I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-03-31 13:33
Ja, ett argt mail åker nu iväg till viasat.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-04-01 08:02
Jajjemen. Nu är Fredrik glad. Kändes som en stabil seger. Fick även höra att domare Nassos gjorde ett riktigt dåligt jobb och försökte rädda Nkpg i den fjärde kvarten. Men helt utan resultat.

2009-04-01 17:56
Stor besvikelse. För o citera Kjellbom: "Vi var inte där"

Visst var dem trötta efter bortamatch i litauen på söndan osen resa upp de 60 milen, men vafan, så slöa o trötta får ni inte va i en semifinal!

Men however, jag är ganska säker på att vi till slut kommer ta hem den här serien, då vi egentligen har ett mkt bättre lag, men det kommer säkert gå till 5 matcher...

Sundsvalls försvarspel verkar vara det som Dolphins måste jobba på, vi måste bli mer rörliga och dessutom utnytja våran längd och returerna måste bli bättre. Skulle va skönt om Saks kan bli frisk till nästa match, vi behöver den ungspolingen som kan komma in o ge energi..

nae, skärpning nu, Lördag, då jaevlar :P

2009-04-04 18:41
Ja, och där spöade Sundsvall skiten ur norrköping i andra halvlek.
Måste säga att tv sändingen inte alls vara bra, där kommentatorer var väldigt mycket på norrköpings sida enda tills slutet utav matchen.

Publiken i stadium arena verkar inte heller ha så bra koll på basketens regelverk, då man buade hej vilt åt saker som en basketkunnig person inte ens skulle ha lagt märke till.

Synd att man har så okunnig publik, men att man ändå har fullsatt i stort sett. Men det kanske kommer med tiden.

2009-04-04 19:07
ja detta var en dålig dag förr oss...jag var inte på matchen, men vi lär ha tappat en hel del i andra...som i vanliga fall brukar va som starkast i.

Men hörru du Peacerich: Bara för att de buade åt otydliga saker så innebär inte det att de är okunniga. Det är ju slutspel nu och då buar man givetvis till allt som går emot det egna laget. Gör inte Sundsvall det? isf är det där publiken saknar passion.

Sen är det å andra sidan en helt ny publik som kommit nu när nya arenan blev till. Innan, när vi spelade i gamla Mässhallen så hade vi kanske ett snitt på 900 pers...o nu är det strax över 2000, så det är klart att alla inte är jättekunniga.

Men men, nu finns det inte mkt o göra än att ladda om och spöa dem uppe i norr. Ni kan, Ni vill, Ni ska!

2009-04-05 18:02
"ollie ilunga blir semifinalens viktigaste spelare! han e nyckeln för sönnsvall"

fan vilken profet ja e
skriv kort, helst inte alls

2009-04-06 08:07
Soulchild: Ja, jag har också sagt det hela tiden. Det är även han som kommer att se till att Dragons äntligen tar ett SM-Guld.

Tisdagen den 7 april 2009 kl 20,47 är Sundvall Dragons återigen i final, motståndarna blir Solna!

Sorry Slug, men det är den bittra sanningen. Lycka till Nkpg i final 4 istället.

2009-04-07 18:35
Peaceerich, Matchen idag kommer den på tv ?
råkade nämligen sätta på tv'n och så såg jag lite basket skor och någon som sa hur det går får ni se 22:00 något i den stilen. Men aja, jag hittar inget på tv.nu
Någon som har hört något ? (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-07 20:44
Mr. Fourth Quarter

2009-04-08 08:02
YES, YES, YES..... Sundsvall i final igen... Vi är ett topplag och helt utan dess like, vilken dramatik. Men nog fasiken är vi där igen! En förbannat jävla bra match var det. Får den även på dvd idag hoppas jag... Äckligt bra spelade norrköping faktiskt. och nog allt var det nära till en femte avgörande. Pleicks fade away i slutet. Hela sporthallen tystnade! Ring ut... Vilket jubel.

Nu är det final mot .......?
Hoppas Uppsala kör över Solna i den sista matchen. Pekka var förbannad igår. Och har väl snart inga spelare kvar att matcha med. Kom igen nu Uppsala..

2009-04-08 22:52
all heder åt Sundsvall, men jag måste säga att det var en bortslarvad final för Dolphins...men de e bara o glömma, får se om krafterna finns nu att hamna i topp i baltiska ligan...tveksamt, men de vore kul o ha nåt att glädjas över efter alla förluster som nkpg är kända för..

Hoppas att Uppsala tar hem guldet, vore kul! Men framförallt får inte Solna vinna, dem har jag mkt svårt för

2009-04-14 09:09
Ikväll är det dags. Första finalmatchen i bäst av 7.

Solna med hemmaplansfördel i den glesa Solnahallen. Undrar om man drar lite publik ikväll åtminstone?
Sundsvall med revansch sug efter förra årets whoop-ass utav Solna med 3 - 0 i matcher.
Jag vågar inte att sia några resultat i kvällens omgång. Är rädd för att dra en jinx.
Spännande kommer det att bli i alla fall och för er som inte vet om det så sänds matchen på svenskbaskettelevision.se

2009-04-14 14:06
härligt världens längsta finalserie...den är väl klar nån gång mitt i hockey-vm...briljant basketligan

2009-04-20 12:20
Imponerande nästan att Solna lyckas med att stoppa i 45 poäng i en SM final!
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...

2009-04-21 08:01
Ja, snacka om att dom spelade dåligt.

2009-04-22 13:27
Åhhh vad jag hatar Lahdo Sharro.... En sådan inbicill till domare skall inte få döma en SM-final. Han har ju fan redan bestämt att Solna ska vinna. Riktigt jävla dåligt av honom. F.ö så spelar inte Sundsvall bra, men dom får så förbannat mycket emot sig som Solna inte får när den där jävla dönicken står nere vid baseline. Han släpper ju allt som Solna gör, men tar minsta lilla på Palm, Thomas och ollie. Blåser stegfel när spelare roterar, det är 7 stegfelet han tar i final omgångarna och inget av dom har varit stegfel. Har kollat på alla situationer som han blåst på och det är absolut inte stegfel... Hoppas någon från svenska bb förb. tar en riktigt koll på hans agerande.

2009-04-22 13:36
haha sundsvallsfansen förnekar sig inte :D

alltid domarnas fel!

2009-04-27 08:15
Hmm antar att du inte såg matchen då. Samt att du inte sett den två gånger.
Kolla nästa gång Lahdo dömer, så kommer du få se en riktigt dålig domare!

2009-04-27 22:18
gött att wesby får säga åt sin egen coach att hålla käft för att laget inte ska åka på (ännu) ett T...säger väl det mesta om gnällkulturen som frodas i o runt s-vall

nu gjorde drakarna ändå en grym andra halvlek, grymt viktigt att subotic kom in o hittade lite lösningar mot solnas D...blivit för mkt ollie de senaste matcherna

2009-04-30 21:16

Hangaround

2009-05-01 00:14
Jaa...nu är man inte optimist längre...

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Hangaround

2009-05-05 21:35

hohoh stort!!
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-05-06 07:45
riktigt, riktigt stort. följt dom sen man var sju bast så det är omöjligt att inte glädjas. får lyfta på hatten för jag trodde inte dom hade det i sig...