eh nu e du fan ute o snurrar unge man...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Räknas ett bortamål som två vanliga?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Nej ett bortamål räknas inte som två vanliga mål. Om däremot lagen har gjort lika många mål efter två matcher vinner det laget som gjort flest bortamål. Därav "bortamål räknas dubbelt" som dock många verkar ha missförstått.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Nej, bortamål räknas bara som 2 om båda lagen gjort lika många mål över båda matcherna. Alltså 2-1 i Liverpool och 0-0 i Milano skulle Pool gå vidare på eftersom dom helt enkelt gjort fler mål. Däremot 2-1 i liverpool och 1-0 i Milano skulle Inter gått vidare på eftersom båda lagen gjort lika många mål, men Inter lyckats göra ett bortamål.
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHA natrual99 trodde att ett bortamål räknades som två mål!!!!!!! HAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA NOW THAT IS FUCKING PRICELESS huuuuuuuuumor. AAAAAAAAAAAHAHAHA
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
natrual99 P20 Säker på att du inte skrivit en nolla för mycket i din ålder?
Först å främst räknas flest segrar, spelar ingen roll hur många bortamål man än gjort.
hejhej
Pinsam domarinsats men sånt händer, tycker Inter saknar i Europa den här snabba genombrytskraften på mittfältet så som United har i Cristiano Ronaldo exempelvis. Känns så statiskt deras spel och har gjort så länge. Blir spännande till returen detta, jag räknar inte ut Inter än, även om 2-0 målet kändes ganska dräpande för "italienarna". Synd att de italienska lagen får ställa upp med så decimerat manskap, Inter med en man mindre oförtjänt 60 minuter. Roma med Totti med ryggskott och De Rossi med feber, Milan imorgon förmodligen med Valerio Fiori, en 40 årig snubbe i målet som inte spelat på fem år då deras båda målvakter är skadade osv.
natrual99 jesus kristus... MOHAHAHAHAHAHAHA, dags att lägga datumet på minnet som en "jagbordehållakäften"dag. Om pool vinner med 2-1 får de 3 poäng och inter 0 om de sedan spelar oavgjort får båda lagen vars ett poäng: Pool Inter 3 0 1 1 -------------------- 4 1 dessutom, 1 mål = 2 mål pga bortaplan, nja inte riktigt rätt nu. som vanligt vinnr pool i Cl, även om inter inte hade en chans de första 30 så var utvisningen orättvis men men. domaren dömmer och det är inte lätt att hänga med torres i svängarna. får verkligen hoppas att arsenal spöar milanos rödare del åt skogen ikväll! bye bye spaghetti
N99 jag e så trött på dig va "Åkersberga gör bort sig igen." du gjorde bort dig, du borde avregga dig o aldrig mer komma tillbaka "Det och ditt jiddrande om Heysel beskriver väl ganska bra hur mycket du intresserar dej för fotboll och vår klubb" du o jag har uppenbarligen olika tankar om heysel...låt gå för de!. men du är en pajjas... sen hoppas ja arsenal slår ut milan..italien ska booooort
Menade inte att Materazzi förtjänade en utvisning, menar bara att han är avdanakad och överskattad. Klumpigt däremot, har man ett gult så tar man det väldigt lugnt. Väldigt dumt av Ramos också.
Senaste nytt: En journalist på flygplatsen i Liverpool ska ha frågat Zlatan "Vad hände?", Zlatan har då argt svarat "Fråga Materazzi".
