Producent
2008-04-06 13:19
Ronaldinho - Till Ac Milan eller Inter?
Ja, som topic lyder, vilket lag tror ni Ronaldinho spelar i nästa säsong? Förklara också varför du tror det? :) Själv tror jag Acmilan =)
Lil_H..
Enligt senaste rykten har ju ronaldinhos agent pratat med lite folk i milan vilket pekar för milan, men ronaldinhos sponsor(nike) är ju inters sponsor. Milan sponsras av adidas, o det talar lite för inter. Också att det har pratats om ett byte mellan inter o barca mellan ronaldinho o adriano. Vem vet, men ja tycker det skulle vara kul att se han i båda klubbar, inter för att ja håller på dom o ronaldinho+zlatan:D Men i milan med kaka o pato.. skulle vara en jävla trio.. om ronaldo R99 frisknar till snart så ere ju en jävla monster kvartett på topp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur kass har ronaldinho varit i ar? Han var superstjarna forra aret men iar har jag inte hort mkt gott om den killen.. Milan har ju sagt att dom aldrig velat ha honom men dom kanske andrar sig. Tar mourinho over inter sa gar han nog dit. Annars ar ju chelsea med ocksa men dom vill foryngra lite hmm sager fan inter! Dom ar sponsrade av NIKE ocksa! om jag inte minns fel!
Ska´ru ha spö??
Chelski sponsras av adidas
http://duckdown82.tumblr.com/
precis dar av chelsea inte heller ar sa troligt...om det blir milan spelar det nog roll ocksa om dom klarar av att ta sig till CL.Inter kanns lite troligare.
Ska´ru ha spö??
Ronaldinho är slut
varför skulle barca byta en brasse ur form mot en annan? knappast så adriano skulle tillföra barca särskilt mycket heller... den typen av spelare kan de garanterat finna bättre alternativ på - någon som dessutom har framtiden för sig.
enligt fotbolls kanalen sa ar han typ klar for milan...hmm kanske funkar battre i italienska ligan for honom. Helt sjukt att han har blivit sa dalig!
Ska´ru ha spö??
det var tre år sedan han var stjärna, nu är han snart 29år och toppen har nog passerat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dinho stannar i Barca, punkt slut!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag tror eller jag hoppas han iallafall åker bort från Barca, sedan laget spelar ingen roll
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
men snälla icke-fotbolls kunniga. "Ronaldinho är slut" "han har passerat toppen" medgångare hela högen, för ett tag sen kunde inte nå hans nivå, nu är han plötsligt sämst i världen. det är enorm (underdrift) press på snubben, och svackan har förmodligen gjort pressen outhärdlig. därav "skador" etc. men, vad vet jag, ni vet ju alltid bättre för PL är bästa ligan?
what's good for the goose is still good for the gander.
haha, snälla nån, har du sett killen lira de senaste två åren? Säger inte att han är kass, bara att toppen har passerat.
han är 28 år. han är fan inte slut, han kommer igen det vill jag lova. men det bästa för honom är nog att byta klubb, det verkar som han behöver en nytändning och då är det nog bäst för honom att tyvärr lämna barca. men jag tror ändå inte att han lämnar barca, han kommer igen!
att nagot ar fel arj latt att se.han har nog haftsin topp med tanke pa att han var varldens basta spelare ett tag och det kanns som han har en bit kvar att kunna konkurrera med ronaldo i man utd om det. Men lite fotboll lar det finnas kvar och byter han lag sa kommer han kanske tillbaka i okej form. Men i PL platsar han inte eftersom det ar varldens basta liga sa det blir nog italien.
Ska´ru ha spö??
Det är nog svårt att prestera så som han gjorde sina första säsonger i la liga då varje lag i spanien är förberedda på hur de ska radera honom. Tycker inte han har vart SÅ jävla dålig denna säsong de han har fått spela som ni alla verkar tycka, meeen de e väl upp till var och en.
alla gammlingar går till Inter!
-.-DMX-.-
Btw, han är slut
Jag tror han väljer rätt sida av milano, han har även sagt att det enda laget han kan tänka sig förutom barca är Milan. Kan bli jävligt vacker fotboll med Pirlo, Seedorf, Kaka och Ronkan men det kan också gå åt helvete. Jag har varit emot en värvning av Ronaldinho tidigare men kan man få honom för 20 miljoner som det sägs är det verkligen ett kap.
your heart pump project kool-aid
Hoppas för "rätt sida av milano" att ni spelar CL
Och han är absolut inte slut. Det är som att säga att Zidane var slut när han gick till real 2001.
Skönt att folk baserar sin åsikt om Ronaldinho på vad Sportbladet skriver... Ni ser uppenbarligen inte matcherna, sorgligt. Håller med Berlusconi, han är intressant för Milan om han är "villig att träna hårt". Tror inte att hans spelstil skulle passa särskilt bra i piss-Inter heller.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Hoppas för "rätt sida av milano" att ni spelar CL Ja, det får man hoppas.
Asså det var inte menat till något provocerande för ni ligger som ni ligger, jag menar att det kommer bli svårt att locka stora spelare om ni inte spelar CL.
kontrast o du håller på?
Milan så klart..
Rolig är du som kallar inter för piss-inter. Menmen:)
Det handlar iofs om spelarens personlighet Ribery lämnade Marsille (som kvalificerat sig för CL) för spel i Bayern Munchen och UEFA-cupen. Det är på tiden att Milan satsar på ligan igen, men självklart vore det jätte tråkigt om man missade CL ett år. Sen så var det väl Mancini som sa det där om Ronaldinho och inte Berlusconi.
