I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-08 20:19
hv var nära o vända, nu blir det 2 raka hemmasegrar för hv iaf ;)
 Haters gon' hate...

2008-04-08 20:24
Slutspelet är ju bara till för att de ska tjäna mer pengar...
HV71 vann elitserien överlägset, SÅ, hv är bäst i sverige då ju, räcker inte det?

För övrigt så kommer hv att vinna hela skiten iaf, JÖNKÖPING IS THE SHIZ :)
HV skulle vunnit igår, men dom fick ett oturligt grymt jävla ribbskott
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-04-10 09:23
2-0 i matcher! Linköping är starka! Hv kan inte äns spöa LHC på hemmaplan! LHC tar guldet i år!

HEJJA HEJJA LINKÖPING!
Fucka ur!

2008-04-10 19:08
Trixan P18

nae det räcker ju inte...
så då menar du att man kan räkna bort hv's gamla guld, för dom var ju inte 1a i serien när dom tog SMguld?
ja de stämmer ju att det är mycke mer pengar nu, men det är ju naturligt när klubbarna har dubbelt så stora arenor som för tio år sen o för att dom äger ofta dom själva..

Om Clubben vinner imorn(fredag) så kommer det bli svårt för belgian blue o ta igen:D

hej hå hej hå clubben ångar på!!

2008-04-11 01:29
HEJJA HEJJA CLUBEN
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2008-04-11 22:21
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-11 22:35
Elitseriens mest överskattade spelare avgjorde, eller det var väl Hrdina som styrde in den? skitsamma. Hoppas verkligen inte att Shedden tar med honom till VM.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-12 04:01
Hrdina. Näbbmusen och Mikko "Svenska 2" Louma the betrayer. Hur kukigt kan det bli? :( 

2008-04-14 21:12
Linköping, ni är medvetna om att det är kört för er nu va?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-14 22:22
Luoma. Väldigt svårt det där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 15:56
Jag är 100 på att vi vinner ikväll igen, helt rätt att byta målvakt, men i Kinnarps och med den pressen han får på sig, nä, det kommer inte att funka.

2008-04-16 16:16
Psycholess P27 haha kört är de inte.. men de e möjligt att fransson blir lite skakis eller så storspelar han.. de är upp till o se.. jag tror på han iallafall.. stana är för övrigt kung, tråkigt att han fuckar ur i slutet bara.jäfla skit.  
db

2008-04-16 20:16
Det är så pinsamt så det finns inte... sämsta perioden jag sett.

2008-04-17 08:48
Fast det blev ju rätt bra ändå

2008-04-18 09:24
Det blev det va? Hm. IKVÄLL GÄLLER DET! KOM IGEN NU CLUBEN! SES PÅ STÅ! TA MED HALSDUKEN! 

2008-04-18 09:34
Tror att LHC tar det ikväll, faktiskt. Men vi tar det på Söndag. Hur som ska det bli kul att titta på.

2008-04-18 09:56
Har länge funderat på en sak, och det är supporter-andan kring LHC. I Cloetta Center verkar det vara riktigt bra drag, iaf att döma av de matcher jag har sett i slutspelet. Men när man ser LHC-supporters på bortaplan börjar man undra, knappt en enda som bär matchtröja och inte ens hälften bär halsduk... nu såg man visserligen några flaggor i senaste match, men ändå. Det känns inte som det finns en trogen skara supporters som åker på alla bortamatcher. Nu vet jag ju att det bara släpps typ 150 biljetter till bortasektionen i Kinnarps, men man tycker att den borde då vara fylld till sista plats medhängivna suporters iklädda matchtröjor o allt. Inte mest en massa 15-åriga moppekillar...
Som sagt, en liten fundering jag har haft om engagemanget till LHC som klubb...

Hursom hoppas jag på seger för LHC, hellre det än att bibelbönderna tar det!

2008-04-18 10:02
Bibelbönderna... orginellt.

2008-04-18 16:15
HATA LHC

2008-04-18 22:52
äckel HV

2008-04-18 22:56
hellre det än att bibelbönderna tar det!

LHC kan omöjligt vinna när Gud är på Jönköpings sida! ;)

SM-GUUULD!!
 Haters gon' hate...

2008-04-18 23:11
Vilken jävla icke-händelse, så länge som varken Djurgårn, Frölunda eller Färjestad är i finalen så känns den så jävla ohett, och att sända det på 5an funkar inte.
 DIF!

2008-04-18 23:15
VIFTA PÅ HANDDUKEN LHC

Skönt att laget med enbart uppköpta spelare och uppköpt publik förlorade. Hade inte klarat av annat.

Grattis HV!
DIIIF

2008-04-19 15:59
Kukmatch. Rönnmark is all I have to say. 3 mål, 1 straff och antalet utvnisningar bortdömda av personen som inte kan ishockey över huvudtaget? Riktigt slynigt. Speciellt när det kändes som vi förtjänade segern. 1a perioden hade HV. 2a, 3e och början av förlängningen - Vi. 

Om man ser till hela säsongen är det klart att Hv71 är värdiga vinnare. Nuff said. Men i slutspelet efter enkla motstånd som Skellefteå medan vi klassade ut både Färjestad och Djurgården och ledde med 2-0 i matcher i finalserien så känns det inte fair and square. 

Domsluten har varit 70/30 fördelat. Alltid till andra laget med. Det är det som känns värst. Nu lämnar Tim Eriksson cluben för DIF vilket känns trist. Sen alla rykten om Mårtensson & Weinhandl till Ryska ligan. Nästa säsong känns klen, iallafall på pappret än så länge för vår del. Särskilt nu när Janne Karlsson drar tillbaks till Frölunda också.

Det känns så jävla tungt. 

Allt man som LHC'are kan hoppas på, är att det blir vettiga personer som nu kommer komma till cluben och att inte Junland drar till St. Louis Blues och staterna riktigt än. Han har mer att ge och utvecklas på hemmais fortfarande. Även är jag personligen orolig över vem som nu ska ta över coachningen över clubens framtid kommande säsong. Samt vilka spelare som värvas för att fylla tomrummen från de som lämnar, om de lämnar. Om man säger så.. Suck.. Det här var ju vårat år

2008-04-19 16:04
KB-Raggs P18 uppköpt publik? that's a new one.. Förresten, psykologiskt övertag? Typiskt Stockholmssyndrom med typiska stockholmstanken att man är störst bäst och vackrast.

Ni kanske har störst arena. Golfbollen. Men ni har fan inte så mycket mer. 2 år i rad har vi slagit ut er. Öppna ögonen och kliv ur din inskränkta värld förfan!

2008-04-19 16:12
Härligt!

2008-04-19 19:16
boobytraxx P21

chuuuurch!

2008-04-19 19:21
fäller en tår för dig boobytraxx.
...

2008-04-19 23:07
Luktar det ironi.. ? 

2008-04-19 23:11
nee

det luktar sm guld i jönköping!!

:D
 Haters gon' hate...

2008-04-20 01:13
HAHAHAHA gå och dö :( 

2008-04-20 01:55
Klart som fan er publik är billig. Har själv varit nere i Linköping och sett hur era spektakel går till. Jag skäms när jag ser LHC-publiken, var är hjärtat? Vilka var ni för sju år sen?
DIIIF

2008-04-20 17:36
Varit borta hela helgen men jag måste, Sm guld! :)