I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-02 22:43

Fenerbache

Är Fenerbache nästan oslagbara på sin hemmaarena eller? Fan, var SÅ nära på tippa på dom idag, hade jag gjort det hade jag varit rikare..

Vad tror ni nu om CL då? Tänk om Fener går vidare.. Arsenal går ju vidare iallafall, rätt självklart.. Barca med, MAN U med, hehe.. Nåväl, vad tror ni?

Dämn vilken respekt jag fått för Fenerbache nu..

be the change

2008-04-02 22:44
Tom SÅ mycket att jag råka döpa tråden till fenerbache... Blir nästa omgång LOTTAD eller är det redan klart vilka som kommer möta vilka? hehe, ah fyfan, nästa CL omgång är viktig.. hehe

be the change
Poet

2008-04-02 22:46
varför är det så självklart att Arsenal tar pool i returen?
"life's a garden, dig it."

2008-04-02 22:47
vilket jävla skott deivid(stavning) fick till.. shiet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 23:13
haha ah fyfan..

Balhoo - För jag har sagt att det blir ett X sen 2 gunners vinster, så då blir det det :DD
be the change

2008-04-02 23:28
Arsenal kommer inte gå vidare. Kanske är en klyscha att säga men dom saknar erfarenhet och rutin som Liverpoolspelarna har i massor, tycker även att dom saknar förmågan att spela cyniskt och på resultat. Tippar på 2-1 till Pool i returen.

Chelsea ordnar det nog trots 1-2 borta mot Fenerbahce (hoppas dock verkligen på fener)

Dom andra kvartsfinalerna är redan avgjorda.

2008-04-02 23:46
Blir nästa omgång LOTTAD eller är det redan klart vilka som kommer möta vilka? hehe, ah fyfan, nästa CL omgång är viktig.. hehe

ha lite koll för helvete. värre än p15-bögen
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-04-02 23:53
fenerbahce går inte vidare. dem kan omöjligt ha tur i båda matcherna. eftersom hela matchen bestod av tur för fenerbahce borsett från dem sista 12-10 minuterna. nu har jag inte statistiken och vågar inte heller uttala mig om skott på mål men chelsea hade helt klart övertaget i matchen och LÄR spela ut dem hemma på SB.

2008-04-03 00:21
Användaren är inloggad revolutionären P23

Haha, men jag minns inte om dom lottar hela tiden eller om platserna är uppdelade som i ett VM/EM slutspel, och ja, är rätt slut i skallen just nu..
be the change

2008-04-03 06:28
ha lite koll för helvete. värre än p15-bögen

Vadå XtremesiaP15 (antar att det är han du pekar på) har ju rätt, det var deivid som gjorde sista målet som resulterade i 2-1.
Och det var ett sjujävla skott.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-04-03 08:52
Är inte ett dugg orolig för Fener, dom gör inte mål på Stamford. Om vi så väl ska spela 1-0 med dom så gårt vi vidare. Men det var en miss att inte vinna.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-03 08:54
revolutionären P23

Du har fan lyckats på oerhört kort tid att göra bort dig en massa ggr. Samt att när dina argument försvinner så kr du stenhårt med svordomar, bra där. /applåd

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-03 10:34
Psycholess P27 dropping bombs, hehe helt rätt

2008-04-03 11:20
Psycholess P27

jag har varit här betydligt längre så, jävla pajas. LIBERTA 3 PUNTI

2008-04-03 11:23
revolutionären P23 lägg ner fan, du hade ju inte mkt till koll heller.

2008-04-03 11:36
håll er till PL, töntar.
en liga där man bryter ben på folk och kallar det fotboll.

2008-04-03 12:01
Han är bara lack för att ja sa att rooney o ronaldo skulle vara farliga, båda gjorde mål och att vucinic inte lyckades uträtta ett skit. Efter att jag hade sagt de högg han till med att jag inte kan något om fotboll och ska hålla mig borta.

Revolutionären man, you suck ass.

O om semi ere redan klara vilka som möter varandra, vinnarn i schalke-barca möter vinnarn i roma-man u och arsenal-liverpool möter vinnarn i chelsea-fener.. rätta mig om jag har fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 12:02
Haha vad fan hander har? lugna ner er lite...Ja det ar klart med vilka man moter i nasta om gang. chelsea/fener moter arsneal/Liverpool och barca/schalke moter manU/roma. beroende pa vem som vinner sjalvfallet...
Chelsea tar nog fener ja och jag tror liverpool tar arsenal det vore lite typsikt arsenal att tappa bade ligan CL i samma veva...
Ska´ru ha spö??

2008-04-03 12:13

2008-04-03 12:16
revulutionären bär stone island och är huligan!

2008-04-03 12:17
Xtremesia P15 goddamn vilken jävla bössa!

