I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Scudetto striden på söndag

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-18 16:43
Det här gick från en drömdag till en mardrömsdag...

Först:
Inter var inte vinnare av scudetton
Milan var i CL, inte Fiorentina
Jag skulle få in 4000 välbehövliga kronor på kontot

Nu:
Inter vinner scudetton, nu är det 100% säkert
Fiorentina är, turligt nog, i CL och nu backar dom hem...
Jag får 0 kr.

Suicide, it's a suicide...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-05-18 16:44
Romas målvakt är fan guld värd ändå, jävlar vad duktig han är idag.

Och jo, jag planerar tillsammans med några likasinnade att protestera storskaligt mot SvFF och deras tänkta framtid för svensk fotboll.

Och shit, där trodde jag att det var 1-1 men nähä..haha...
•pave paradise•

2008-05-18 16:45
ZLATAN IBRAHIMOVIC! NO ZLATAN NO PARTY MOTHAFUCKASSSS SKA BLOSSA PÅ SEGERCIGARREN JUST NU. HOPPAS OCKSÅ PÅ CATANIA JUST NU, HUR LÄNGE SKA ROMA STÅ EMOT:D ..
O BTW, MILANISTA HA KUL MED SEVILLA I UEFACUPFINALEN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-18 16:45
Vet du (eller någon annan) varför dom har gjort den här idiotiska planeringen att spela i jävla Gävle?

2008-05-18 16:46
varför blev målet bortdömt? Catanias alltså...

hands eller offside?
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-05-18 16:47
Kontrast:

Ojoj...det är en låååång diskussion jag inte kan ta i detta nu när Catania jublar, haha...

Offside var det först, men nu är det mål!
•pave paradise•

nu fick de 1-1 ändå...

JAAAAAAAA CATANIA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-18 16:48
SIAMO NOOOOOOOOOOOOOI SIAMO NOOOOOOOOI

2008-05-18 16:49
Jävla bajskorvar. Ge upp vetja... Sug eran mjölk.. mjölksugare!

Alla i Florens suger kuk.

SKA BLI JÄTTEKUL ATT FÖLJA UEFA CUPEN MÅ JAG SÄGA! JIPPI!

2008-05-18 16:50
Kontrast:

Ryck upp dig. Kalmar FF-AC Milan på Fredriksskans är ju hur kul som helst?
•pave paradise•

2008-05-18 16:51
MILANISTA PEZZO DI MERDA
JUVENTINO PEZZO DI MERDA
ROMANISTA PEZZO DI MERDA

SERIE B SERIE B SERIE B

2008-05-18 16:52
synd för Milan, tror inte Ronnie är sugen på UEFA-cupen, inte
någon annan storlirare för den delen heller...

2008-05-18 16:53
Torino kämpar ju inte ens?!
De har haft allt spel i matchen.. sen när Fiorentina gör mål så slutar man spela?! VA?!

Xtremesia: Det borde finnas en åldersgräns för att få vara på whoa... eller internet öht.

incestfest hos Zenga ikväll

:) ahh vad skönt

Kontrast, det kallas eufori:D

revolutionären: Ronnie? Som i Ronaldinho? Milan har redan gjort klart i att de inte är intresserade längre...

2008-05-18 16:54
UPP MED MÅLVAKTEN FÖR HELVETE!!! SNÄLLA!

2008-05-18 16:55
Så ja... då var det dags att dö.

2008-05-18 16:55
Finns inget någon kan säga om vår scudetto nu.

2008-05-18 16:56
SLUT.
1.INTER
2.ROMA
3.JUVE
4.VIOLA
5.MILAN!!!

Seriöst nu, onödigt att deppa över Milan! Nu får ni ju kanske chansen att se dem lira på Stockholms Stadion eller Borås Arena eller tidigare nämnda Fredriksskans. Ni borde vara glada!!
•pave paradise•

åldersgräns på whoa. Grattis INTEr.

Nej men vi tar med lag som Steaua Bukarest och Dynamo Kiev istället för att ge Italien en plats till... det är en bra idé.
Hangaround

2008-05-18 16:57
Zlatan fixar och donar. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2008-05-18 16:58
Vad gjorde han för mål förresten? Snygga? Tur? Vad?

