrarna..
be the change
Jackvegas: Ja den utvecklingen är väl något som alla aktiva supportar i Sverige vill bekämpa medan förbunden och media gör att för att proppsa på den "engelska modellen" där man tar bort ståplats, förbjuder folk att stå upp, och höjer biljettpriserna, den utvecklingen är ingen annan än "svenssons" fel.
DIF!
Eazyaxeproductions P17 självklart var jag på pissarenan malmöstadion när HIF sänkte er ännu en gång. Henke var kung som vanligt ja, men junioren Rasmus Jönsson sätter spiken i kistan iskallt, det säger väl mer om ert pisslag egentligen. Att en helt orutinerad junior går in och avgör mot er "stor-klubb" JackVegas- jävla pajjas, håll du dig till tv-soffan.
SKU - SKU - SKULASON!
Ta det lungt nu maran. Vem vet, jag har kanske varit på lika många matcher som dig ;) Men Bob, nu har jag inte varit på en match på ett tag, då jag blev less. Men gör dom inte rätt imed att ta bort ståplatser och sånt då? Förminskas inte alla skador och sånt då? Eller blir det mer bara för att supportrarna blir pissed off?
be the change
Det handlar väl snarare om delvis förakt gentemot supportrarna, en vidirg otacksamhet så det är vi som gjort AS till vad det är och en naiv tro att den allsvenska fotbollen håller högre klass än vad den gör. Man tror att man kan fylla arenorna i Sverige med barnfamiljer och mazarinätare med priser som 500:- per stol, det handlar om att man vill göra maximal profit. Men det dom inte har förstått är att det är supportrarna i sig som drar folk till arenan. När man kan bjudas på en "läktarshow" av världsklass i form av ett derby mellan DIF - aik så är det klart att det lockar folk att gå. Om det sitter 15 000 barnfamiljer och mazarinätare och ser på Tauers långbollar blir nog inte så festligt.
DIF!
Tycker inte att det finns så mycket från supporterhåll som måste förbättras i 95% av fallen när det har kastat in saker på planen så beror det på värdelösa domare så som Martin fittan Hansson.
DIF!
Ok okej, nu blev det ju lite bättre än allt munhugg iaf.. vi får väl be några ryska oljemiljadären pumpa in lite pengar i svensk fotboll, så kanske jag kan bli intresserad sen igen ;) Eller iaf något som höjer nivån en aning
be the change
maran Bosse L. är fan en av Sveriges största ikoner genom tiderna. Den förste som fick ta emot guldbollen två gånger i svensk fotbollshistoria! Sveriges förbundskapten på 70-talet brukade alltid ta ut Bo först och resten av spelarna därpå. Det visar vilken stor spelare han var. Det finns bara en Larsson och det är Kung BOSSE! Sen kommer ju Zlatan som var den första att plocka tre bollar. Två MALMÖPÅGAR dvs. Snart tar Ibra sin fjärde och då sätter Malmö ännu ett rekord. Så, frågan är... VEM FAN E HENKE? KB-Raggs P19 Hahaha, snacka om att vara okunnig. Om du inte redan visste så är "kanariefåglarna" numera en farmarklubb till MFF!!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
maran Och sen kan jag hålla med om att ni förtjänade fjolårets vinst på Stadion även om vi mycket väl kunde tatt en poäng i den matchen. Men sen var vi ju inne i en otrolig formsvacka också, nästan på gränsen att halka ur serien ju. Fast som tur var så bröt vi den trenden följt av en massa vinster på löpande band och slutligen en sjätteplats. Hursomhelst så ska du absolut inte räkna bort Malmö i år. Med den nya stadion, de nya (och för en gångs skull realistiska) målsättningarna och framför allt de nya satsningarna kan säsongen faktiskt bli en succé förutsatt att saker går som de ska. Ska även bli kul att möta er på nya stadion!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Moderator
2009-02-13 18:18
Har inte vi redan skrivit lite längre upp varför vi älskar den allsvenska fotbollen?
kommer de nånsin spela någon roll hur bra eller dåligt ens lag spelar??
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Åkersberga Har ju 5 lag så ja..
be the change
har du 5 lag?...eller vad menar du sen snackar vi inte om utländska klubbar som man "håller på". det är en jävla skillnad
Åkersberga du har ju 5 lag, liverpool, öis, hamburg, osv osv
be the change
asså, de går ju inte o jämnföra riktigt, öis lever jag för, hamburg följer jag dagligen och liverpool håller jag på lixom, ser matcherna när jag har tid osv...