2008-04-03 12:18
Psycholess, jag skulle vara räddare än så för fenerbache. Det är inte många som vinner över sevilla heller på deras hemmaplan har tappat namnet just nu, men fener lyckades. Även fast de va påstraffar och med en viss tur så vann de.

Nu är det iofs skillnad på chelsea och sevilla, men jag varnar bara, de har den typen av spelare med individuell skicklighet som kan avgöra o sätta dit målen. Menmen vi får se vad som händer;)

2008-04-03 12:19
Bakelse1 P20 Kolla på ansatsen, sjukt:S Adriano style.

2008-04-03 12:25
vilken kärlek om chelski skulle åka ut! mums. Barca får se upp för schalke också på nou camp, schalke var inte alls dåliga hemma och hade resultatet varit rättvist skulle schalke vunnit.

2008-04-03 12:36
jävla töntar hela högen

började titta på fotboll canal+ och kommer hit och ska tro att de kan, just det, fotboll.

2008-04-03 12:45

Ooookeeej revo! Nu ar ju fotboll en sport och inte sarskilt svart att ha en asikt om. behovs ingen doktors examen for att diskutera....lite det som ar kul med fotboll...

Ska´ru ha spö??

2008-04-03 14:15
revolutionären P23 Vart tittar du på fotboll då, TV4+?
Vi är överallt!

2008-04-03 14:29
Detta eviga tjat, canal +, tv4 +, tv4 sport vad spelar det för roll? Man kollar där man njuter mest av fotbollen, man kollar på den fotboll som tilltalar en. Är man lite flexibel kan man kolla på olika ligor i olika länder.

Kan säga att jag kollar mest på serie A, men även följer la liga, till viss del man united för de spelar grym fotboll, ibland checkar jag tom bundesliga när jag är uttråkad. Men jag tycker att serie a ger bäst fotboll, tråkigt är bara att det blir så mycket avbrott i fotbollen p.g.a. att domarna blåser av för varje närkamp. Det är ett + i premier league där fortgår fotbollen o spelas med mindre avbrott.

La liga har blivit riktigt dålig nu, o där är domarna sämre än i serie a måste jag påstå, det filmas även mer och för den delen sämre där.

2008-04-03 14:31
Everlast P18

jag åker ner till platser där fotboll är så mycket mer än långa bollar på Rooney. där fotbollen är så mycket mer än fotboll...

2008-04-03 14:46
Chelsea har inte förlorat på Stamford sedan issitden typ, fener har inte vunnit England på lika länge.

Och du, revolutionären. " håll er till PL, töntar.
en liga där man bryter ben på folk och kallar det fotboll.
"

Vänta nu, Åkte inte båda Milano lagen ut samtidigt mot två brittiska lag? Du snackar om att bryta ben, Ah, ok, PL ÄR Hård. Men jag tar hellre kamp och kämpa med en viss touch av finess med te.x Ronaldo. Än världens jävla mest Korumperade liga (efter bossniska), där man rakar benen i halvlek, lägger sig och simulerar hjärnskador och att benen fanimej är av vid mista lilla kollision (bortsett från Matterazi) med en annan spelare och det är viktigare att se snygg och förlora än att se ful och vinna.

2008-04-03 14:49
PL ÄR HÅRD????? De största filmarna o grinarna jag har sätt är torres o christiano ronaldo? Jag sa i inlägget innan, ni har bättre domare som låter spelet fortgå, om serie a får så bra domare som ni har så kommer det bli otroligt mycket högre tempo?

O revolutionären, senast ditt roma förlora med 7-1 var det så mycket mer än långbollar på rooney.

2008-04-03 14:52
Du kan inte på allvar mena att PL INTE är den hårdaste av dom 3 topp ligorna?

2008-04-03 14:56
Jo det kan jag, men du tror seriöst att serie a är en riktig mesliga. PL är det hårdaste, och som jag sa är det för att era domare låter spelet fortgå när det tacklas.

Spelarna anpassar ju sig efter domarna, de lönar sig inte för era spelare att filma o gå in halvdant i närkampar o försöka få frispark för domarna blåser inte, men i serie a så blåser dom för varje närkamp och därför lägger sig även spelarna när de känner att de kan få frispark.

Jag säger absolut inte, att det är rätt att göra så, men det är så det är. O om du kollar på spelare som de rossi, gattuso och materazzi så torskar de väldigt mycket på sin hårda spelstil, spec de två sistnämnda.

2008-04-03 15:02
deivid's skott är mäktigt. inte bara från distans med placering utan han får alltså på ett skott som knappt dimper något alls från stillsastående sjutton... det är helt enkelt en kanonträff.

jag tror alla gånger fenerbahce kan ta chelsea alltså. dock känns det som chelsea med ett bortamål har fått ett ganska skaplig utgångsläge på det hela inför returen.

i de övriga matcherna tippar jag att arsenal, man utd samt barca går vidare....kanske inte särskilt iögonfallande tippning hehe

och till er nötter som tjafsar mer än vad ni tillför...skärp er.
diskutera fotbollen istället för att försöka hävda er s.k. fotbollskunskap.

