I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-10-31 20:38
låt knarket tysta mun. hur skulle vi kunna svara på en så hypotetisk fråga?

2008-10-31 21:00
Ja, har det inte ens diskuterats så är det betydligt värre än vad jag hoppades på.

2008-10-31 21:07
Det är självklart att det har diskuterats: JK, bajenfans och black army håller ju på att arbeta fram ett samarbete i supporterunionen. Den frågan är ju central som en del av det.

2008-10-31 21:23
Precis som det diskuterades förra året. Och vad resulterade det i?

Blir det ingen ändring så fortsätter både Bajengruppen och AIK Alliansen som förut, det tar jag för givet. Så den enda diskussionen jag kan se äga rum är en övertalningsprocess hurvida JK ska vara med eller inte. Men vad vet jag, jag står bara på läktaren.

2008-10-31 21:28
Det resulterade i att JK inte var med på bojkotten. Kan jag hjälpa dig med några fler spörsmål?

2008-11-13 17:15
KB-Raggs, jaja du vet mycket om arbetsplatser med dina 19 år eller?

skriv vad fan ni vill, men bajen e populärast i stockholm (enligt en undersökning), och oavsett om de e flest inflyttade som börjar gilla bajen spelar de ingen jävla roll för oss som endå har bajen i blodet sen flera generationer... Kan sätta min användare på att inte en enda gårdare här inne ens har en farsa som håller på samma lag ! thats the way it is..

"tvåpinns" bla bla bla inte er stil?? va vare ni höll på me i derbyt då?? DIF ULTRAS? hahahah...

å ni som snackar om eventuellt box å bla bla bla.. å att bajen hade färskt folk på plats.. HAHAHA, såg nu att de va BOB som hade skrivit de.. aja då ska vi inte ens kommentera.. åk hem till norrköping å sett dej å dö.. du vet inget så sejj inget, bonde !

2008-11-13 17:16
gitano:

Senast för en månad sedan bevisade Offside med sin väldigt utförliga och genomgående undersökning att AIK fortfarande är populärast i Stockholm.
•pave paradise•

2008-11-13 22:53
gitano P22

Kag har en farsa som håller på Djurgårn, likaså gjorde min farfar och min farfarsfar. Så där sprack din teori om att ingen Djurgårdare här inne har en farsa som håller på Djurgårn.

Sen vet jag inte vad du menar att tvåpinns flaggor inte är vår stil?

Sen är det rent skitsnack att hammarby är populärast i Stockholm, tyvärr så är det aik.

Sen så är det ju inte direkt okänt att förutom att ni hade många gamla rävar som sätra osv i eran liga så var det ganska många yngre också.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-11-13 23:00
Att AIK är störst/populärast kan per automatik inte ses som skitsnack när även djurgårdare håller med. Och hos djurgårdare går, liksom hos AIK-are, väldigt ofta klubblaget i arv från pappor till deras barn. Det är härmed också per automatik sant då jag som AIK-are precis erkände det.
•pave paradise•

2008-11-13 23:08
lhabia

Vi kanske ska börja använda det argumentet lite oftare? Ganska svårt att argumentera emot det :P

2008-11-13 23:12
rkellyone:

Hey, det är en vinnare som väldigt få säger emot. Jag är för det om du är det!
•pave paradise•

2008-11-13 23:34
Då säger vi så!

2008-11-13 23:58
gitano P22:
Vem bryr sig om vilket lag som är populärast i Stockholm jag klarar mig utmärkt utan medgångare och dylikt på läktaren, dessutom så har samtliga stockholmslag ca 6000 personer i sin kärna. Och jo min farsa är Djurgårdare. För övrigt så är jag från Haninge och född i Nacka så vad ville du din lallare?
 DIF!

2008-11-14 00:09
Siffrorna må inte stämma (alls, eftersom bob såklart skojar lite i sitt inlägg ;) ) men annars så stämmer det där rätt bra.
•pave paradise•

2008-11-14 12:19
jaja det känns som att vi har kommit till en closure nu då. Men det viktiga i stockholm är ju södermalm och södra förorter så bajen är fortfaranade bäst lål

2008-11-14 12:37
Ja...Södermalm och Stockholms södra förorter är fruktansvärt viktiga...verkligen...
•pave paradise•

2008-11-14 17:08
Hahaha gitano lever i inavlad på södermalm och tror att bajen är populärast och störst (störst med 1 sm guld). Inte konstigt man tror bajen är störst när man bor där...

För övrigt. Att gnaget skulle vara "störst" håller jag inte med om. Det står fortfarande 11-10.

Att gnaget har en kärna på 6000 stämmer nog inte riktigt heller. Den är nog lite högre...
DIIIF

2008-11-14 23:00
here we goo again.. orkar inte ens. kb-raggs du e hemsk. bajen har vunnit 8 guld i hockey!!! senaste gången var för 80 år sen!! men vem bryr sig!!

vissa bryr sej om liret, andra bryr sej om guldpengar från medeltiden.. tacka till gud att djurgårn gav upp de enda bra dom någonsin kommit på, på alla plan... "ajaxmodellen".

lhabia, ja det är ju södermalm och stockholms södra förorter som gör stan. det e ju sen gammalt. norra förorter och solna e ju inte ens värda besöket.. ära till folk i solna dock som får utstå samma gentrifikations skit som oss på söder fått stå ut me senaste 15 bast

stochholms stolthet?? förr två år sen var den enda stockholmaren i laget född i afrika.. go against our bucket of own talent.. 1.. 2.. 3.. 4.. halva laget e egna lirare

2008-11-14 23:29
Beror ju helt på hur man definierar störst. 16 SM-guld i hockey och 11 i fotboll, lägg därtill alla guld i diverse mindre sporter. Till exempel bandy, där ni fortfarande härvar med 0.

