jag tror nog att chelsea tar fener. chelsea kommer vinna hela CL i ar. Det ser svart ut men jag lovar! eller rattaresagt hoppas haha
Ska´ru ha spö??
Shit vad bitter du verkar, kan vi inte alla begrava stridsyxan och va glada fotbolls grabbar! om alla icke-fotbollskunninga kunde hålla truten, skulle det gå.
what's good for the goose is still good for the gander.
Och det ska du säga,
revolutionären P23 , som i
flera trådar skrivit att PL är en liga där man inte splar fotboll, utan bryter benen på varandra. Låter det som ord från en fotbollskunnig?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
ja, ska du nu också påstå att Taylor gick på bollen?
kom igen nu
revolutionären P23 och alla andra , släpp det. varje liga har sin charm. ingen idé att tjafsa om vilken som är mest prestigefull.
alii P0 och till dig , finner inga ord att beskriva din intelligens baserat på ditt inlägg. kan knappt kalla det för intelligens. utan tvekan det dummaste och skämmigaste jag läst på väldigt länge.
Vafan en javla grej! hahaha man kan inte annant an skratta at dina inlagg revo.....det ar en hardare liga for att i england kampar spelarna och offrar sig for sina klubbar. men det vet du kanske inte vad det innebar....
Ska´ru ha spö??
Ey, Witalineraren vet. Dont mess with the mighty fotbolls oracle. Låt denna tråden dö nu, och låt oss njuta av ett CL fri från rakade ben och korruption. Det är så underbart ... !
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag tror faktiskt fener kan skrälla mot chelsea..jag tycker att chelsea alltid verkar dariga ju längre dom kommer in på championsleague spelet...men sjlvklart dom e ju starka hemma men kan rosenborg kryssa på stamford så kan fenerbahce det också eftersom jag tycker det är ett bättre lag än rosenborg
Producent
2008-04-06 13:05
Tror att Fener spelar 1-1 i stamford bridge. 1-0 till pool, Torres gör målet!
Lil_H..
ja men da var ju mourinho manager nu har ju avram grant! da blir det skillnad ska du se! haha! nej men visst fener har en stor chans pressen ar ju pa chelsea och dom brukar ha svart att gora mal ibland nar det verkligen galler men jag tror nog att det kommer ga vagen iallafall. Chelsea ar for bra det kommer inte racka med att man vann hemma! \Liverpool kommer ta det!
Ska´ru ha spö??
alii men kan rosenborg kryssa på stamford så kan fenerbahce det också eftersom jag tycker det är ett bättre lag än rosenborg hahahha... ja så kan man ju också resonera
lamps: Ja vadå då alla tycker olika det är bara min åsikt...
la liga är extremt mycket roligare att titta på än serie a. la liga är en sjukt mycket jämnare liga där jumpon kan skrälla mot ettan. i serie a finns det inte en piss i mississippi att jumbon skulle spöa ettan. jag kan absolut inte hålla med om att det filmas mer i la liga än i serie a, det är italienarna fortfarande flitigast med. jag får dock hålla med om att domarnivån i italien är under all kritik.
humptyhump: Kul påstående när Levante har 0 poäng mot dom 3 topplagen i la liga och 3-13 i målskillnad på 5 matcher... Jumbon Reggina i Serie A har bland annat slagit Juventus i år och förlorade bara med uddamålet mot Inter hemma.
ställ dig i hörnan icke-fotbollskunniga. och du...jump on?
Kolla snubben. du har absolut inget backup på de där påståendet humptyhump.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe icke-fotbollskunnig. valladolid har slagit real madrid i år om jag inte minns fel och vid den tidpunkten låg de sist. intressant att ett lag som valencia vinner mot real madrid och barcelona, förlorar mot murcia. det verkar dock vara hopplöst att diskutera vilken liga som är bäst med wannabe-italienare på whoa så vi säger såhär. kollar man på champions league så är premier league bäst, jag tycker la liga är roligast att se på, serie a har överlägset sämst tempo av dessa och är därför den tråkigaste, det finns dock vissa lag som är roliga att se på t.ex roma och ibland milan.