2008-05-18 16:59
Istället för att klanka ner på att rumänska lag får lira efter att bevisligen kunnat stå upp mot större lag kanske man ska fokusera på att Milan inte varit sig likt i år? :)
•pave paradise•

2008-05-18 16:59

2008-05-18 17:02
lhabia
Äh tyst.. AIK åkte ut mot ett ghettolag...
(Ja DIF åkte ut mot Sirius jag vet...)

Nej klart att de inte har spelat tillräckligt bra.. men det känns ju så jävla surt när dom spelade ut Udinese totalt (i andra halvlek) och ändå så räcker det inte.

Tycker inte Inter förtjänar guldet heller..

2008-05-18 17:07
Haha, tycker du inte VI förtjänar guldet? Ett lag som inte förtjänar CLplatsen är definitivt ni!

2008-05-18 17:08
"Okej"

Du vet att ingen lyssnar på en person som inte är P18 eller högre på whoa va?

2008-05-18 17:09
Kontrast:

Jag är jävligt besviken på att AIK återigen åkte ur cupen men jag tänker inte göra några ursäkter av det här. Gör man inte mål på alla lägen man skapar, så många att det lika gärna kunde ha slutat 5-0 fördel AIK, och har en mittback som skapar det målgivande läget för BoIS pga kass inställning så förtjänar man inte att gå vidare. Bara att gratulera BoIS och samtidigt påpeka att Sirius är AIKs "tredjelag" ;).

Jag tycker att Inter förtjänar titeln för att de varit överlägsna större delen av säsongen. De har tappat enormt mot slutet men det känns lite lustigt och kul att det är just Zlatan som helt plötsligt gör Inter till vinnare igen. Men det är klart att du inte tycker att Inter förtjänar guldet :)
•pave paradise•

2008-05-18 17:09
Och var inte sån nu, jag är ju X0. Det räknas väl som under P18 eller är jag ett undantag? :D
•pave paradise•

2008-05-18 17:11
lhabia
Jo.. nej men jag säger som Siggi, det gör inte så mkt om vi åker ur cupen om det ändå ska vara ett stort skämt.

Är man kvar i cupen så får man bara tröttare spelare och tätare spelschema, till ingen nytta.

Ser fram emot en het final mellan Syrianska och Sirius på Råsunda... fullsatt så klart, som på alla cupfinaler...

Om så Inter hade vunnit varenda match hela säsongen med 5-0 varje gång så hade jag inte tyckt att de förtjänat det så.. mm.. men jag förstår att folk kan tycka det.

2008-05-18 17:15
lhabia
Min mentala föreställning av dig är P32 eller nåt så det är lugnt. :)

2008-05-18 17:17
Kontrast P23

Inte förtjänar guldet? Varje år kommer kackerlackorna fram och påstår att Inter inte är värda det och det o.s.v Du som är Milan-fan började heja på Milan när dom vann cl? Gör det ont nu när ditt favvolag inte ens kommer med i CL nästa år? Vart e Kaka som ska vara världens bästa fotbollsspelare? Kaka är en reklampajas, inget annat!

Alla ni som tvivlat på Zlatan. Han hoppade in och bevisade vilket stor spelare han är. Inter har varit väldigt bleka sen han försvann men nu när Ibra är tillbaka så är Inter oslagbara igen. Zlatan är på samma nivå som Messi, C Ronaldo o.s.v Ni som bor i Sverige ska vara stolta över en sådan spelare och inte snacka skit om honom. Om han vinner me till Sverige, kommer ni att hata honom ändå?

Undra vad Milan fansen ska schylla på nu? Att deras avdankade Ronaldo saknades?

2008-05-18 17:17
Kontrast:

Jag håller också med Siggi men tycker att det är för jävligt att Svenska Cupen är det stora skämtet som det är. Tänk dig att det hade spelats i Stockholm istället. Grimsta IP, Stockholms Stadion, Söderstadion, Råsunda är alla tillgängliga. För stort? Skytteholms IP, Kanalplan, Zinkendamms IP, Stadshagens IP osvosvosv. Här hade folk åtminstone orkat ta sig till någon match och det hade varit lite folk på varenda än. Omgångens största publik var 3127 har jag för mig. Jag har spelat framför mer folk, det känns lite konstigt.

Och jag går mer än gärna och ser Syrianska - Sirius!

