I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Ronaldinho - Till Ac Milan eller Inter?
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2008-04-15 23:18
Inter har vart intresserade av ronaldinho länge, zlatan har länge sagt att han skulle vilja ha honom i laget. Men jag vet att milan var först med honom. Skulle inte vara så arg för att inter tog suazo, han har inte vart den bästa denna säsong o ni kan ta honom om ni vill:D
Och ja skulle inte klaga så mycke på moratti när man har mr silvio berlusconi, president i milan o president i italien hmm?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
S-oteric P40
Sångare
2008-04-15 23:51
Snälla, Ronaldinho kommer aldrig gå till Inter. Han vill vinna titlar.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Borttagen
2008-04-16 12:02
du klankar ner på milan i serie a tråden sedan säger du att han inte ska till inter för att de inte vinner titlar? ser de ljusare ut för milan kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
elem P38
2008-04-16 17:16
mr silvio berlusconi, president i milan o president i italien hmm?
Okej, och det är fusk eller?
your heart pump project kool-aid
Borttagen
2008-04-16 22:19
Har jag sagt de? Menade att han är lite smutsigare än moratti o är kapabel till mer på den posten än moratti är med sina $$$
Rastasite P37
2008-04-16 22:28
Vi snackar
riktiga
titlar här alltså
daNtU P40
2008-04-16 23:29
Xtremesia: Ronaldinho intresset var på is från Inters sida, och de blev intresserade som fan när Milan var nära nu och signa. Zlatan var timmar från att skriva på för Milan då Inter fick reda på det och åkte upp till deras träningsläger och snabbt skrev kontrakt me honom.
Och Ronaldinho vill till Milan, en klubb där spelare blir bra behandlade (till skillnad från Inter), där det finns många brassar, en klubb med vinnarkultur (till skillnad från Inter).
Okej, säger ni, Inter är bättre nu har vunnit ligan 2 år irad, men ni vet och jag vet, att det bara är en tidsfråga innan Milan blir bättre än Inter igen, och Interfansen vet det, är nervösa för det, så passa på och njut av denna korta era där Inter är det bättre laget i Milano!
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
elem P38
2008-04-17 00:45
Har jag sagt de? Menade att han är lite smutsigare än moratti o är kapabel till mer på den posten än moratti är med sina $$$
Så du menar på allvar att han som premiärminister i Italien (alltså landet italien) ska kunna ge och tidigare har gett Milan fördelar? Tvinga mig inte att dra upp hela TIM/Moratti/Calciopoli historien igen.
your heart pump project kool-aid
S-oteric P40
Sångare
2008-04-17 12:43
xtrem-mes-ia - det finns andra klubbar än Inter och Milan med i bilden. Chelsea, t ex.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Borttagen
2008-04-17 15:58
Jag vill inte ens ha ronaldinho i inter..
Elem, o ni blev ju också fällda där så? Men skit i de där.
Dantu, att inter rycker i han när milan har visat intresse är ju ganska solklart? Vad händer om ronaldinho kommer till milan? jo massa publicitet, massa tröjförsäljningar osv osv då är det ju klart att inter också vill ha han.
Jag tror på ett "tronskifte"
S-oteric att du ens tog dig tid att göra de där, hörde ett nytt offsidemål av juve nu har ni säkert fler offsidemål än vi har haft tveksamma straffar. Kanske dags för gazettan att göra en ny alternativ tabell och börja kalla er fuskare igen?
Borttagen
2008-04-17 16:17
kollade nu på målet, såg att de inte var offside men trezeguet själv har erkänt:
http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr17e.html
daNtU P40
2008-04-17 19:38
Det är lite underligt att du kallar det solklart när Milan inte bryr sig om vilka Inter är intresserade av, det är mest Inter som är rädda för att Milan ska förstärka och bli bättre igen, Moratti och fansen är oroliga för det, för dom vet eller oroar sig för att det bara kan vara en tidsfråga.
Borttagen
2008-04-17 19:54
Ok, men låt mig fråga dig. Vilken klubb som har råd är inte intresserad av ronaldinho? Han kommer ändå gå till milan så varför oroa sig.
daNtU P40
2008-04-17 22:11
Eftersom det ryktas att han kommer kosta runt 20-30 miljoner euro så kan nog dom flesta klubbar ha råd me brassen. Ändå är de flesta inte intresserade.
Borttagen
2008-04-17 22:45
Varför? För att han har lite smått alkisrykte och på så sätt kan innebära problem. De bortser från sidan att han är en fantastisk fotbollsspelare som kommer locka många att som jag sa innan köpa tröjor och gå på matcherna.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»