Scudetto striden på söndag
Jag trodde aldrig det skulle behöva gå såhär långt men nu är vi här. Sista omgången och Parma på bortaplan. Vi minns den mirakulösa vändningen på San Siro sist, där parma helt klart var värda minst en poäng. Nu krigar parma för sin existens och det enda som gäller för dom är vinst mot inter och att Roma slår catania, så den matchen blir absolut inte lätt. Catania vill nog också ha något att säga till om i guldstriden och för den delen också säkra sitt kontrakt nästa år. Utgången är oviss men jag tror och hoppas att Inter drar det längsta strået. Roma är i fin form och de har verkligen allt att vinna medan Inter har allt att förlora, tappat tolvpoängs försprång förlåter nog inte många. Mancini avgår på söndag hur det än går. Canal plus sänder drabbningen! FORZA INTER!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Okej och du är binterista sen när? Svar: sen Zlatans ankomst.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Så man kan inte hålla på vilka lag man vill?
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
S-oteric Jag har hållt på Inter sen Ivan Zamoranos ankomst. Fler frågor?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare din fjolla när 3punti, vi och co. härjade här var du s.k. "romanista". Blir det Milan eller Juve nästa år?
what's good for the goose is still good for the gander.
S-oteric 100 år utan B Buventus passar bättre:) Revolutionären, jag tror bestämt att shunare förklarade det där för dig i en tidigare tråd? Balotelli leder inter till seger o vargas sänker roma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
parma vinner och roma vinner.
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
revolutionären När fan har jag varit romanista din jävla nöt? Det är något du fått för dig, lite scary att du drömmer om mig faktiskt.
Börjar tröttna på det eviga väntandet, vinn guldfanskapet nån jävla gång! Surt att Parma ska behöva åka ner, men jag är trött på det här. Inter ska bara vinna det här.
•pave paradise•
haha parma och catania vinner
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zlatan är tillbaka i Inter vilket är positivt. Cambiasso verkar vara skadad med Figo ska evenetuellt också spela, han har börjat träna nu iaf.TopDogz147 P18 Om både Inter & Roma förlorar så vinner Inter ändå.
Figo lär inte spela,första gången han är aktiv sedan första mötet med lazio. Vilket betyder att han är mer otränad än zlatan. Cambiasso och chivu är borta om jag inte har helt fel. Zlatan är spelklar men lär starta på bänken. sen resten av skadorna vet vi ju vilka det är hehe
Hoppas på Roma i den fajten. Kan nog bli hiskeligt spännande. Kul att man har båda kanalerna nu när Boxer bjuder på TV4sport under sommaren. En fråga dock, spelas inte alla matcher i sista omgången samtidigt? Sampdoria möter Juventus på lördag, någon som vet varför? GO CASSANO!
DIIIF
AIex joo jag vet :)
Nervös nervös nervös nervös
scudetto scudetto scudetto scudetto
hoppas att De rossi lyfter bucklan på söndag.
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
du menar den falska kopian av bucklan.. den riktiga finns i parma ;)
Hoppas zanetti lyfter den o sen spöar vi er i coppan också:D
tror det lag som vinner ligan förlorar coppan
På söndag blir man Parma fan för en dag.
Såsom resten av italien förutom inter o cataniafans?
Xtremesia P15 Nä, inte vi Laziali ;)
lucarelli sänker inter imorgon,
Survival of the fitest only the strong survive.
Jag hoppas verkligen Zlatan börjar och stannar på bänken. Har noll förtroende på honom, Mario är i mycket bättre form. Även om det är en högoddsare hoppas jag Il Capitano avgör tillställningen till allas tårar!
Till allas tårar? Sen när har inter fansen hjärta och känslor?
dem spelar på borta plan och ifall dem vinner lär ju parma gråta...
Vilka ska gråta? Inter-fansen får ju inte ens åka till Parma.
