Hangaround
2008-03-17 00:10
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
psykmys X23 Har alltid undrat hur det är att förenas med sina antagonister under vintern medan man under sommaren har dem? Syftar alltså på GAIS, ÖIS osv.
DIIIF
Men framförallt Frölunda, som ju borde vara det rätta laget.
DIIIF
Fårskaller Snyggt tips.. straffar är ingen möjlighet :)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Modo spelar fan bra ikväll! Hoppas att Timrå tar dom iaf!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Hangaround
2008-03-17 20:31
Definitivt, jämnare match ikväll :P
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
djugårn åker på onsdag... haha linköping back in buizz.. fuck dif
db
Deezy X0 Vilken härlig supporter du är. Vet inte ens när ditt kära lag spelar den enligt dig avgörande matchen. Jag kan upplysa dig om att den börjar imorgon,
tisdag inte onsdag.
fan va dött det är här inne, imorn åker ni Frölunda!
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Nja, tror vi tar den imorn faktiskt. Men att ta sista avgörande Karlstad verkar overkligt, vi har spelet bätre än FBK i båda matcherna men förlorar pga dumma jävla misstag från folk som Ackeström och Niemi bl.a....
nice att dif och modo är ute! :D
Haters gon' hate...
rkellyone X2 shit mannen fan får man inte skriva fel eller..
db
KB-Raggs P18 du gillar säkert ett annat lag i någon sport?
kanske har vänner som kanske gillar nåt annat lag?
pajas!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Annat lag? Då är det fel ute, finns bara ett lag som mitt hjärta slår för - oavsett vad Djurgårdens IF
DIIIF
Ja vill se frölunda blod rinna ikväll.. eller en göteborgare, kvittar.. fittborg
Leker live eller?
Det ska ju vara mål där för FBK. Inget snack, någon korrupt jävel i klocktagarbåset.
DIIIF
Det ska inte vara mål där. För det första, målet hade aldrig kommit till om inte spelarna hade slutat spela. För det andra, enligt regelboken:T4.24 – MATCHTIDTAGARE Matchtidtagaren markerar: - nedräkningen inför matchen - tiden för varje periods början och slut, - paustiden mellan perioderna, - effektiva speltiden under matchen, - tiden för varje utvisnings början och slut, samt - början och slut på varje time-out. Om ingen automatisk siren finns skall han, genom en siren eller visselpipa, signalera när varje period är slut. Tidtagaren skall säga till domarna och de båda lagen tre minuter innan varje periods början. I händelse av att tvist skulle uppstå beträffande tiden, har domaren alltid det slutgiltiga avgörandet. Däremot är det bra jävla pinsamt, det ska inte få hända helt enkelt. Och Färjestad bör väl egentligen ha fått sina 5 sekunder. Fast å andra sidan, räknas inte tiden som har gått? vad skulle hänt om någon slashade någon under tiden t.ex. Skulle man då bara struntat i den utvisningen? För övrigt förlorade inte Färjestad matchen, som Samuelsson säger, under de 5 sista sekunderna. Frölunda står för årets vändning, var så jävla underbart att se! Nu blir det en jävla drabbning imorgon!
men hur fan kan tiden räknas som har gått om dom inte får målet? det är ju bara helt sjukt.
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Ja det är ju det som i det här fallet är fel isf. De borde fått 5 sekunder även vid nästa tekning, men inget mål. Men det är ju en jävligt egen situation hela grejen, nåt sånt här har ju aldrig inträffat innan...
KB-Raggs P18 tyvär har blåvitt ingen hockey sektion, då får jag inte tycka om nåt hockey lag menar du ?
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Kuk i röven på matchuret. Vi har aldrig sällan haft sån blodad tand som vi har i dagsläget, välkomna till Karlstad. Masslakt att vänta imorron.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
All press ligger på FBK ikväll, nu gällder det för dem att visa varför de var bättre i serien och förtjänar en hemmamatch mer. Hoppas den pressen kan vända över till Frölundas del. Tror iaf det blir en avvaktande första period...
Avvaktande? Att inte gå för första målet tidigt är att invänta sin begravning. Finns ingenting att hålla tillbaka på, man har inget i slutspelet att göra då.