Milan-fans kommer ju aldrig säga att Inter förtjänar titeln. Inte ens om de vinner varenda match som du säger, haha.
•pave paradise•

2008-05-18 17:18
Boi. Det är sanningen. Ni förtjänade aldrig platsen för att ni sög i ligan året igenom, detta skyllde ni på CL satsning.

2008-05-18 17:19
Kontrast:

Haha...P32 får jag väl tacka för, även om det är alldeles för långt ifrån sanningen. Men tack! Hahaha...

Nu kanske man skaffar Inter-tröjan man lovat till lillbrorsan om de vinner även i år...hm.
•pave paradise•

2008-05-18 17:21
Vill bara gratta resten av lagen som gjorde en bra säsong, ja, även juventus. Och inte minst del piero, även fast ja tror att zlatan skule plockat skytteligan om han va skadefri. Nu har han ändå 17 mål o 10 assist o har ungefär ett snitt på 0.96 poäng per spelad match, som nu måste vara lite högre?

Nu bär det av till em,

2008-05-18 17:24
"Zlatan är inte de stora matchernas man"

2008-05-18 17:26
Det var nån som började gråta där uppe... gillade ett av argumenten:
"Du som är Milan-fan började heja på Milan när dom vann cl?"

Det droppar folk heeela tiden, oavsett vilket lag ("Du började heja på BP när de gick upp i Allsvenskan" har säkert sagts :) och det är alltid lika roligt!

lhabia
Äsch då, det stämmer nog ändå ska du se.
Köp en Siriuströja till honom istället! Jag har nu börjat heja på dom nämligen, eftersom de vann mot DIF som jag annars håller på...
Men för dig blir det Landskrona då. Köp en J. Petterson tröja!

Whoa-logik :)

2008-05-18 17:31
Haha, vart kom bp in i saken?:P Min moderklubb som efter flytten har gått från 4000 i publik till typ 700.. -.-

2008-05-18 17:31
Syftade inte på dig :)
Tog bara ett exempel ur luften..

2008-05-18 17:32
Kontrast:

Haha...varför det? Killen lirar i AIK, han vill inte ha Sirius eller Landskrona! Och jag har hållit på Inter sen min gamle favorit Hakan Sükür värvades dit en massa år sen, så jag är inte sån som bestämmer sig för att jump ship när laget förlorar liksom.

Men jo, det är whoa-logik som du säger, haha.
•pave paradise•

2008-05-18 17:34
zlatans andra mål

Så roligt faktiskt att man kallas medgångsfan på whoa direkt när man håller på ett lag.
Zlatans andra mål som så många gånger på förarbete från maicon. Grandissimo

2008-05-18 17:41
Vilken mäktig jävla comeback av Zlatan, jag är stum av beundran!

2008-05-18 17:42
lhabia
Haha jodå! :)
Mina gudföräldrars barnbarn (låter krångligare än vad det är) lärde jag spela fotboll när han var grabb.. vi spelade mycket och jag var hans "personliga coach", sen började han spela i lag och då valde han Bajen! Vafan liksom... lärde honom anti-bajen ramsor och allt..
Nu spelar han i juniorlaget där tror jag.

Jag har hållt på Milan sen jag såg van Basten i slutet på 80, början på 90-talet när jag var en liten knodd... Älskat dom sen dess. Tihi!

Xtremesia
Så är det! Oavsett vilket lag så är man medgångssupporter... Behöver knappt ens vara medgång för att man ska vara en medgångssupporter. Det är lustigt :)

Men den här dagen är inte lustig...

Nu ska jag kröka bort säsongen. Heippa!

2008-05-18 17:47
Jo, så sant så. Nu har den värsta euforin lagt sig och då även skadeglädjen till milans missade CL plats.

Själv har jag hejat på inter sen ronaldos ankomst 97(misstänker att många andra interista har samma anledning). var en liten ronaldo nörd på den tiden o grät oavbrutet 3 dagar i rad när ronaldo var sämst i vm 98. Tårarna behövde man inte heller leta efter när ronaldo satt och grät på bäknen under 4-2 matchen mot lazio maj 2002. Fattar ni hur svekt jag kände mig när han gick till milan? Motgångar motgångar motgångar, o nu medgång o allt man får höra är att domarna gjorde så att vi vann.

Det skiter jag i! För vi är mästare nu för tredje gången i rad(JA TREDJE). Grande!!!