•pave paradise•
En fredlig invasion av parma har utlovats av Curva Nord. Tydligen ska inter fans över hela landet åka ner till parma o stå utanför arenan o skrika på, får väl hoppas att det hjälper.
Sen när har inter fansen hjärta och känslor?Sen när fick du luft? Säkert milanista också
Sjuka lag man sitter och håller på idag. Roma, Parma och Viola... vill spy mig själv i ansiktet.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Just nu är Roma mästare.
•pave paradise•
HERREGUD vilket mål av Vucinic... Hatten av!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
HÅLL I DETTA NU ALLA ROMANISTI MAN UR HUSE
Ja hellre Roma än Inter, alla dagar... Synd att vi ligger under mot Udinese bara, pinsamt. Men nu kom Pato in... kom igen nu för fan!
Själv skulle jag aldrig vilja att Roma eller Lazio vinner ligan. Mer desillusionerade supportrar finns nog inte på den internationella scenen i och med det ständiga hävdandet om att man är ett storlag 2-3 ligaguld på 100 år till trots. Att jag länge varit Inter-fan är dock ingen större hemlighet, så det är väl inte konstigt att jag känner som jag gör.
•pave paradise•
Hangaround
2008-05-18 16:24
Overkligt...Zlatan tillbaka och sätter press på Roma direkt...stort.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Och jag kan säga att jag aldrig varit ett stort fan av Zlatan Ibrahimovic, vare sig det var i Malmö, Ajax, Juventus eller Inter men jag respekterar killens talang väldigt mycket. Nu är han skadad, inbytt och 10 minuter senare målskytt. Vackert.
•pave paradise•
Jävla Zlatan... så jävla typiskt. Kan tänka mig rubrikerna: "Zlatan världens bästa spelare" - "Zlatan - Inters hjälte" och annat trams... Jävla.......
Kontrast: Du måste ju kunna medge att det är imponerande att vara borta så länge, se laget spela in Roma i guldstriden och sen hoppa in i sista matchen och efter 10 minuter sätta 0-1? Det kan ju ha vunnit guldet åt Inter.
•pave paradise•
MEN OKEJ! Kaka missar en straff och Inzaghi missar öppet mål på returen... det händer ju inte!lhabia Jojo det är sant... Men jag säger som du, har aldrig varit nåt större fan av Zlatan. Nån som kollar på Inters match f.ö? Hur ser det ut? Har Parma några chanser ens? Har fullt upp med Milan på datorn och Fiorentina på TVn
Hangaround
2008-05-18 16:34
Snart ringer det i Catania.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Vad pysslar Roma med? Ribbträff Catania precis... "Ribba igen" sa kommentatorn?
Kontrast: Regingt och blött som fan, spelet blir lidande. Inte många klara målchanser. Annars en ganska jämn macth med mycket känslor.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Men jävla horfiorentina... fan i helvetes jävla fitta... Snyggt mål men knappast välförtjänt. Torino har haft en boll inne och en massa chanser.. Fiorentina skapar ju för fan ingenting.. GAAAAAAAAAAAAAH!
Rapsodisk: Ah ok.. jo jag såg första halvlek av den matchen, mycket känslor var det iaf...
Jag kollar AIK-Landskrona och byter till Catania-Roma när det blir för tyst på TV4...så jag har ingen koll, kollar via SvenskaFans livescore.
•pave paradise•
Zlatan igen. Het som fan idag!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Och där är det väl avgjort. Heja Zlatan.
•pave paradise•
Du kan kolla via myp2p annars... AIK - Landskrona kollade jag lite av första halvlek. För mitt tips får det gärna sluta 0.0, nu när Zlatan gjort 0-2 till Inter så är det ändå redan kört med huvudtipset. Svenska cupen borde läggas ner dock... det visar väl de här två dagarna med pinsamt arrangemang.
Hangaround
2008-05-18 16:42
hahaha oh my god....Vad ska man säga, starkt av Zlatan. Roma spelar ju som en påse nötter.
kommer in och gör två mål...finns inte. hatten av!