2008-04-03 16:13
revolutionären är, by far, Whoas största tönt. En riktig jävla wannabe. Lite som en wigga, fast inte hudfärg, utan fotbollskultur.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-04-03 18:17
har du fått luft nu?

att kalla Seria A för mesigt...ska jag skratta eller skratta? jävla muppar, inte ens varit utanför Sverige. Sett ÖIS - GAIS som sin största merit, pajas.

2008-04-04 01:29
HAHA revo, nu får du sluta, varför skulle det vara så? jag åker ner till spanien varje år för att se fotboll.
Serie a är en ful liga, dels är det hårt men fan så mkt filmningar, mkt skandaler, klubbar som mutar domare, nej bara för att materazzi spelar i serie a så gör det inte till den hårdaste, du drömmer för mkt.

2008-04-04 09:42
Man har ju hört om Wigger... kan man vara en witalienare??

2008-04-04 10:25
Psycholess P27 HAHAHAHA!

2008-04-04 10:54
wow, P27 och skvallrar till admins för att man inte tål lite kritik. bra jobbat.

2008-04-04 11:07
hahaha, 3 punti

fan va klassiskt..

de va då vi hade krakow, olzen, fler, salan (!), zaint och en jävla massa göbbar

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-04-04 12:33
frankie lamps - tur? vad snackar du om mannen...vi ahr spelat bra hela jävla champi0nsleague avd är det du säger egentligen...det e självklart du tycker det är tur eftersom du håller på chelsea..men kolla ditt namn fan..frankielams du måste nog suga av världens största överskattade spelare lampard fan..stick o göm dig och vi får se på returen..
OBS: är det inte tur för chelsea att dom fick sitt bortamål genom självmål..vem är det som ahr tur egentligen tönt

2008-04-04 13:45
haha vilken skillnad det är mellan här och flashbacks forbollsforum. tyckte det var omoget men när man har kollat igenom den här tråden, herregud.

ont
Om chelsea vinner och om liverpool vinner så möts dom igen? det vore ju helt..konstigt, tredje gången gillt för chelsea?
yeah yeah

2008-04-04 13:51

alii

såg du matchen? om ja såg rätt så var chelsea helt överlägsna första halvlek, o sen gjorde grant några dåliga byten dock, men på de stora hela så va chelsea bättre..

o nu kommer det vanliga resonemangen "fotboll handlar om att göra mål, bla bla bla" så hoppa över den diskussionen

2008-04-04 14:13
Serie a är en ful liga, dels är det hårt men fan så mkt filmningar, mkt skandaler, klubbar som mutar domare, nej bara för att materazzi spelar i serie a så gör det inte till den hårdaste, du drömmer för mkt.
Jag är helt ärligt när jag säger att situationen med filmningar är värre i spanien. Fan va tråkig den fotbollen har blivit.

2008-04-04 14:14
Chelsea var ju överlägsna i första halvlek, inget att snacka om trots att jag håller på Fener. Tror dom slår ut Fenerbahce i returen men det hade vart kul med en skräll. Roligare också om det inte bara blir engelska lag i semifinalerna (med undantag för barca)

2008-04-04 15:15
för andra året i rad som de är tre engelska lag i semi...

2008-04-04 15:25
Man United - Roma.
Totti och Perotta är visserligen tillbaka till returen, men det räcker inte. Så som United spelade under en del av första och andra halvlek så ska det mycket till för att dom ska förlora mot Roma, på hemmaplan. 7-1 igen kanske? (Även fast jag vet att det inte kommer ske så kan man sitta och hoppas på en favorit i repris)

Arsenal - Liverpool.
Liverpool lyckas alltid i Champions League, tror att Pool är för starka för Arsenal på Anfield (se Liverpool - Inter matchen t.ex.). Hade Arsenl vunnit på hemmaplan så tror jag faktiskt att dom hade haft en chans att gå vidare.

Barcelona - Schalke.
Barca är alldeles för starkt för Schalke... Även fast Schalke hade några chanser hemma.

Fenerbache - Chelsea.
Varför låter jag vara osagt.

Fuck this for now, låt oss prata om vilka som möter Man United i finalen istället :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2008-04-04 15:29
revolutionären

Shit vad bitter du verkar, kan vi inte alla begrava stridsyxan och va glada fotbolls grabbar!

2008-04-04 16:56
Tror som Simpo, bara att Arsenal går vidare istället för Liverpool. Dock så kan Roma hota om dom får igång sitt spel, men blir nog ritkgit svårt..
be the change

2008-04-04 17:51
För att roma ska gå vidare behöver de få första målet, kan lätt lova att det är kört om man u gör första.. de gäller också för roma att ta vara på sina chanser.