Kolla på premier leagues domare, låter allt gå vidare klart att tempot e högt detta har jag sagt flera gånger. Bottenlagen i serie a, eller generellt för alla lag i serie a är att de är väldigt starka hemma vilket gör de svårt för topplagen att vinna o tom ta poäng borta. Att valencia vinner mot barca o real e väl inte större skräll än att atalanta plocka milan på san siro? Cagliari tog förra omgången innan denna poäng mot roma, o genoa var nära att vända 2-0 underläge till poäng men fick se sig slagna på straff i 87e. Roma torksa 3-0 borta mot siena finns hur mycke exempel som helst. Kolla bara på milan iår endast 4 vunna hemmamatcher så kan du förstå att resten av matcherna har de inte bara mött topplag;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kollade du på palermo-juventus 3-2 igår så skulle du ha en annan uppfattning.
Och där bevisades min teori om att folk bara snackar bull när det kommer till Fenerbahce. Tackar för den!
•pave paradise•
humptyhump: Du har fel. Valladolid kryssade hemma, och förlorade med 7-0 borta mot Real Madrid. Dom har heller inte innehaft jumboplatsen i år. Hittar du bara på "fakta" eller?
Ihabia: Det håller jag med dig om faktiskt... Alltid när fenerbahce kommer upp så blir det skitsnack men sen när vi slår ut lag etfer lag så är det ingen som skriver något..
Alla vet att fener är ett helt annat lag på borta plan, dom gör inte mål stamford och Chelsea vinner med 2/3-0. Det räcker med 1-0 för Chelsea är folk medvetna om det? Ni som säger att Chelsea kommer få det svårt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
så blev det... vad hade dem, 2 skott på mål? dessvärre farliga men nätar man inte så förlorar man oftast. välförtjänt iallafall.
Som jag trodde vann Chelsea relativt säkert. Måste bara påpeka sekvensen i slutet, Fenerbahce trycker på för ett mål. Drogba simulerar en skada så att domaren blåser av, vid uppkastet vägrar han låta Fenerbahce spelaren ta bollen utan slår den förbi honom och sätter igång en löpning mot mål och skjuter ut bollen till inspark och försätter därmed Fenerbahces chanser till en sista attack. En av dom vidrigaste sekvenserna jag sett inom fotboll. Hatar Barcelona, men nu återstår hoppet till dom för att förhindra vad som skulle vara ännu värre, en engelsk segrare.
Grattis Chelsea. Mer förtjänta segern än Fenerbahçe, helt klart. Men ni har ändå lyckats förstärka min avsky mot er. Det tackar jag för.
•pave paradise•
Fenerbaches fans är grymma.. synd att de åkte men de har gjort en jävla grym instats i sitt cl, vinsterna de har plockat bevisar hur skikcliga de är. Om de bara skulle göra fler mål på sina chanser på hemmaplan så skulle de bli hyperfarliga..
håller med. stor potential inom laget, ingen undran på att dem är turkiska mästare. och att dem åker ut i kvartsfinal tycker jag ändå sammanfattar det hela... dem var trots allt väldigt nära att åka ut mot sevilla
jag är fenerbahce fan ch jag har aldrg vart lika nöjd som jag är nu..okej dom åkte ut och chelsea vann rättvist men vi kom ända fram till kvartfinal och det är fan respekt=) bättre lycka nästa år och lycka till nu chelsea mot pool...
emiliano: håller med dig konstigt att han inte fick gult kort men men vad ska man göra..hehe
Frankielamps, de lyckades vinna över sevilla, som trots allt är ett väldigt bra lag. Och de lyckades göra hela 2 (:O) bortamål på sevilla, o de är trots allt fenerbache vi pratar om. De vann över chelsea hemma, men sedan borta brast det.. ge de ett bar år o jag tror att de kan bli riktigt farliga.. lite tråkigt att de har många brassar.. men med den ekonomin så är allt möjligt. De vann också över inter hemma, under en tid då inter var som bäst.. 1-0 men de hade allt spel o tusen chanser.. men som sagt fungerar det inte att göra så lite mål hemma med det spel de har de måste ändras
Jag är helt övertygad om att Fener kan slå alla europas topplag - hemma. 12:e spelaren får en helt ny innebörd där.
12:e spelaren får en helt ny innebörd där. ja helt klart. hemmastatistik är dock inte allt, som bevisades igår t ex.