your heart pump project kool-aid
Kan någon lägga upp ett klipp på Materazziincidenten? Missade otroligt nog matchen och har bara sett målen hittills.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
även om alla var bra igår så är det alltid kul med lite aftonbladet-plus:Reina - 2 godkänd men inte mer. samarbetet mer famförallt Hyypiä var osäkert vid ett par tillfällen. Finnan - 5 den gamle gode Finnan. vilken match!!Aurelio - 3 kom helt klart bra med i offensiven. klart godkänd. snudd på fyra.Carra - 4 gjorde vad han skulle och lite till.Hyypiä - 3 bra där också men samabertet med Pepe var bristfälligt ett par ggr.Lucas - 3 gjorde inte bort sig och tillsammans med Gerrard och Mascherano så käkade han upp deras mittfält.Mascherano - 5 helt klart världens bästa defensiva mittfältare.Gerrard - 5 bara världsklasspelare göra sådana mål!!Babel - 4 oroade hela tiden och löpte nåt fruktansvärt mkt.Kuyt - 4 oj vad han sprang! och vilken teknik han visade upp ibland. och målet...Torres - 4 BRA!! bara målet som saknades för att få femmanCrouch - 4 bra inhopp! skapade som vanligt lägen när vi trycker på. borde kanske ha kommit in tidigarePennant - 4 två assist. vad mer kan man kräva?
Shuu
eastend , va har du hellre, ett fullt lag eller tar du en straff. Du har trots allt fortfarande chans att göra mål då. okej jag erkänner att ni borde fått straff, men att vi skyller på rött kort är ganska solklart då ni spelade som ni gjorde igår. Men, jag tyckte vi försvarade oss grymt tills cordoba blev skadad, o som jag ser det så är det en ganska bra sak att skylla på när båda ordinarie mittbackarna är borta. Men, ni spelade ut oss och när vi va på väg in i matchen lite kom materazzis utvisning vilket gjorde att ni kunde fortsätta ert spel. tror att om cordoba inte hade blivit skadad så hade vi klarat 0-0. Mancini borde för det första inte ha satt in vieira som rent utsagt suger och är klumpig, maniche gör ett bättre jobb där. När stankovic höll på att dö av trötthet borde också maniche komma in, o burdisso kommer in istället för rivas, allt kan inte handla om erfarenhet. Att han väljer att inte spela suazo är väldigt konstigt för mig, i ett skede av matchen då det bara handlar om att försvara så ere lika bra att sätta in suazo som är snabbare än de båda mittbackarna hade kunnat skapa trubbel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia P15 ge dig nu..
rash
ah de va lite roligt, babel va väll bara bra första 20 minuterna typ? men ja håller med om finnan, han e underbar...en roland nilsson, fast bra
vadå? jag erkände att de va bättre än oss, om vi hade vunnit pga utvisning o att er andra mittback blir skadad hade vi hört samma sak och att inter hade mutat domare+
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag orkar inte mer...
inte ja heller
Man orkar aldrig med en interista som precis fått stå ut med en förlust för en gångs skull :)
yamo, fan va de känns tungt att torska.. -.- spec när vi torska cordoba som blir borta hela säsongen, nu har hela inters backlinje vart borta typ.
lmao, varför allt detta hat?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
jag har hellre 2 straffar mot mig än att få materazzi utvisad, o har redan klagat på mancinis agerande om du inte läste det jag skrev ovan. Som jag sa ovan också så vann liverpool välförtjänt o jag ser inte vad du tjafsar om:)
hade vi inte haft en utvisad hade vi kunnat anfalla mer o zlatan hade inte behövt slita ensam på topp mot 4 backar.. vilket hade resulterat i fler målchanser o kanske målo alla vet hur viktigt bortamål e i cl.. vilket vi inte lyckades göra.. men så länge vi håller cleant på san siro kan allt hända framåt.
ni hade inget frammåt dom första 30 minuterna, fan, ni hade ju inte ens bollen
som vanligt spelas tyvärr inte i om-läge. om liverpool hade gjort 16 mål så hade fortfarande zlatan kunnat göra 17 OM han skjutit bollen i nät lika många gånger. gnäll på nått annat för fan. OM finns ALDRIG, OM man inte pratar OM framtid. Pool gjorde 2 mål, inter 0 om inter vinner med ett noll hemma kan man böla i ett år framöver om hur en utvisning förstörde deras CLvinst 08 istället för att ändra det till nästa match och vinna med minst lika mycket. jävla barnrumpor
som åkersberga sa: pool var bäst första 30 och de sista 60
jag tror det blir 2-0 till liverpool och att båda målen kommer efter 85:e minuten
Jag är Inter-fan och har inte och tänker inte en enda gång hävda att vi förtjänade att vinna, Liverpool var bättre innan utvisningen men hade det varit 11 mot 11 hade det ju definitivt sett annorlunda ut. Inter höll 0-0 i 80 minuter med 10 man. Hur hade det sett ut med 11?