Jo, men du tror absolut inte han hade i baktanke att bayern är ett större lag med en större chans att klara sig långt i CL än marseille har i kommande år? Och att han nog ville ha ett ligaguld då lyon typ vinner o har vunnit 7 år i rad.. de e som om att palermo skulle gå till CL skulle nog ändå amauri kunna lämna för milan.. men det beror dels på karaktär och hjärta också:)
elem Vet inte vart jag läste, men det var citerat B.. Men nu googlade jag och såg att det förmoligen var Mancini. Stämmer trots allt för Milan också..
Ingen vet vart han går, allt är bara spekulationer. Känns tveksamt att han skulle gå till varken Inter eller Milan. Milan kanske inte ens kommer med i CL nästa år och det är svårt att säga om han skulle passa i Inter eller Milan.
Xtremesia Du talar ju emot dig själv. Först skriver du att Milan kommer få svårt att locka spelare om man inte kvalificerar sig för CL spel nästa säsong. Sen skriver du att det handlar om klubbens status, finns inte många klubbar i världen som har bättre status än Milan.
Ja men det är ju exakt det jag menar, de kommer få svårt att locka spelare om de inte spelar CL, men pga. sin status ute så kommer det fortfarande gå folk till milan för att det är en stor klubb som har ambitioner att vinna scudetton, o kommer ta sig till CL om inte detta år nästa år? Det beror ju fortfarande på vad spelarn har för krav.
Jag hoppas han stannar i barca han har så mycket kvar och ge. För mycket press på honom och för lite speltid.
manchester city :D
Producent
2008-04-10 18:44
Läste precis också att Milan ville köpa tillbaks schevchenko, vad tycker ni om det? Blir det Pato, Sheva och Kaká ? Eller kanske Pato, Sheva, Kaká och Ronaldinho ?
Lil_H..
Representanter från Milan och Barca har ikväll suttit i möte tillsammans med Ronaldinhos broder och agent, och enligt många källor är man överens om en övergång i sommar. Lil_H Kommer bli otroligt besviken om dom tar tillbaks sheva.
men suck ge er. sluta fäll uttalanden som "han är slut" blablabla etc. ni som uttalar er kan ingenting om fotboll ändå. Har ni ens betrett en fotbollsplan nångång? Ronaldinho har mer fotboll i stortån än vad hela Stockholm, Malmö och Göteborg kan ta fram. för helvete.
revolutionären: Har DU beträtt en fotbolsplan nån gång? Och du, sluta klaga på PL. 7-1. Ronaldinho håller inte den klassen just nu som krävs i ett lag som barca. Han har varit bäst i världen, all respekt åt honom för det. Men nu är det för mycket fest och för lite fotboll i hans hjärna verkar det som. Ett klubb-byte skulle säkert kunna boosta hans självförtroende och han skulle förhoppningsvis kunna spela magisk fotboll igen och få tillbaka det där leendet på läpparna.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Verkar vara i princip klart nu, men jag tror han vill vänta och se hur det blir med CL först. På frågan om Inter är med i jakten svarade han ja, och att han vet om vartenda samtal som Branca (Inters ansvarige för spelarköp) ringer. Reportern frågade hur han vet det och Galliani skämtade och sa: ”man vet inte, kanske är det en avlyssning…” . En tydlig referens till Calciopoli och samtidigt en tydlig signal till Inter att källan – De Assis – står närmare Milan. Klockren kommentar!
raps, lirar div. 2 och du lirar väl korpen?
Skrattretande att läsa att Ronalidho är slut, en sådan spelare kan inte bli slut. Vart han än går, Milan eller Inter spelar ingen roll för mig. Är själv Inter fan, Milan behöver nog spelare mer än vad Inter behöver. Inter kommer hur som helst att göra bra värvningar dom också.
Tacka vet jag han Kristian Rånaldo
Dinho har haft sin tid i Barca enligt mig. Han ska oerhört mycket beröm för ALLT han gjort för klubben och mer därtill,han kommer alltid att bli ihågkommen för sina insatser och attityd(+/-).Jag tror inte att han på något sätt är körd men han har gjort sitt i Barca och det är bäst att gå skilda vägar.
Meep meep
Han blir väl en ny becks. Drar till usa för att tjäna sista degen. Vi kommer väl få se han i någon reklam med beckham där de sitter i underkläder.
varför bli besviken om sheva kommer tillbaka ? han har mycket kvar att ge och bara närvaron av honom hade lyft laget enormt
Survival of the fitest only the strong survive.
Producent
2008-04-12 13:18
Afropolack Hade han lämnat ärligt så hade jag inte haft några problem med att han kommer tillbaks. Men det värsta var att han bara några månader innan flytten snackade om att han skulle bli kapten och göra det som Maldini har gjort med Milan. Anledningen till flytten var ju att hans son skulle växa upp i ett engelsktalande land, men nu när karriären har gått åt helvete så ska han komma hem till Milan igen som om inget har hänt.
Fan va ful Moratti är. Finns ingen äckligare människa i fotbollen. Så fort Milan vill ha en spelare kan han vilja värva spelaren för att förstöra för Milan. Hade Chelsea vart nära att värva Ronaldinho hade Inter aldrig varit intresserade. Tänker på Suazo och Zlatan bl.a.
Milan lyckönskar Inter när dom hade någon viktig match kommer ej ihåg, medans Moratti uttryckte sin vilja att Milan skulle förlora VM i klubblagsfinalen. Äckligare och fulare, utseendemässigt, människa inom fotbollen får man leta efter. Inter lider av ett lillebrorssyndrom för att dom vet att Inter är bättre just nu men att det bara är en tidsfråga innan Milan blir bättre...som vanligt...
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Nu vill Moratti ha Borriello också...hmm.
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!