Moderator
2009-02-14 20:10
Asså man har en känsla för sitt lag, man lever för det. Jag håller på Manchester United, gjort det hur länge som helst och följer det hela tiden, dom betyder mycket för mig. Men går bara inte att jämföra med Djurgården, jag lever för den klubben. Jag mår seriöst dåligt efter en förlorad derbymatch, efter en lång period av dåligt spel, skandaler och dylikt. Jag tål inte att någon snackar en massa skitsnack som inte är sant om klubben, eller om någon helt ovetande drar massa negativa saker, jag kan börja gråta inombords, hålla igen för att inte tappa förståndet, det är sjukt. Men i vilket fall, nu vet ni hur jag känner i den här frågan iallafall :) Palla om det var lite kefft skrivet men ändå, så mycket man ville ha fram.
vem bryr sig om hur bra mff var på stenåldern, bra att skryta om det när du inte ens var född. hif är bättre nu än vad malmö är, det är det som är huvudsaken. sen att gamla hif:are floppar i malmö är inte så konstigt, när dom är bra spelar dom i hif, sen när dom blir sämre och beslutar sig att varva ner i en klubb utan hjärta så kämpar dom inte. skryt på om att ni är sveriges rikaste klubb, det blir bara mer och mer pinsamt att höra bortförklaringar om varför det går kass år efter år.
ramuz inget personligt mot dig nu, men oväntat att en kille från eskilstuna lever för djurgården
Moderator
2009-02-16 21:52
Asså det är lugnt, jag har växt upp som djurgårdare och blablabla. Fattar vad du menar i vilket fall , den klubben är det enda rätta för mig :)
AIK:s målvakt bröt benet: "Eduardoskada" AIK har gått fram som en ångvält på försäsongen, men i dag kom ett rejält bakslag inför säsongen. Målvakten Tomi Maanoja bröt benet i dagens match mot Assyriska. Ack ack :/
Vi är överallt!
mm fyfan. Finner inga ord. FRAMMÅT
FÖRORT
Vilken stadion vi har. Otroligt vacker. Nu gäller det att få till de sportsliga framgångarna också. Är dock övertygad om att vi kommer dra till med några extra gratispoäng genom vår fina stadion. Trycket från läktaren, inramningarna inför match, de mäktiga spelargångarna.
Länk till http://www.mff.se/swedbank
Bah, får svara på mitt eget inlägg. Som tur är så har vi kvar Örlund, men jävligt synd om Maanoja då han missar kampen om första platsen i AIKs bur och hela U21 EM som Finland kvalificerat sig till. Sen om ryktet stämmer att Wilton ska till malmö.. Då tappar jag helt respekten för den karln.
Vi är överallt!
Just det, Wilton :-) Fan vad nice om han drar på sig MFF-tröjan, en spottloska i ansiktet på alla aikare
yeah hoppas på wilton också=)
feel tha beaaat maaan
Yamo_RGRA P15 Du är helt enkelt bara efterbliven va? 15 bast men du snackar som om du vore 56 år o följt mff hela ditt liv... gå o gräv ner dej i ett hål pajas..
FÖRORT
planet P20
Lönt att sura över att Wilton inte längre vill spela på råttsunda. MFF är helt enkelt en vackrare klubb än råtthålan AIK. Ska bli kul att fortsätta segersviten på stadion mot er..
kanske minns du denna magiska dag? ;-)
planet , orka böööööööööla bara för AIK aldrig komma vinna en titel på närmsta 20 åren? om inte berth milton kommer in i klubben ;)
feel tha beaaat maaan
när invigs arenan i malmö? hörde att det inte skulle bli i eran hemmapremiär mot oss
Jo, det ska nog inte vara några problem. Läste häromdagen att den skulle vara klar i tid till matchen mot er. Det ser lite rörigt ut men mycket är redan klart, de sista delarna kommer göras klart väldigt snabbt och sen ska det bara städas lite. Stadion kommer inte vara helt klar, men den kommer hålla för en fotbollsmatch.
Hehe, man drog ju på smilbanden när man såg att Manooja bröt benet. KUNG AZIZ CORR NYANG, en gång kung, alltid kung! "Det var inte meningen" - nänä ;) Efter ingenmansland i Elitserien så blir det att rikta in sig på Örebro hemma men sedan kommer bomben, Göteborg borta under påskhelgen, lördag på deras nya arena. Kommer bli galet! Men fortfarande, lika glad man blir över att se de nya arenorna som byggs, lika bekymrad blir man över situationen i Stockholm... idioti på hög nivå! SLÄPP STADION FRI!
DIIIF
Ja det är pinsamt att bo i en stad med så efterblivna kommunpolitiker som har fuckat upp tre klubbar i Sveriges två viktigaste sporter. Hugg Alvendahl och den andra subban!
DIF!
Alltså hata hur mycket ni vill.
Yamo_RGRA P15 - när din mamma låter dig åka på bortamatch till Stockholm kan du väl börja skriva här igen
Besök gärna
Länk till http://aikultras.blogg.se
FÖRORT
planet är du insatt aikare eller? berätta om ultras nord, finns dom fortfarande?
Är inte medlem i UN men ja dom finns. Varför undrar du? Eller försökte du vara lustig på något sätt? Huruvida jag e insatt eller inte och vilken förening jag tillhör har du inte med och göra.
FÖRORT