Stockholms Stolthet lever kvar i hockeyn där alla utom 95 % är lirare från Stockholm. Att Djurgården Fotboll inte har mycket stolthet kvar har dem fått känna på under det senaste året då det både märkts på läktaren och i rena klagomål. Man känner helt enkelt inte längre samma stolthet för laget och den funktionen har hockeyn tagit över där Hovet gång på gång fylls upp trots en plats mellan kvalserie och slutspel.
DIIIF

2008-11-14 23:53
KB-Raggs P19

Jag menade till antalet supportrar, på något annat sätt är dom inte större än DIF.

gitano

Skryter du seriöst med att ni har 8 guld i hockey? Det är ungefär som att vi skulle skryta om att vi har fler guld i bandy än er (vilket dock är väldigt komiskt), dessutom så finns inte Hammarby hockey längre.

2008-11-15 19:01
KB-Raggs, japp ert missnöje me bollen visas åxå genom ert fantastiska bortastöd som helt ärligt var sämre än vårat, tack vare våra svartfötter som gick på matcher ändå. Patetiskt. dif e en hockeyklubb.

För övrigt ere kul me att du säger att typ 95% av lirarna e från Stockholm. Ni har ju genom åren haft otaliga pers som kommer från bajen. Nu ere väl inte så hemskt många men målisens farsa Ridderwall e väl en legend för er och du kan ju googla var han lirade innan dif.. fast du kan nog gissa.. Å han snubben från islanders som e ung å ny för året, kommer ej ihåg namnet.. moderklubb: bajen.. o.s.v . Iofs så har ni ju många djurgårdsskallar de har ni ju så öht har du ju rätt. Det viktiga är att dif inte e en fotbollsklubb

rkellyone, du förstod inte min ironi i att folk drar upp guld som hänt innan deras livstid. de e eran grej . Hammarby Hockey finns inte nej, men Bajen Fans Hockey e ju fortfarande mäktigare än allt annat som händer just nu. Och roligare. Bara vinster, 600 pers på en bortamatch, spelarna (vilka e gamla bajenlirare eller t.o.m aktiva supportrar) jublar tillsammans med supportrar som hänger på plexiglaset. Man tar me sej egen dricka in på arenan. och typ exakt allting som modern fotboll och framförallt modern ishockey inte e.

för övrigt är vi det enda storlaget JUST NU och har varit så i nåra bast. I vilken stor sport har ni vunnit i senaste åren?? VI är Tre år i rad svenska mästare i handboll (åååhhh vilken lycka man känner :S). tjipp

2008-11-15 19:43
Jag tror jag precis upptäckte gränsen där någonting slutar vara komiskt och övergår till att bara vara tragiskt.

2008-11-16 02:45
spy_vs_spy P27

Man får hoppas att han ljuger om sin ålder iaf.

2008-11-16 03:45
Ja bajen är ett riktigt storlag, verkligen..
 DIF!

2008-11-16 22:37
ni e ni, vi e vi. ni räknar guld, jag drev om att räkna guld. bang bang boogie

rkelly, där fick du till den. Vad gör du ens här på ett "hiphop community"? Du som e så gammal borde väl komma vart med på derbyna på bl.a söderstadion på nittitalet när eeen stor stor stor stor del av dif-klacken sjöng naziramsor?? å kom inte å lek att de inte va så.. för de va så.

norrköping- nej , tacka gud för de. alla världens sköna supportrar håller på icke framgångsrika lag ! vem orkar hålla på ett "storlag" som dif, det innebär ju bara att man inte bryr sej när de går dåligt. 11 pers i götet

2008-11-16 23:38
Okej Örebroarn,det var du som börade mumlade om att bajen var ett storlag du förvirrar ju enart dig själv.
 DIF!

2008-11-17 18:42
"börade mumlade" .. och jag var dyslektiker. men men, jag kan ju inte kräva att du skulle förstått min ironi. Jag får väl skriva på östergötländiska nästa gång så du hänger me.. stackare.

nu får ni detta för er själva. gårdare e lika usla som vanligt. men vad kan man begära av djurgården. räcker ju att säga namnet högt för sej själv så förstår man vilken skit de e. djurgården. djur gården. Va ere för skräp? Vem fan vill va en sån.

DJURGÅRN, sa killen. Hade han sagt Gnaget. Man fattar ju om en kille säger Gnaget. Till och med IFK eller Hagalund eller Sumpan. Eller Älvsjö eller nåt annat insnöat lag i Tumba. Men Djurgårn. Vi snacka bara lite löst. Vi snacka om gäng som vi tyckte skulle få finnas. Lag som vi kände för. Jag hade halv pott sagt Reimers. Fast man känner ju mer för Hammarby. Hade jag sagt Reimers hade killen vissnat. Och så säger han Djurgårn. Jag vart förbannad. Ja först vart jag inte förbannad. Jag tänkte att killen fattar väl inte bättre.

2008-11-17 18:46
men ditt jävla fittmongo håll käften nu

2008-11-17 23:46
spy_vs_spy P27

Word!

2008-11-18 08:32
gitano: keep it up man

"Där stod jag ursinnig. Jag va så lack så jag kunde inte åka trick ens en gång. Då hade jag mördat kondisen. Dom blårandiga! Dra åt helvete."

2008-11-18 11:06
bajen - en ny lägsta nivå
 DIF!

2008-11-18 12:46
bajen - en ny lägsta nivå

Hade inte serien utökats med 2 lag hade ni fått kvala mot Brommapojkarna och det vet vi ju alla hur det kan gå.

Vi vill ha Siggi kvar!

Nu får ni fortsätta diskutera själva, så blir alla nöjda och glada.