•pave paradise•
e de bara ja som tycker att matchen såg likadan ut i 90 minuter?
oj jag hade rätt nästan
så ni tror det blir lättare att ta över bollinnehav o börja anfalla när man får en viktig mittback utvisad?.. men som sagt så vann pool fortfarande rättvist
Xtremesia P15 Grejen är ju att Inter var lika "dåliga" när dom hade elva man på planen. Billig utvisning på Materazzi, men Liverpool skulle fått minst en straff, så det jämnar väll ut sig på nåt vänster.
Vi är överallt!
det var ju då i början som liverpool hade press, du tror att dom orkar pressa hela halvleken? när inter hade rett ut stormen hade det ju blivit mer press från vår sida sedan när pool tröttnar lite?
materazzi behövdes också i luftrummet, när crouch kom in var det ingen som kunde matcha hans längd i försvaret..
När cordoba åkte ut skadad så visste väl alla att det skulle spricka. Fan vad jag är bitter, 1-0 hade varit ok, trots att jag skrattade hela matchen åt Kuyt (världens mest överskattade fotbollspelare). Men 2-0 kändes alldeles för tungt. Jag tror ändå att det finns en stor chans (50%) att vi klarar det här. 3 mannanfall är ett måste och ett bra tryck från publiken...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Har faktiskt aldrig sett Intersupportrar som verkligen finns där på matcher och peppar upp spelarna. Stämningen är för det mesta låg, ta Inter-Juventus t ex. Juventussupportrarna lät mer än Interfansen på deras egna hemmaplan.. På Anfield är det stor skillnad, Poolfansen är alltid igång och jag tror inte den tolfte spelaren kommer finnas på San Siro. Tyvärr.
om jag inte har helt fel så protesterar curvan mot de nya reglerna på arenorna..
Jag var på Inter - Fiorentina förra året och har sällan sett en så disciplinerad och samspelt curva. Riktigt fett var det.. nu är dock samtliga curvor i Italien en skugga av sina forna "sig" då varje lag istort sett har tusentals avstängda supportrar för småsaker. Detta leder till protester och ännu mindre stämning. Men tror dock det kommer bli en ganska schyst stämmning trots allt. Inte som förr, såklart, men helt okej.
natrual99 visade sig inte här i tråden igen. Shit asså. Det där går till historien som den största utskämningen i whoa sport någonsin. Förstår om han avreggar.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Haha, har iallafall aldrig lagt märke till Interklacken under matcher jag har sett från soffan. Men Interfans är inte så omtyckta heller, de är ju kända för att vara rasister.. Ta t ex när de bötjade ropa apvrål till Zoro för han var svart.. :/
juves curva är ju bättre som skriker att zlatan e zigenare.. tror bestämt att de protesterar, även milans curva gör nog det då de inte hade några tifon eller sånger i derbyt mellan inter o milan.
o btw, biljetterna till inter-liverpool blev slutsålda på några timmar, hoppas på grymt tryck o att curvan slutar protestera för just den här matchen o matchen mot roma.
vad e de för mening med en protest då
meningen att hjälpa laget gå vidare i CL, ? de har protesteratganska länge trots allt
älskar när folk säger vad tränaren borde ha gjort, jag menar han arbetar ju inte fulltid med laget och har koll påspelarna, nej svante 17 från Flen vet bättre
yeah yeah