Klart man hoppas på en rivstart, och tror verkligen det blir en ösig match idag. men början på såna här matcher brukar nästan alltid se ut så att motyståndarna känner lite på varann... Jag och polaren börjar kröka lagom till matchen, han är FBK'are och jag Frölundait. Nån av oss kommer få en snefylla ikväll :)
Känna på varandra kommer de verkligen att göra, om än på ett otrevligt sätt. nyckeln kommer att vara tufft spel, men smart spel. Kom igen nu lilagult! (svart).
nån som har en streamlänk på bra kvalitet?
skriv kort, helst inte alls
Så fucking där! Helvete vad härligt det känns.
grym stämning igår, kan inte prata idag
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
LHC vinner i år. Färjestad körs över med 4-1 i matcher, HV i final, de blir tight men LCH vinner 7e avgörande :P
Slug P22 du har nog rätt. men möjligt att färjestad kommer tillbaka lite men vi har två raka hemma blir svårt för de..
db
Det är två simpla saker som Färjestad misslyckas med. 1)Vara effektiva framför kassen. 2)hålla rent framför egen kasse. Skitspel....
Hangaround
2008-03-28 22:13
Om Jämtin är dålig....så är Vinnerborg, helt uppåt väggarna....aja, seger för Timrå.
såg färjestad matchen och det är ju helt sjukt om lärking får dömma mer hockey efter detta år
Fan vilket skruvat slut det var i Timrå - HV matchen..
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Sådär ja, nu plockar vi nästa match också och håller power playet uppe!
word
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
timrå är så kass utan finnarna alltså! haha men hoppas dom vinner, bara för att jag inte tål något annat lag som är med nu
Hangaround
2008-03-30 00:45
Dansk_BB Fortfarande ingen koll märker jag.
Det får för mig gå hur som helst... bara inte Linköping vinner SM-guld
Har din brud adamsäpple?
Linköping vinner SM-guld
db
rkellyone X2 Apjävel X21 KB-Raggs P18 HAHAHA..fy fan va kul o läsa era tidigare inlägg i tråden. LHC plocka sugiga skansen gänget DIF i 4-1 i matcher o krossa FBK med samma siffror(med ännu bättre mål snitt p g a sållet Gustavsson i mål o en defensiv som platsar i bofors j lag). Enda vettiga inlägget i tråden hitta ja hos Slug P22 Tror du har rätt. Stora stolta Linköping föll på snöret förra året o tänker inte göra det igen. Plus att vi har sveiges bästa första 5a och mycke bra jämna 2-3-4e kedjor som ödmjukt sliter för varandra. Men det lär bli HV i final. kul. Derby. Synd bara att "Liemannen" Pihl vart avstängt när han försökte få loss klubban som var upphakad av Johansson(även om det inte rättfärdigar med ett sådant högt slag). Gubben blir bara bättre o bättre, för ja var mycke tveksamm till bla honom innan säsongen. trodde han va slut. Men han kom igång på riktigt när slutspelt börja.
Men nu luktar det guld ¨på östögtaslätten!!
jækla synd att jag inte e i sverige, kan inte kolla finalerna....føresten, nån som vet om 5an sænder via webben iår? mal ner sega trøtta hv i finalen nu!
Östgötaslätten får silver i år igen.
PhantomBlot P3 när började d bry dig om hockey. men jag håller med.
Dirty-k P21 Jo du, jag börja se på LHC i slutet av säsongen då dom gick från 2an till 1an(dagens hockey allsvenska). Min första match var LHC-Västervik Panthers nån gång på mitten av 90talet. Sluta gå på matcher när dom gick upp i elitserien typ. Bara blev så. Slug P22 surt för dej. Men jag tror dom brukar sända samma programm på deras hemsida som på tv samtidigt. Asso att du kan kolla på kanal 5 genom att bara gå in på deras sida. rkellyone X2 vi får se=) hv är svåra, blir alltid täta matcher. men det känns som det är dags, eftersom dom spelar nästan ännu bättre än förra året. Men de skulle inte förvåna mej om Mikko Louma avgör i sudden eller nåt:P det jävla penga kåta aset!
1 - 0 i matcher mohahahaha
db
AJDÅ. Linköping i SM-final igen. HUR SKA NI TACKLA FAKTUMET? Vi är bättre. Kom in i året. 2008 är det. Inte 1999 längre. Linköping 4 life
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?